Flashback bygger pepparkakshus!
2025-03-20, 14:02
Medlem
Trodde vi skulle få slippa content på döda bebisar. Har faktiskt genuint börjat gilla Pannans content det sista. Men idag sjönk det igen...
Citera
2025-03-20, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Trodde vi skulle få slippa content på döda bebisar. Har faktiskt genuint börjat gilla Pannans content det sista. Men idag sjönk det igen...
Det kunde räckt att lägga ut bilden på hennes lilla hand.... Det går bra att uppmärksamma dagen utan alla dessa likbilder som vi alla har sett mer än nog av.
Citera
2025-03-20, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Hur kan någon vilja köpa hennes gräsliga tavlor 🤔
Hade inte ens tagit en om de kastat den efter mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Bc007
Jag känner H väl lilla du och behöver inte hävda mig för någon som uppenbarligen bara vill känna sig lite speciell för en gångs skull <3

Det där har jag haft funderingar kring, p skrev extremt lite om sin far på slutet. Var hon på begravningen? Har hon kontakt med hans tidigare barn?
Citera
2025-03-21, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Jag har hört ryktesvägar att det finns en person som tagit print screens och skickat in anonymt till skatteverket. Print screens på de varor hon säljer och även de samarbeten hon sålt vidare. Gör desamma om du misstänker att det är fusk.

Sånt där orkar jag inte ägna mig åt men bra att andra har orken 😍

Jag har satt Pannan på begränsat då jag på riktigt blir äcklad av henne och hennes konstanta "in your face" likbilder på fostret. Vill behålla min matlust liksom.

Men men, börjar hon dumma sig allt för mycket kommer jag vara där och peta samma sekund.
Citera
2025-03-21, 19:48
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamymumindalen
Nu ska hon gråta ut i ett poddavsnitt om ilses död.
E
Citera
2025-03-23, 12:54
Medlem
Nu finns det pengar för att plocka ut implantaten också. Eller är det ett samarbete?
Citera
2025-03-26, 01:28
Medlem
Kollade in Pannan nyss efter en välbehövlig paus från likbussen, för de som hängt med bättre än mig- har dom kommit fram till vad för diagnos Ebbisen har?

Alla ser ju att hon inte är riktigt med i matchen (absolut inte barnets fel) och det verkar även Pannan och hennes osmarta babydaddy nummer fyra (eller är det tredje) också förstå.

Mitt i alla sjukhus/likbilder/tyck synd om mig content så dyker det dessutom upp en storie om att fanstyget till morsa ska fixa brösten 😆

Vad ska Pannan göra? Har hon blåst tillräckligt med följare på pengar och struntat i att betala än mer räkningar eller är det som sagt ett samarbete vars resultat sedan visas upp på Pannans OF?

Ursäkta rörigt inlägg men Pannans content är bra mycket rörigare 🤷‍♀️
Citera
2025-03-26, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kollade in Pannan nyss efter en välbehövlig paus från likbussen, för de som hängt med bättre än mig- har dom kommit fram till vad för diagnos Ebbisen har?

Alla ser ju att hon inte är riktigt med i matchen (absolut inte barnets fel) och det verkar även Pannan och hennes osmarta babydaddy nummer fyra (eller är det tredje) också förstå.

Gör man utredningar på ett åringar gällande diagnoser? Vet inte hur man kan se att inte E är med i matchen på det som visas upp på deras sociala medier. Att hon ligger efter jämnåriga i utveckling ja det märks men det är ju inget konstigt då hon korrigeras i ålder ännu. Men det är inte heller konstigt om det visar sig att E har någon diagnos med tanken på syskon med diagnos/diagnoser (går lite isär vad P själv har sagt om E:s syskon) och P har väl antytt att hon har ADHD också
Citera
2025-03-26, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Gör man utredningar på ett åringar gällande diagnoser? Vet inte hur man kan se att inte E är med i matchen på det som visas upp på deras sociala medier. Att hon ligger efter jämnåriga i utveckling ja det märks men det är ju inget konstigt då hon korrigeras i ålder ännu. Men det är inte heller konstigt om det visar sig att E har någon diagnos med tanken på syskon med diagnos/diagnoser (går lite isär vad P själv har sagt om E:s syskon) och P har väl antytt att hon har ADHD också

Jag tänker att det inte behöver vara npf som avses med diagnos. Andra diagnoser/funktionsnedsättningar utreds vid tidig ålder. En kompis barn har en cp-skada som upptäcktes vid 5 mån ålder vilket då kollades upp. Bara något så litet som att den ena handen var mer knuten än den andra. Så självklart kan saker vara avvikande trots att barnet är för tidigt fött, vilket öven detta barn var.

Men jag vet att det förekommer att småbarn utreds för npf med, men då runt 2-3 års ålder.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-03-26 kl. 08:30.
Citera
2025-03-26, 18:38
Medlem
Hur har hon har pengar till en foundation för över 1000 kr samt creme puder för 398
Citera
2025-03-26, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Jag tänker att det inte behöver vara npf som avses med diagnos. Andra diagnoser/funktionsnedsättningar utreds vid tidig ålder. En kompis barn har en cp-skada som upptäcktes vid 5 mån ålder vilket då kollades upp. Bara något så litet som att den ena handen var mer knuten än den andra. Så självklart kan saker vara avvikande trots att barnet är för tidigt fött, vilket öven detta barn var.

Men jag vet att det förekommer att småbarn utreds för npf med, men då runt 2-3 års ålder.

Precis så. I detta fall handlade det väl om en hjärnskada om jag förstått det rätt. Inget som heller behöver ge men för resten av livet.
Citera
2025-03-26, 21:21
Medlem
Meeeen allihop!! Nu ska hon läsa svenska 3.. så nu kan vi förvänta oss att alla dessa konton kan konversera med punkt, utropstecken och frågetecken… eller nä jag skoja, vi kommer vara på samma ställe oavsett..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in