2024-07-22, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
De kommer nog. Pengar behöver dom ju
Märks att de är tillbaka hemma, i verkligheten där alla problem finns kvar

Känner hur ångestsvetten bara dryper ner längs ryggen om man kommer hem med brevlådan fylld av kravbrev.

Hösten blir nog inte så skoj, men man vet ju aldrig, kanske de redan nu jobbar på en till dödssjuk prematur så följarna håller sig kvar pga spektaklet.
Citera
2024-07-22, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Nej det är inte bara hon som ger sig på enskilda användare här i tråden. Du förstår verkligen inte att det är fler än P och J som inte tycker att alla dina inlägg är okej. Om du bara kunde hålla dig till sanningen och formulera om dig så hade du inte fått hälften av det du kallar hat emot dig. Hoten mot enskilda användare har jag missat.

Jag orkar inte vara online 24/7 så är bara tacksam över varje person som inte kan låta bli att skriva något oavsett vad det än må vara, på så sätt så hålls tråden levande och hänger kvar på forumets första sida.

Sen får man tycka exakt vad man vill om mig, jag läser inte när det enbart handlar om personangrepp mot mig utan enbart när det finns något vettigt som handlar om trådens huvudperson- dvs Pannan och hennes högst tvivelaktiga förehavanden.

Pannan är ju inte känd för sina smarta val och sin fantastiska förmåga att influera människor för det finns inte en jävel som vill bli som hon. Pannan är ett jäkla praktexempel på hur man inte ska leva sitt liv. Och nej, inte en jävel är avundsjuk på att inte ha miljonskulder, lågt hårfäste, dålig självkänsla (med tanke på alla skönhetsoperationer), bostadslöshet, alla babydaddys, sjuka för tidigt födda barn etc etc.
Hon har dessutom ingen trevlig personlighet då hon antingen blockar eller hotar alla som ifrågasätter det minsta - tex varför hon HATAR Joakims förstfödda barn.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-07-22 kl. 22:32.
Citera
2024-07-22, 22:50
Medlem
L blir mer och mer lik J:s son T.
Citera
2024-07-22, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
L blir mer och mer lik J:s son T.

Ja, dom ser ut som tvillingar. Nu var det ju länge sen Joakim Hallerheim visade upp en bild på sin förstfödda son men det kanske kommer, nu när dom är hemma från semestern igen 😅
Citera
2024-07-23, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag orkar inte vara online 24/7 så är bara tacksam över varje person som inte kan låta bli att skriva något oavsett vad det än må vara, på så sätt så hålls tråden levande och hänger kvar på forumets första sida.

Sen får man tycka exakt vad man vill om mig, jag läser inte när det enbart handlar om personangrepp mot mig utan enbart när det finns något vettigt som handlar om trådens huvudperson- dvs Pannan och hennes högst tvivelaktiga förehavanden.

Pannan är ju inte känd för sina smarta val och sin fantastiska förmåga att influera människor för det finns inte en jävel som vill bli som hon. Pannan är ett jäkla praktexempel på hur man inte ska leva sitt liv. Och nej, inte en jävel är avundsjuk på att inte ha miljonskulder, lågt hårfäste, dålig självkänsla (med tanke på alla skönhetsoperationer), bostadslöshet, alla babydaddys, sjuka för tidigt födda barn etc etc.
Hon har dessutom ingen trevlig personlighet då hon antingen blockar eller hotar alla som ifrågasätter det minsta - tex varför hon HATAR Joakims förstfödda barn.

Mina inlägg om dig läser du iaf🤣. Jag har ALDRIG påstått att allt P gör är rätt. Om du läste vad jag skrev så är vissa av dina inlägg fruktansvärda, osmakliga och rena påhopp men du förstår verkligen inte vad jag och flera andra menar.
Citera
2024-07-23, 14:53
Medlem
Jag och flera andra här inne tycker faktiskt att fruKrokodils inlägg är väldigt underhållande 😅
Citera
2024-07-23, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Mina inlägg om dig läser du iaf🤣. Jag har ALDRIG påstått att allt P gör är rätt. Om du läste vad jag skrev så är vissa av dina inlägg fruktansvärda, osmakliga och rena påhopp men du förstår verkligen inte vad jag och flera andra menar.

Håller med 😅 skulle Vin-krokodilen träffat P ute så svär jag att hon inte skulle ha vågat sagt hälften av det hon skrivit här.
Citera
2024-07-23, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkstars
Jag och flera andra här inne tycker faktiskt att fruKrokodils inlägg är väldigt underhållande 😅

Ja vi är olika vad vi tycker är underhållande.
Citera
2024-07-23, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHOWILLIBE
Håller med 😅 skulle Vin-krokodilen träffat P ute så svär jag att hon inte skulle ha vågat sagt hälften av det hon skrivit här.

Troligtvis inte🤣. Nättroll är inte så modiga i verkligheten.
Citera
2024-07-23, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHOWILLIBE

Vadårå?
Citera
2024-07-23, 21:07
Medlem
Jag och Pannan bor som tur var rätt långt ifrån varandra, så slipper ha henne och hennes stökiga fiskmås-flock som grannar. Behöver inte heller betala kommunalskatt i deras kommun så slipper se dom åka räkmacka på mina skattepengar.

Skulle vi däremot ha en naturlig plats att träffas på och Pannan beter sig som den dumskalle hon är så skulle jag inte ha minsta problem att säga ifrån till henne.

Ska man vara rädd för en semidvärg med dåligt ordförråd och låg intelligens? Eller vad menas?

Men skönt att det gått från att folk är aVundSjuka till att folk numera är RäDDa för spektaklet..
Citera
2024-07-23, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkstars

Härligt att höra 😍
När det handlar om en så tragisk situation så måste man försöka infoga lite humor mellan varven så inte allt blir nattsvart.

Sen har ju alla olik humor, vissa tycker att Pannan är det bästa som finns (samma personer som tycker att "Bäst i test" och "fångarna på fortet" är humor av högsta nivå) medans andra har lite högre krav.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-07-23 kl. 21:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in