Flashback bygger pepparkakshus!
2023-04-01, 17:08
Medlem
[quote=Femi|84017570]
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Kan bekräfta att Patricia är gravid. Hon la ut detta i en grupp på facebook i måndags, men det försvann väldigt snabbt. Om någon tror jag är ett troll kan jag meddela att jag betalat för att aktivera kontot så jag kan dela detta med er.

Men vad är du för människa som sprider inlägg som är tänkt för en stängd grupp?

Riktigt illa
Undrar mer varför folk skriver hemlisar på nätet och tror att det stannar där.
Citera
2023-04-01, 17:08
Citat:
Ursprungligen postat av Femi

Riktigt illa
Ska säga det till min kompis😉 P kunde ju ha tänkt på att inte lägga ut inlägget också, eftersom hon ju är en influencer som vet att många varit ifrågasättande mot deras agerande.
Citera
2023-04-01, 17:10
Medlem
[quote=Femi|84017570]
Citat:
Kan bekräfta att Patricia är gravid. Hon la ut detta i en grupp på facebook i måndags, men det försvann väldigt snabbt. Om någon tror jag är ett troll kan jag meddela att jag betalat för att aktivera kontot så jag kan dela detta med er.

Riktigt illa

Gruppen har nästan 2000 medlemmar och hon är en offentlig person? Hon får väl använda hjärnan 🙃
Citera
2023-04-01, 17:10
Medlem
Femis avatar
Citat:
Ska säga det till min kompis😉 P kunde ju ha tänkt på att inte lägga ut inlägget också, eftersom hon ju är en influencer som vet att många varit ifrågasättande mot deras agerande.

Din "kompis"...? Jojo
Citera
2023-04-01, 17:12
Medlem
Femis avatar
[quote=LittleMiniFox|84017630]
Citat:

Gruppen har nästan 2000 medlemmar och hon är en offentlig person? Hon får väl använda hjärnan 🙃

Eller så följer man reglerna i gruppen, som normala människor.
Citera
2023-04-01, 17:17
[quote=Femi|84017665]
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox

Eftersom jag inte är med i gruppen har jag inte gjort något fel. Fick bilden skickad till mig privat från en kompis som är med där (vilket jag skrivit tidigare) och jag valde att lägga ut infon här. Kan man bryta mot en regel i en grupp som man inte ens är med i enligt dig alltså? Det hade jag ingen aning om.

Oavsett så har det varit spekulationer här ett tag om P är gravid och när jag fick möjligheten att bekräfta det så tog jag den.
Citera
2023-04-01, 17:19
Medlem
[quote=solstalen21|84017714]
Citat:
Eftersom jag inte är med i gruppen har jag inte gjort något fel. Fick bilden skickad till mig privat från en kompis som är med där (vilket jag skrivit tidigare) och jag valde att lägga ut infon här. Kan man bryta mot en regel i en grupp som man inte ens är med i enligt dig alltså? Det hade jag ingen aning om.

Oavsett så har det varit spekulationer här ett tag om P är gravid och när jag fick möjligheten att bekräfta det så tog jag den.

Och det tackar vi hjärtligt för!
Citera
2023-04-01, 17:21
Citat:
Ursprungligen postat av Minionjion

Och det tackar vi hjärtligt för!

Ett sant nöje! Har hängt här inne sen tråden startades, och följde den förra som togs bort också. Förundras verkligen över P och J.
Citera
2023-04-01, 18:18
Medlem
Citat:
Ett sant nöje! Har hängt här inne sen tråden startades, och följde den förra som togs bort också. Förundras verkligen över P och J.

Ja man förundras. Blir liksom inte förvånad. Vi var flera som skrev; ge det ett par månader så är hon gravid igen.
Citera
2023-04-01, 18:38
Medlem
[quote=Femi|84017665]
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox

Du satt ju och försvarade P i hela den förra tråden här på Flashback med. Ge dig bara 😌
Citera
2023-04-01, 21:53
Medlem
Citat:

+1! Samma här! Kände direkt att hon var på smällen när hon skrev att endast hon var magsjuk, får väl se om barnen också blir ”magsjuka” . Svårt att slippa det när en i familjen åker på’t!
Citera
2023-04-01, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmamsen
+1! Samma här! Kände direkt att hon var på smällen när hon skrev att endast hon var magsjuk, får väl se om barnen också blir ”magsjuka” . Svårt att slippa det när en i familjen åker på’t!

Är precis som hon VILL att det ska spekulerad då ju. Annars hade man ju inte skrivit ut det alls..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in