Citat:
Ursprungligen postat av
Barajagintedu
Nej det är inte bara hon som ger sig på enskilda användare här i tråden. Du förstår verkligen inte att det är fler än P och J som inte tycker att alla dina inlägg är okej. Om du bara kunde hålla dig till sanningen och formulera om dig så hade du inte fått hälften av det du kallar hat emot dig. Hoten mot enskilda användare har jag missat.
Jag orkar inte vara online 24/7 så är bara tacksam över varje person som inte kan låta bli att skriva något oavsett vad det än må vara, på så sätt så hålls tråden levande och hänger kvar på forumets första sida.
Sen får man tycka exakt vad man vill om mig, jag läser inte när det enbart handlar om personangrepp mot mig utan enbart när det finns något vettigt som handlar om trådens huvudperson- dvs Pannan och hennes högst tvivelaktiga förehavanden.
Pannan är ju inte känd för sina smarta val och sin fantastiska förmåga att influera människor för det finns inte en jävel som vill bli som hon. Pannan är ett jäkla praktexempel på hur man inte ska leva sitt liv. Och nej, inte en jävel är avundsjuk på att inte ha miljonskulder, lågt hårfäste, dålig självkänsla (med tanke på alla skönhetsoperationer), bostadslöshet, alla babydaddys, sjuka för tidigt födda barn etc etc.
Hon har dessutom ingen trevlig personlighet då hon antingen blockar eller hotar alla som ifrågasätter det minsta - tex varför hon HATAR Joakims förstfödda barn.