Citat:
Ursprungligen postat av
Grynetss
Är precis lika tröttsam som dig❣️
Citat:
Ursprungligen postat av
MonaLisa54
Varför kommer du inte in här och belyser det positiva när det sker då?
Men kommer kilandes illa kvickt när det kommer något du känner du måste försvara…
Det frågades ju t.o.m. efter det positiva här om dagen!
Men svaren uteblev….
För att försvarare sitter inte här och ger mer ammunition. Det finns i hennes flöde och på hennes Instagram, vilket ni redan känner till. Ni är bara ett par uttråkade och trötta personer som letar efter brister. Som att jaga en katt. Som att det är fel att ge barn ansvar. Allt är fel. Hela, hela, hela tiden.
Ska jag upplysa hennes fina sidor, jag som känner henne?
Hon är en fantastisk mamma. Hennes barn är varma, omtänksamma och vänliga. Hennes döttrar är otroligt mogna och kompetenta, de kan allt från matlagning till att ta ansvar utan att hon ens behöver påminna dem. Hon utmanar sig själv, är orädd och vågar prova nya saker. Hon fortsätter att utbilda sig för att följa sina passioner. Hennes kreativitet är imponerande, och jag känner mig avundsjuk på allt hon kan åstadkomma. Hon är en sann inspirationskälla och en underbar vän. Jag skulle kunna skriva om detta i all oändlighet, men ingenting av det jag säger kan verkligen fånga värdet av henne för er. För ni hakar upp er på att hon är en ”samhällsparasit” och ovärdig för att människan har en skuld. Det är så man spyr.