Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-08, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Du är så jäkla tröttsam, vet du det?

Likväl när det kommer upp något att diskutera så dyker ditt tryne upp här för att sprida "positivitet", och berätta för alla andra här hur ledsamma och små de är som personer som kommenterar här. Kanske dags att titta sig i spegeln?

Gå och slåss för någon som verkligen behöver det istället, snarare än för två oansvariga filurer på nätet.

Är precis lika tröttsam som dig❣️
Citera
2025-01-08, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynetss

Citat:
Ursprungligen postat av MonaLisa54
Varför kommer du inte in här och belyser det positiva när det sker då?
Men kommer kilandes illa kvickt när det kommer något du känner du måste försvara…

Det frågades ju t.o.m. efter det positiva här om dagen!
Men svaren uteblev….

För att försvarare sitter inte här och ger mer ammunition. Det finns i hennes flöde och på hennes Instagram, vilket ni redan känner till. Ni är bara ett par uttråkade och trötta personer som letar efter brister. Som att jaga en katt. Som att det är fel att ge barn ansvar. Allt är fel. Hela, hela, hela tiden.

Ska jag upplysa hennes fina sidor, jag som känner henne?

Hon är en fantastisk mamma. Hennes barn är varma, omtänksamma och vänliga. Hennes döttrar är otroligt mogna och kompetenta, de kan allt från matlagning till att ta ansvar utan att hon ens behöver påminna dem. Hon utmanar sig själv, är orädd och vågar prova nya saker. Hon fortsätter att utbilda sig för att följa sina passioner. Hennes kreativitet är imponerande, och jag känner mig avundsjuk på allt hon kan åstadkomma. Hon är en sann inspirationskälla och en underbar vän. Jag skulle kunna skriva om detta i all oändlighet, men ingenting av det jag säger kan verkligen fånga värdet av henne för er. För ni hakar upp er på att hon är en ”samhällsparasit” och ovärdig för att människan har en skuld. Det är så man spyr.
Citera
2025-01-08, 18:55
Medlem
Citat:
Ursäkta, jag kan inte låta bli att skratta för mig själv. Det här med katten känns så påtvingat och nu har skvallerhäxorna äntligen något att diskutera!🙈 jag kan rada upp er på en hand, för fler än så är ni faktiskt inte. Men skönt att ha någon som håller i hand. Det har varit tyst och tomt ett bra tag, svårt att hitta mer att skriva om? De positiva sakerna, de nämns ju aldrig här och är inte ett forum för det. Och vi orkar verkligen inte sitta och försvara allt det fina, för det ser ni också på hennes sociala medier och allt bra hon gör och det är det som gör ont för er...

Du verkar ha problem med matematik din stackare! Du kanske också ska passa på att läsa upp lite betyg.

Och vadå allt bra hon gör? Det var det löjligaste jag har läst 😂 Vad exakt gör den tragiska människan som är så bra?
Citera
2025-01-08, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Du verkar ha problem med matematik din stackare! Du kanske också ska passa på att läsa upp lite betyg.

Och vadå allt bra hon gör? Det var det löjligaste jag har läst 😂 Vad exakt gör den tragiska människan som är så bra?

Ja jag kan nog försöka komma på vilka ni är utan att behöva skrolla så långt.

Krokodilen
Kalvskallen
Ivan nånting
Kollonollon
Kajser
Mqx
Trams
Bubbelgummet

Ja de var någon mer kanske, en jäkla enorm grupp hatare till 72,7 k följare🙈
Citera
2025-01-08, 19:00
Medlem
Citat:

Å men, aj vad det sved! ❤️😂

Det finns så mycket mer hederliga och beundransvärda personer att slåss för än dessa två. Men är du vän med dessa, så antar jag att ni delar flera av åsikterna samt brist på värderingar... kul för er.

Och nivån på dina kommentarer kommer aldrig upp i en annan nivå än själva sandlådan som du anklagar alla andra för.
Citera
2025-01-08, 19:01
Medlem
Citat:
Ja jag kan nog försöka komma på vilka ni är utan att behöva skrolla så långt.

Krokodilen
Kalvskallen
Ivan nånting
Kollonollon
Kajser
Mqx
Trams
Bubbelgummet

Ja de var någon mer kanske, en jäkla enorm grupp hatare till 72,7 k följare🙈

Och vad är det för bra hon gör då eller du ska ducka frågan?
Citera
2025-01-08, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Och vad är det för bra hon gör då eller du ska ducka frågan?

Läs inlägget ovan!

