2024-07-17, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tyckte iaf Pannan var söt idag på bilden hon tog tillsammans med WT. Pannan hade luggen framme och det höjer hennes utseende med typ 1000 %.

Sen så slapp man se bilder på all alkohol utan både WT och Pannan verkar ha hållit sig till ren läsk (vilka vuxna dricker läsk men men) till middagen.

Dricker inte vuxna läsk till middagen eller hur menar du?
Citera
2024-07-17, 23:47
Medlem
Jag förstår inte hur P och J har råd att äta ute och ha dagsfylla på Böda med deras kassa ekonomi??
Citera
2024-07-17, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Dricker inte vuxna läsk till middagen eller hur menar du?

Nej jag slutade iaf dricka läsk för många många år sedan pga innehållet i blasket och att det mättar mer än maten. Otroligt dåligt för tänderna och ger inga som helst fördelar.

Känner väldigt få vuxna som dricker läsk faktiskt, men det kanske beror på vart man bor och vilken generation man tillhör.
Citera
2024-07-17, 23:49
Medlem
Citat:
Paddan glömmer snabbt. Det hon bölade och lovade för en månad sen är totalt bortglömt nu när hon kan vältra sig som en val på Böda strand tillsammans med sitt feta (bokstavligen) WT gäng.

Det svänger fort hehe. Från dödsbädden till dagfylla på Böda
Citera
2024-07-17, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Jag förstår inte hur P och J har råd att äta ute och ha dagsfylla på Böda med deras kassa ekonomi??

Vi skattebetalare betalar såklart 🤩
Betalar man inga räkningar samt tar ut fulla bidrag så har man råd med mycket. Tänk bara efter själv hur mycket mer du skulle ha råd med om du struntade i alla räkningar förutom hyran och lät resten gå till fogden.

Sen blir de sponsrade av företag som bara vill synas, de som skiter i hur de framstår på längre sikt.
Citera
2024-07-17, 23:54
Medlem
Citat:
Det svänger fort hehe. Från dödsbädden till dagfylla på Böda

Hahah jaa det kan man iaf ge Paddan, att svänga snabbt. Beror på att hon ljuger om det mesta och trots den stora pannan så saknas en stor del av hjärnan.

Antingen var det inte så farligt med prematuren eller så är hon otroligt ansvarslös i sitt hanterande av barnet.

Jag tycker W gör denna veckans största och mest sanningsenliga content- dvs drar upp axlarna, stirrar rätt ner i marken och bara... skäms.
Citera
2024-07-18, 00:31
Medlem
Citat:
Vi skattebetalare betalar såklart 🤩
Betalar man inga räkningar samt tar ut fulla bidrag så har man råd med mycket. Tänk bara efter själv hur mycket mer du skulle ha råd med om du struntade i alla räkningar förutom hyran och lät resten gå till fogden.

Sen blir de sponsrade av företag som bara vill synas, de som skiter i hur de framstår på längre sikt.

Jag har faktiskt valt att bojkotta företag och varumärken P och J gör reklam för och då betalar jag mina räkningar hehe!!
Citera
2024-07-18, 00:39
Medlem
Citat:
Jag har faktiskt valt att bojkotta företag och varumärken P och J gör reklam för och då betalar jag mina räkningar hehe!!

Jag gör exakt samma sak. Dåliga influenser som får betalt för att göra reklam för företag som inte gör det minsta bakgrundskontroll- nej tack.
Citera
2024-07-18, 00:47
Medlem
Citat:
Nej jag slutade iaf dricka läsk för många många år sedan pga innehållet i blasket och att det mättar mer än maten. Otroligt dåligt för tänderna och ger inga som helst fördelar.

Känner väldigt få vuxna som dricker läsk faktiskt, men det kanske beror på vart man bor och vilken generation man tillhör.

Ja äldre generationer resonerar nog så som du gör. Jag är 34 år, bor i storstad och dricker massor av pepsi max, de flesta jag känner dricker läsk.
Men du som verkar hata på allt tycker nog ingenting som andra gör är okej, varesig det är läsk eller alkohol.
Så sitt du där med ditt vatten
Citera
2024-07-18, 00:52
Medlem
Kollade igen på videon där Pannans dotter W sitter och bara vill dö av skam. Stackars stackars barn 😢

Mamma Pannan är packad, pappa finns nånstans ute i periferin, styvpappa nummer fem är också packad. Nån okänd lite mindre packad "gudfar" springer efter king Loui och ser faktiskt skitsur ut över att behöva ha detta jobb. King Loui struntar fullkomligt i alla regler som finns och klättrar glatt över både bord, stolar och andra packade Böda trash.

En rejält packad WT stapplar runt till musiken och försöker hålla sig på benen med sin nyfödda i bärsele (tur att det är sand under iaf när Therese och hennes nyfödda ramlar pga all framåtvikt)

Och hela denna cirkus utspelar sig redan kl 16:00. Vad är detta för djungeldjur egentligen??
Citera
2024-07-18, 00:54
Medlem
Citat:
Kollade igen på videon där Pannans dotter W sitter och bara vill dö av skam. Stackars stackars barn 😢

Mamma Pannan är packad, pappa finns nånstans ute i periferin, styvpappa nummer fem är också packad. Nån okänd lite mindre packad "gudfar" springer efter king Loui och ser faktiskt skitsur ut över att behöva ha detta jobb. King Loui struntar fullkomligt i alla regler som finns och klättrar glatt över både bord, stolar och andra packade Böda trash.

En rejält packad WT stapplar runt till musiken och försöker hålla sig på benen med sin nyfödda i bärsele (tur att det är sand under iaf när Therese och hennes nyfödda ramlar pga all framåtvikt)

Och hela denna cirkus utspelar sig redan kl 16:00. Vad är detta för djungeldjur egentligen??

Men ändå, vilken jävla tur att dom inte dricker läsk liksom
Citera
2024-07-18, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Men ändå, vilken jävla tur att dom inte dricker läsk liksom

Vilken jäkla tur att de inte blandar läsk med sprit, det är ju verkligen 90-tal.

Fast såg där att det är drinkar som gäller numera, som hos alla alkisar så är det öl som gäller dag ett, sen bag-in-box. Och när det inte ens funkar med bags så kommer spriten fram.
Tacka fan att alla i sällskapet Pannan, WT och co är rejält alkoholfeta och har nyfödda med knepiga fas utseenden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in