Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-27, 20:04
Medlem
Tänk vad de vill se ut att leva i lyx på instagram
Citera
2024-05-27, 20:04
Medlem
Är hon stolt över sina fejk bröst eller???
Citera
2024-05-27, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Är hon stolt över sina fejk bröst eller???

Hon får inte tillräckligt med uppmärksamhet från J 🤣
Citera
2024-05-27, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Hon får inte tillräckligt med uppmärksamhet från J 🤣

Jag tolkar det mer som
Att börjat med kroppsaktivism
Citera
2024-05-27, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Jag tolkar det mer som
Att börjat med kroppsaktivism

Vad ska hon bevisa med att visa upp ett par silikonbröst? Att är man inte nöjd så operera dig, skit sen i räkningen.
Citera
2024-05-27, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vad ska hon bevisa med att visa upp ett par silikonbröst? Att är man inte nöjd så operera dig, skit sen i räkningen.

Hon vill visa ”såhär ser mammor ut efter de fött” och så ska folk skriva ”du är så fin med ditt ks ärr och extra kilon, tänk din kropp ha fött barn ” osv varit så varje gång
Citera
2024-05-27, 21:43
Medlem
Citat:
Hon vill visa ”såhär ser mammor ut efter de fött” och så ska folk skriva ”du är så fin med ditt ks ärr och extra kilon, tänk din kropp ha fött barn ” osv varit så varje gång

Okej, nu har hon ju aldrig gått fullt ut utan plockar ut barnen innan hon knappt hunnit få mage, så inte speciellt representativ.
Citera
2024-05-27, 22:36
Medlem
Citat:

Sist på bollen på den va i så fall?! Känns det inte lite uttjatat nu? O hennes kropp är ändå inte representativ för någon anna än henne själv!
Citera
2024-05-27, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Sist på bollen på den va i så fall?! Känns det inte lite uttjatat nu? O hennes kropp är ändå inte representativ för någon anna än henne själv!

Jag känner ju iaf så att ser jag en endaste bild på hennes bröst så briserar jag.
Varje gång de visas så snabbspolar jag tills det kommer något av minsta intresse.

Försöker hon lägga grunden för en Onlyfans så kan hon ju säga det, men då minst 80 % av hennes följare är kvinnor (dvs helt ointresserade av hennes halvhängiga bröst) så borde det vara läge att byta content nu.
Citera
2024-05-27, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag känner ju iaf så att ser jag en endaste bild på hennes bröst så briserar jag.
Varje gång de visas så snabbspolar jag tills det kommer något av minsta intresse.

Försöker hon lägga grunden för en Onlyfans så kan hon ju säga det, men då minst 80 % av hennes följare är kvinnor (dvs helt ointresserade av hennes halvhängiga bröst) så borde det vara läge att byta content nu.

Håller med!! Fick nog av hennes tuttar för flera veckor sen!! Det räcker!! JA bebis kan amma! Stort grattis till Er! Vi fattar!! Ni är inte först i världen med det!! Inte ens för en prematurbebis!!
Nu är det ju pinsamt o så genomskinligt för varje tuttbild hon lägger ut!! Finns endast en anledning till att hon gör det o det är uppmärksamhet till sig själv!!
Som sagt… OF ligger nära tillhands! Betydligt närmare än kroppsaktivist!
Senast redigerad av 1891-019 2024-05-27 kl. 23:52.
Citera
2024-05-28, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Håller med!! Fick nog av hennes tuttar för flera veckor sen!! Det räcker!! JA bebis kan amma! Stort grattis till Er! Vi fattar!! Ni är inte först i världen med det!! Inte ens för en prematurbebis!!
Nu är det ju pinsamt o så genomskinligt för varje tuttbild hon lägger ut!! Finns endast en anledning till att hon gör det o det är uppmärksamhet till sig själv!!
Som sagt… OF ligger nära tillhands! Betydligt närmare än kroppsaktivist!

Självklart, OF drar ju dessutom ingen skatt så där kan Pannan bara håva hem och låta skatten gå till fogden, som alla andra räkningar.

Vet att det finns massor av pervon som älskar att se amnings-snusk och det är väl den publiken hon nu försöker samla ihop när hennes ordinarie följare sviker och hon inte har råd att köpa nya följare.

Pannan har ju inga som helst problem med att exponera/exploatera sina barn (var ju bara nån dag sen hon filmade en sjuårig lilltjejen M iklädd endast trosor som glatt sprang runt utomhus) så varför skulle hon missa chansen att tjäna pengar på denna gränslöshet!?
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-05-28 kl. 00:56.
Citera
2024-05-28, 14:46
Medlem
Å så va det dags igen!!!! Tillbaka på BIVA!! Stackars detta lilla barn!! 💔💔💔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här