2024-07-04, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Har hon skrivit att han hoppat av?

Nej men förvånar mig inte
Citera
2024-07-04, 19:42
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Känns som Joakim inte avslutar ngt hans påbörjar tex denna snickar skola ..
Han blev klar med skolan för typ ett halvår sen. Så han är färdig snickare nu.
Citera
2024-07-04, 19:46
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Betalar man inte sina skulder och låter barnomsorgen gå till kronofogden som Patriciasrum gör är det självklart att det finns pengar.. 🤮 P och J är parasiter på samhället men hade inte velat bli jagad av KF så fort barnen blir stora nog för då blir det utmätning på lönen hehe..

Du vet detta?
Citera
2024-07-04, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Du vet detta?

Hur är det möjligt att P inte har ett bolag om har så många samarbeten? Är det därför hon kan fuska m skatterna
Citera
2024-07-04, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Hur är det möjligt att P inte har ett bolag om har så många samarbeten? Är det därför hon kan fuska m skatterna

Tyvker också det är jättekonstigt att hon har så många följare och inget bolag, men det stämmer att hon inte har bolag jag har kollat det

Hon kanske frilansar
Citera
2024-07-04, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Fetalt alkoholsyndrom?

Tror man måste hinka rätt rejält för att babyn ska skadas så illa men inget är omöjligt, med tanke på hur otroligt snabbt Pannan tog till flaskan så fort hon förlöstes och hur otroligt jobbigt/darrigt det var för henne att tillbringa tid på neo med sin fågelunge.
Citera
2024-07-04, 22:27
Medlem
Citat:
Du vet detta?

Kronofogden vet detta. Och kronofogden ger ut uppgifter om exakta skulder etc. Offentliga uppgifter du vet..
Det är inget någon enskild person bara hittat på för att det låter skoj.

Du kan själv ringa KF imorgon och få exakta skuldsaldo på detta ruttna påfågelpar.
Citera
2024-07-04, 23:18
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kronofogden vet detta. Och kronofogden ger ut uppgifter om exakta skulder etc. Offentliga uppgifter du vet..
Det är inget någon enskild person bara hittat på för att det låter skoj.

Du kan själv ringa KF imorgon och få exakta skuldsaldo på detta ruttna påfågelpar.

Jeez, varför skulle Jag ringa kronofogden?

Jag uppskattar företagsamhet och glädje.
Citera
2024-07-04, 23:52
Medlem
Citat:
Jeez, varför skulle Jag ringa kronofogden?

Jag uppskattar företagsamhet och glädje.

Då får du helt enkelt bara finna dig i att andra vet mer än du istället för att ifrågasätta dom som faktiskt tagit sig tiden att källgranska.
Citera
2024-07-04, 23:56
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Då får du helt enkelt bara finna dig i att andra vet mer än du istället för att ifrågasätta dom som faktiskt tagit sig tiden att källgranska.

Ge mig källgranskning! Jag vet ingenting
Citera
2024-07-05, 00:50
Medlem
Citat:
Ge mig källgranskning! Jag vet ingenting

Läs tråden och jobba lite själv, finns en fantastisk bra trådmedlem som kallas Solstalen21, hen har grävt fram exakta siffror på dåvarande skuldberg (april 2024). Och uppdaterat i detalj.

Om du vill ha färskare skuldberg så får du ringa KF själv, jag har semester iaf.
Citera
2024-07-05, 01:09
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Läs tråden och jobba lite själv, finns en fantastisk bra trådmedlem som kallas Solstalen21, hen har grävt fram exakta siffror på dåvarande skuldberg (april 2024). Och uppdaterat i detalj.

Om du vill ha färskare skuldberg så får du ringa KF själv, jag har semester iaf.

Jeez… du går alltså rykten?

Personligen tycker jag denna tråd är fylld av trasiga människor som ogillar något de inte kan få. Orka bry sig!!!

För att anknyta till trådens rubrik: underbara semesterbilder och glamping är en dröm efter jättefina bilder. Tycker att hon är den bästa influensern just nu.

Önskar bara lite mer mat 🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in