2024-10-19, 13:59
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vet man inte vad BB är i detta sammanhang så kanske man ska välja andra trådar att "husera" i.

Patricia fick ett helt eget uppslag där i somras när hon och hennes fiskmåsgäng gjorde reklam för en nedstängd strand. Du kan ju börja googla det, sen gå över till ÖS och när du sen känner dig insatt nog så är du varmt välkommen tillbaka att diskutera.

?

Du bestämmer när jag är välkommen hit?

Ställde två frågor och du svarar med detta?

Vad pratas det om avseende folket från BB?
Citera
2024-10-19, 16:36
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Det är tidigare grannar/vänner/bekanta som skrivit i Pannans trådar. Det har även pratats en hel del om paret på BB. Jag har bra detaljminne och minns vad jag läser.

Skulle jag sitta och ta saker från luften så lovar jag att det skulle vara bra mycket smaskigare "skvaller" än så.

För att du vet?

Eller är du bara coco?

Dina ord här är konstiga.

Vilket är just skvallret du sitter och ruvar på?

Du tar ”skvallret” i 2:a-7:e? hand och presenterar här, typ 17 gånger om dagen.

Tillför något du faktiskt vet i stället.

Vad vet du????
Citera
2024-10-19, 17:35
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ja men precis, man behöver inte vara någon Sherlock för att förstå det.
Det som är lite speciellt med Pannan är att väldigt många av hennes tidigare "vänner" har vänt henne ryggen och mer än gärna berättar om sina erfarenheter av deras vänskap.

Pannan verkar inte vara en så bra vän, det är väl det enda man verkligen kan slå fast.

Och Joakim, han verkar ha varit en "bra kille och förälder" INNAN han blev ihop med Upplands största hink.

Pannan, Hinken?

Vilka pratar du om?
Citera
2024-10-19, 22:43
Medlem
Idag fick elitlöparen bäras hem 🤣
Citera
2024-10-20, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk

Hahaha jaa, det är inte lätt att vara på topp jämnt 😂😂

Sätter däremot mina pensionspengar på att Pannan blev allt för berusad i lekparken och då de har "ambulansförbud" (ja man kan faktiskt få detta i landet Sverige) så fick Joakim den starka kliva in och bära hem spektaklet.

Bättre lycka imorgon Pannan, skippar du dagsfyllan och din FB tråd så klarar du dig säkert hem innan någon ringer socialtjänsten ❤️
Citera
2024-10-20, 19:02
Medlem
Citat:
Hahaha jaa, det är inte lätt att vara på topp jämnt 😂😂

Sätter däremot mina pensionspengar på att Pannan blev allt för berusad i lekparken och då de har "ambulansförbud" (ja man kan faktiskt få detta i landet Sverige) så fick Joakim den starka kliva in och bära hem spektaklet.

Bättre lycka imorgon Pannan, skippar du dagsfyllan och din FB tråd så klarar du dig säkert hem innan någon ringer socialtjänsten ❤️

Aldrig hört talas om ambulansförbud, tycker dock inte att man dricker när man har så sjuka barn som E verkar vara....
Citera
2024-10-20, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk

Vad hände?
Citera
2024-10-20, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan199
Vad hände?

Hon skrev nåt om nåt "skitknä och skitrygg". Aldrig hört/sett henne nämna att hon har problem med knä eller rygg.

Men jag tror att hon har gått ut för hårt istället för att anpassa träningen efter sin otränade kropp.
Citera
2024-10-20, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Aldrig hört talas om ambulansförbud, tycker dock inte att man dricker när man har så sjuka barn som E verkar vara....

Jag känner till två personer som dragit på sig det. Den ena är hemlös riksalkis och ofta då hon tappat bort sig nånstans i Stockholm så ringer hon 112 och låtsas vara svårt skadad för att komma till sjukhus och få sova ruset av sig.
Den andre är hypokondriker och ringer OFTA till 112 då hen tror sig vara svårt allergisk mot vaccinerade människor.

Ambulansförbud på båda två för man kan inte låta samhällets resurser gå åt sånt (mina bekanta är bara två av MÅNGA dårar).

Pannan skiter ju också fullkomligt i hur snedfördelade samhällets resurser/bidrag blir när Pannan ska ha exakt allt och ändå ALLTID gnälla om att det är för dåligt/för lite.
Citera
2024-10-20, 23:07
Medlem
På riktigt, samlas hela familjen inkl deras pre-pubertala ungar och kollar på Naced Attraction??
Och sen pratar om kroppar och sex?

Så otroligt "cringe" som mina tonåringar skulle sagt i den åldern Pannans ungar är i.

Är det verkligen lämpligt att kolla på sånt här istället för myskväll framför Idol eller något mer anständigt?

Kanske Pannan försöker visa hur laidback hon och barnens nyaste styvpappa är, men det är faktiskt bara äckligt.
Citera
2024-10-21, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hon skrev nåt om nåt "skitknä och skitrygg". Aldrig hört/sett henne nämna att hon har problem med knä eller rygg.

Men jag tror att hon har gått ut för hårt istället för att anpassa träningen efter sin otränade kropp.
Inte många som kan gå ut så "hårt" när man tidigare inte har sprungit eller haft ett längre uppehåll utan att kroppen protesterat.
Citera
2024-10-21, 03:51
Medlem
Citat:
På riktigt, samlas hela familjen inkl deras pre-pubertala ungar och kollar på Naced Attraction??
Och sen pratar om kroppar och sex?

Så otroligt "cringe" som mina tonåringar skulle sagt i den åldern Pannans ungar är i.

Det var ovanligt många frågor om sex i den frågestunden 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in