2024-07-29, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokenhannah89
P verkar lite instabil som måste blocka allt som inte enbart kommenterar med hjärtan eller annat lamt.
Kom igen P, influenserlivet passar inte dig. Fejk fejk fejk allt. Är nog inte en sån gullig människa som du vill framställa dig.

Hahaha jag är oxå blockad nu av båda två för att jag svarade ”snällt” på en av följarnas frågor. Nu förstår jag vad alla här inne menar, hon är ju sinnessjukt labil o borde helt klart söka en psykiatrisk klinik, psykolog hjälper inte för hon behöver tyngre grejer. Herre min je vad är det för människor, har inte riktigt trott det men nu är jag övertygad.
Citera
2024-07-29, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
20 mil? Inte därifrån dom är nu.

Nä, men personen menar ju därifrån dom bor
Citera
2024-07-29, 13:30
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Hahaha jag är oxå blockad nu av båda två för att jag svarade ”snällt” på en av följarnas frågor. Nu förstår jag vad alla här inne menar, hon är ju sinnessjukt labil o borde helt klart söka en psykiatrisk klinik, psykolog hjälper inte för hon behöver tyngre grejer. Herre min je vad är det för människor, har inte riktigt trott det men nu är jag övertygad.

Borde informera bloggbevakning om hela denna grejen med Knäbäckshusen.
Citera
2024-07-29, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Nä, men personen menar ju därifrån dom bor

Dom bor i Bålsta o då är det minst 65 mil. Dit dom tältar är det inte långt. Bor här nere så jag vet, o är från Stockholm så vet hur långt det är dit oxå.
Citera
2024-07-29, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Campingen som dom bor på ligger 5 minuter med bil utanför Simrishamn och stranden ifråga ligger ca 15 minuter med bil från campingen. Så nä inga 20 mil 😁
Du skrev att du BOR i närheten av Simrishamn och har därför koll på att stranden var avstängd och jag skrev att de har typ 20 mil från Simrishamn och menade då från deras hem. Därav så är det logiskt att de inte INNAN de kom fram till stranden visste att den var avstängd. Dock ologiskt att beträda området när det finns skyltar
Citera
2024-07-29, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Nu menade nog inte den som skrev att dom hade 20 mil från campingen till stranden utan hemifrån. Nu stämmer ju inte det heller då dom har 65 mil dit.
Så nej det är väl rimligt att dom inte kände till reglerna, men nu vet vi ju att det finns tydliga skyltar där som dom tydligen hade tolkat som att det bara var bad som inte var tillåtet.
65 mil ja det stämmer nog bättre än mina 20 mil😂😂😂. Ännu mindre logiskt att de innan skulle haft koll på att stranden var avstängd😄
Citera
2024-07-29, 14:11
Medlem
Citat:
20 mil? Inte därifrån dom är nu.

Inte😉🤪. Menade från deras bostadsort. Men det var visst fel för tydligen har dem 65 mil😂
Citera
2024-07-29, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Du skrev att du BOR i närheten av Simrishamn och har därför koll på att stranden var avstängd och jag skrev att de har typ 20 mil från Simrishamn och menade då från deras hem. Därav så är det logiskt att de inte INNAN de kom fram till stranden visste att den var avstängd. Dock ologiskt att beträda området när det finns skyltar

Jo jag fattade det sen. MEN dom hamnade inte på stranden av en slump och har säkerligen googlat och då borde dom ha sett att det dök upp info om detta och som sagt så är det ju skyltar, så dom kommer kan inte ha missat det.
Citera
2024-07-29, 14:56
Medlem
"Nu återgår jag till min semester & känner mig sjukt nöjd".

Sjukt nöjd över vadå?
Alla skulder? Hennes patetiska liv?
Citera
2024-07-29, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Jo jag fattade det sen. MEN dom hamnade inte på stranden av en slump och har säkerligen googlat och då borde dom ha sett att det dök upp info om detta och som sagt så är det ju skyltar, så dom kommer kan inte ha missat det.

Om ingen googling gjorts så ja då borde de sett att stranden var avstängd. Men det var inte det som ditt inlägg handlade om😉.
Citera
2024-07-29, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Hon är så obehaglig, sjukt oskön människa.
Skönt att mitt användarnamn inte har minsta stavelse som överensstämmer med mitt namn på IG

Jag förstår att P inte tycker om att man skriver illa om hennes barn. Jag kan inte förstå varför vuxna människor måste kommentera oskyldiga barn, förstår inte varför man kommenterar en människas utseende eller iof. Men att hänga ut en följare sådär utan att man ens är helt säker på att det är samma människa som gjort inläggen här är inte helt igenomtänkt.
Inte så smart att ha samma användarnamn här och på sociala medier🤣
Citera
2024-07-29, 15:41
Medlem
Citat:
Alla som blir uthängda måste anmäla henne, nu har hon gått för långt!

Helt fantastiskt underbart att hon hängde ut dig sådär, stå för dina vidriga kommentarer och åsikter istället.
Ansikte mot ansikte så hade du nog inte vågat möta hennes blick.

Haha så jäkla klockrent och detta gjorde min dag 😎😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in