Haters always gona hate.
PATETISKT att avsky en influenser, en människa ni inte KÄNNER. Med det sagt, tjing loosers😍
Citera
2025-01-08, 19:14
Medlem
Citat:
Läs inlägget ovan!

Haters always gona hate.
PATETISKT att avsky en influenser, en människa ni inte KÄNNER. Med det sagt, tjing loosers😍

Tjingeling din vinnare! Där satte du oss andra på plats! 😍 "handhjärta", "handhjärta", "handhjärta", "regnbågsskitande enhörning" ❤️❤️❤️
Citera
2025-01-08, 19:17
Medlem
Citat:
Läs inlägget ovan!

Haters always gona hate.

Tjing loser 😉! (med ett o! Du verkar vara kass på stavning också)
Citera
2025-01-08, 19:23
Medlem
Citat:
Ursäkta, jag kan inte låta bli att skratta för mig själv. Det här med katten känns så påtvingat och nu har skvallerhäxorna äntligen något att diskutera!🙈 jag kan rada upp er på en hand, för fler än så är ni faktiskt inte. Men skönt att ha någon som håller i hand. Det har varit tyst och tomt ett bra tag, svårt att hitta mer att skriva om? De positiva sakerna, de nämns ju aldrig här och är inte ett forum för det. Och vi orkar verkligen inte sitta och försvara allt det fina, för det ser ni också på hennes sociala medier och allt bra hon gör och det är det som gör ont för er...
Kan du inte snälla rada upp oss?
Citera
2025-01-08, 19:27
Medlem
Citat:
Vilka är dom positiva sakerna? Förstår att det blir tröttsamt för er att försvara allt det dåliga, för det är ärligt talat det enda ni gör? Vi tycker det är ledsamt att Joakim övergivit sitt barn - du försvarar. Vi tycker det är fruktansvärt att Joakim inte betalar underhåll - du försvarar. Vi tycker det är idiotiskt att dom avlar fler barn trots att dom inte kan betala omsorgsavgiften för barnen dom redan har - du försvarar. Vi tycker det är märkligt att spendera pengar på semester och löshår istället för att betala skulder - du försvarar.

Så snälla säg mig - vilket är det fina som du inte längre orkar försvara?
Citera
2025-01-08, 19:34
Medlem
Citat:
För att försvarare sitter inte här och ger mer ammunition. Det finns i hennes flöde och på hennes Instagram, vilket ni redan känner till. Ni är bara ett par uttråkade och trötta personer som letar efter brister. Som att jaga en katt. Som att det är fel att ge barn ansvar. Allt är fel. Hela, hela, hela tiden.

Ska jag upplysa hennes fina sidor, jag som känner henne?

Hon är en fantastisk mamma. Hennes barn är varma, omtänksamma och vänliga. Hennes döttrar är otroligt mogna och kompetenta, de kan allt från matlagning till att ta ansvar utan att hon ens behöver påminna dem. Hon utmanar sig själv, är orädd och vågar prova nya saker. Hon fortsätter att utbilda sig för att följa sina passioner. Hennes kreativitet är imponerande, och jag känner mig avundsjuk på allt hon kan åstadkomma. Hon är en sann inspirationskälla och en underbar vän. Jag skulle kunna skriva om detta i all oändlighet, men ingenting av det jag säger kan verkligen fånga värdet av henne för er. För ni hakar upp er på att hon är en ”samhällsparasit” och ovärdig för att människan har en skuld. Det är så man spyr.
Såg nu din lista på bra saker, men det här är ju bara blaj och käbbel? Vad är definitionen av en fantastisk mamma? För mig är det inte att ha så höga skulder, fortsätta avla barn så att man sen med SJU ungar behöver flytta runt för att man inte kan få ett förstahandskontrakt? I min värld är en fantastisk mamma en mamma som har ordning på sin ekonomi innan hon fortsätter sätta barn till världen. Fattar att saker i livet kan gå snett, men då FORTSÄTTER man väl inte föda fler barn när man inte ens kan betala för dom man har?

Följa sina passioner kan ju vem som helst göra om man skiter i att betala för sig när passionerna går snett? Våga prova nya saker och vara orädd är väl samma sak som att följa passioner så bara utfyllnad blablabla för att få det som att vara mycket.

Vad innebär det att vara en fantastik vän? Berätta mer.

Det enda jag håller med dig om är att hon är kreativ, men det har vi lyft många gånger i tråden också att hon är och det är också anledningen till att många av oss ens hittade hennes konto till att börja med. Så ingenting nytt där. Men ingen av oss har väl någonsin sagt att hon är okreativ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in