2025-06-17, 20:20
Medlem
Kan inte nån skriva till honom så där puttinuttigt å fråga hur det går med ryggen handhjärta handhjärta?
Citera
2025-06-17, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisan
Huur vet du att dom är från chatGPT? Mer än att du tror det pga svaren. Finns väl inget "bevis" för det?

Jag tror inte jag vet.

Men du har rätt, det finns inte bevis för det då det inte finns några fingerprints i texterna.
Däremot om man har en språklig analytiskt förmåga kan man se indicier som man kan grunda det utifrån.

Ett exempel är stilbrott i texterna. Dem avviker mycket ifrån hennes tidigare texter. OpenAi använder sig ofta av tankstreck. Hennes texter är nu överfulla av dem. Även retoriskt vassare och färre grammatiska fel.

En annan typisk egenhet för Ai texter är punchlines. Jag bad Ai ta fram en typisk punchline. “Det är inte bara en jacka – det är en identitet.” Det är lite så hennes ”nya” texter är skrivna.

Ai prosa är nog nödvändigt att få ett öga för 2025.

Sen förespråkar jag att ALLA bör använda/lära sig chatGpt. Det är guldvärt. Däremot tar det bort det autentiska när texterna blir kopierade rakt av.

Jag bad Ai ta fram en text, passande för ett Instagram inlägg. (Hittepå från mitt håll)

” Gör en text om om fotbollsmatchen där dottern gjorde 10 mål under finalen, det var strålande solsken och alla gjorde sitt bästa. Otur att fotbollstränaren var sjuk och jag fick hoppa in och leda laget till vinst.”

(Vilken dag.
Finalmatch, strålande solsken och ett lag som gav allt de hade – på riktigt. Oturligt nog blev vår tränare sjuk precis innan matchen, så jag fick kliva in och leda laget. Hade jag en plan? Inte direkt. Hade jag viss panik? Absolut. Men ibland är det hjärta som räknas – inte UEFA-licens.

Och hjärta fanns det.
Särskilt hos en viss spelare: min dotter. Hon gjorde tio mål. Ja, du läste rätt – tio. Det var som att se Messi och en virvelvind i ett.
Det var inte bara fotboll – det var ren vilja, glädje och ett helt lag som sprang för varandra.

Jag vet att det inte är poängen som räknas, men… ibland gör det faktiskt det.

Finalvinst, solsken och min dotter som måldrottning. Det blir svårt att toppa den här dagen.)
Citera
2025-06-17, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Jag tror inte jag vet.

Men du har rätt, det finns inte bevis för det då det inte finns några fingerprints i texterna.
Däremot om man har en språklig analytiskt förmåga kan man se indicier som man kan grunda det utifrån.

Ett exempel är stilbrott i texterna. Dem avviker mycket ifrån hennes tidigare texter. OpenAi använder sig ofta av tankstreck. Hennes texter är nu överfulla av dem. Även retoriskt vassare och färre grammatiska fel.

En annan typisk egenhet för Ai texter är punchlines. Jag bad Ai ta fram en typisk punchline. “Det är inte bara en jacka – det är en identitet.” Det är lite så hennes ”nya” texter är skrivna.

Ai prosa är nog nödvändigt att få ett öga för 2025.

Sen förespråkar jag att ALLA bör använda/lära sig chatGpt. Det är guldvärt. Däremot tar det bort det autentiska när texterna blir kopierade rakt av.

Jag bad Ai ta fram en text, passande för ett Instagram inlägg. (Hittepå från mitt håll)

” Gör en text om om fotbollsmatchen där dottern gjorde 10 mål under finalen, det var strålande solsken och alla gjorde sitt bästa. Otur att fotbollstränaren var sjuk och jag fick hoppa in och leda laget till vinst.”

(Vilken dag.
Finalmatch, strålande solsken och ett lag som gav allt de hade – på riktigt. Oturligt nog blev vår tränare sjuk precis innan matchen, så jag fick kliva in och leda laget. Hade jag en plan? Inte direkt. Hade jag viss panik? Absolut. Men ibland är det hjärta som räknas – inte UEFA-licens.

Och hjärta fanns det.
Särskilt hos en viss spelare: min dotter. Hon gjorde tio mål. Ja, du läste rätt – tio. Det var som att se Messi och en virvelvind i ett.
Det var inte bara fotboll – det var ren vilja, glädje och ett helt lag som sprang för varandra.

Jag vet att det inte är poängen som räknas, men… ibland gör det faktiskt det.

Finalvinst, solsken och min dotter som måldrottning. Det blir svårt att toppa den här dagen.)

Egentligen är det skönt för Pannans följare att hon numera enbart copy-pastar då hennes skrivkunskaper är högst begränsade.
För att inte tala om slapptasken till partner, som alltid behövt hennes hjälp för att få ihop annat än enbart gutturala läten.
Citera
Igår, 14:03
Medlem
Man får hoppas att J engagerar sig lika mycket i sin förstföddas aktiviteter som i sina bonusbarns…Det är ju inte så det framställs på sociala medier men kan ju hoppas att verkligheten är en annan…
Citera
Igår, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninejj
Man får hoppas att J engagerar sig lika mycket i sin förstföddas aktiviteter som i sina bonusbarns…Det är ju inte så det framställs på sociala medier men kan ju hoppas att verkligheten är en annan…

Högst otroligt om man läser tillbaka i tråden. Han borde enkelt kunna åka dit och bo på hotell med sin förstfödda med tanke på att P gör det med sina vänner.
Citera
Igår, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Högst otroligt om man läser tillbaka i tråden. Han borde enkelt kunna åka dit och bo på hotell med sin förstfödda med tanke på att P gör det med sina vänner.
Slappen är tyvärr inte intresserad annars hade han gjort det - - jävla tönt
Citera
Igår, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Slappen är tyvärr inte intresserad annars hade han gjort det - - jävla tönt

Och satans vad med content han stolt visat upp bara för att alla ska se att superfarsan absolut inte övergett sin förstfödda son för att hänga med Pannans fiskmås-gäng.

Men det kanske kommer nu, sist när elaka Flashback klagade på att han var en deadbeat far så skramlade han ihop lite bensin pengar och hälsade på sonen.
Citera
Igår, 22:25
Medlem
Blir det här kanske sommaren när han får följa med till Böda? Eller Grönan åtminstone?
Citera
Idag, 05:32
Medlem
Citat:
Blir det här kanske sommaren när han får följa med till Böda? Eller Grönan åtminstone?
Tror jag tyvärr inte. Så hemskt. Stackars pojk!
Citera
Idag, 11:32
Medlem
Har Pannan slutat med studierna?
Citera
Idag, 11:37
Medlem
Citat:
Hade jag varit lilla T:s mamma hade jag inte släppt iväg min son med dem. En familj han inte känner för fem öre. Han känner nog inte ens sin papps längre. Lilla T har nog inte fått träffa sin lillasyster ännu. Grönan möjligtvis, över dagen, men aldrig en vecka till Böda hade jag gått med på
Citera
Idag, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Har Pannan slutat med studierna?
Hon läste väl in enstaka ämnen bara. Fortsatta studier ligger nog på is sålänge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto