2024-06-27, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Är det lilla T hon visar upp på bilbilden?
Barnet som gör en grimasch så hen ser ut som en uttorkad Gollum med läppstift?

Stod ju något om att icke förglömma bla bla under bilden så hoppas verkligen Joakims son fått vara med under en dag på stranden!

Tycker du är lite väl taskig när du skriver så om ett barn, han har ju inte gjort något. Man kan tycka barn är mindre söta men bättre att hålla det för sig själv
Citera
2024-06-27, 17:05
Medlem
Citat:

Stod ju något om att icke förglömma bla bla under bilden så hoppas verkligen Joakims son fått vara med under en dag på stranden!

Haha du måste vara helt slut i huvudet?
Citera
2024-06-27, 17:42
Medlem
Citat:

Hur ser du själv ut? Dina barn, inkluderat din treåring du nämner stup i kvarten i olika trådar?
Skäms på dig. Gå tillbaka till din lägenhet i Stockholm, jobba på efter din treåriga högskoleutbildning och dra något gammalt över dig. Du har tappat det fullständigt.
Tyck vad du vill om exempelvis Patricia, men att kalla henne ”Pannan” för att hon har en stor panna är också extremt lågt. Ska hon krympa sitt huvud tänkte du?
Vidriga människa.
Senast redigerad av enlitenkattunge 2024-06-27 kl. 17:46.
Citera
2024-06-27, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Hur ser du själv ut? Dina barn, inkluderat din treåring du nämner stup i kvarten i olika trådar?
Skäms på dig. Gå tillbaka till din lägenhet i Stockholm, jobba på som sjuksköterska och dra något gammalt över dig. Du har tappat det fullständigt.
Tyck vad du vill om exempelvis Patricia, men att kalla henne ”Pannan” för att hon har en stor panna är också extremt lågt. Ska hon krympa sitt huvud tänkte du?
Vidriga människa.
Och nu kommer du dra ditt kort ”OT, detta är Flashback”. Ja visst är det FB och jag själv har skrivit i annat forum men att kommentera ett barns utseende? Ett oskyldigt jävla barn.
Citera
2024-06-27, 18:27
Medlem
Citat:

Måtte karma bita dig i röven.. 🤢
Citera
2024-06-27, 20:14
Medlem
Man kan tycka mycket om p och j hit och dit, vad dem gör säger osv, men p har ärligt talat enligt min mening några riktigt söta barn. Vilka det är låter jag vara osagt eftersom det är som några här redan skrivit: inget man kan påverka

Jag tycker också p ser bra ut. Hon har fött massa barn och är ändå i bra form. Hon är utan Botox sen en tid tillbaka och huden har ändå lyster osv. Däremot har jag emellanåt åsikter om hennes val
Citera
2024-06-27, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Tycker du är lite väl taskig när du skriver så om ett barn, han har ju inte gjort något. Man kan tycka barn är mindre söta men bättre att hålla det för sig själv

Nu skrev jag ju att ungen gjorde en grimasch. Mina ungar gör detsamma och kan se ut som troll eller krokodiler.
Betyder inte att mina barn ser ut som troll i vanliga fall utan det är en rolig sak för ungar att göra grimascher.
Ingenting för folk att skita ner sig för.
Citera
2024-06-27, 20:46
Medlem
Herregud läs vad jag skriver folk. Ungen gjorde en grimasch och förställde sitt ansikte! Och hen ser verkligen ut som Gollum med läppstift (visat bilden för ett antal människor och de säger alla att ungen spelar Gollum, utan att ens veta minsta bakgrund eller har minsta förförståelse). Vartenda människa fattar väl att ungen inte går runt och ser ut sådär i vanliga fall.

När jag då syftar till en viss bild i flödet så måste jag väl för fasen kunna benämna bilden som den framstår.

Och.. alla de som klagar visste tydligen exakt vilken bild jag menade så kom inte och säg att ni inte fått samma tanke 😅
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-06-27 kl. 20:52.
Citera
2024-06-27, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkstars
Det där är helt klart stora T. Lilla T är söt.

Var länge sen jag såg en bild på lilla T, men jag tror dig om du säger så.
Lilla Ts mamma har ju iaf gjort ett bra jobb att hålla sin son borta från detta kladd och likesfiske, allt väl till henne.
Citera
2024-06-27, 22:26
Medlem
Pannans hårfärg ser jättebra ut, men kan fortfarande inte släppa hur snygg hon faktiskt är i lugg.
Hon lade ju upp en bild på det för inte allt för länge sen.

Nu är det inte andras åsikter som bestämmer vilken frisyr hon ska ha men hon ser verkligen fantastiskt fin ut i lugg.
Citera
2024-06-27, 23:04
Medlem
Nu falnar Pannans följare än mer, imorse var det 70,2 som följde spektaklet men nu är det plötsligt 70,1.

Kan det ha varit de köpta följarna som nu har spelat ut sin roll eller är det helt enkelt så att folk ruttnat på att följa familjen Karlsson?

Hur blir det då med alla samarbeten som både pannan och J eftersträvar så hårt, samarbeten som de skiter i att skatta och vars inkomst de sen kan käka 200 grillspett/sex liter vin för?
Citera
2024-06-27, 23:16
Medlem
Citat:
Nu falnar Pannans följare än mer, imorse var det 70,2 som följde spektaklet men nu är det plötsligt 70,1.

Kan det ha varit de köpta följarna som nu har spelat ut sin roll eller är det helt enkelt så att folk ruttnat på att följa familjen Karlsson?

Hur blir det då med alla samarbeten som både pannan och J eftersträvar så hårt, samarbeten som de skiter i att skatta och vars inkomst de sen kan käka 200 grillspett/sex liter vin för?
Vad har du för underlag på att de inte skulle skatta på sin inkomst? Väldigt allvarlig anklagelse som det mig veterligen inte finns varken tecken eller bevisning på. Eller är detta ytterligare ett hittepå ifrån din sida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in