2024-07-14, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Haha, jag hittade också henne för en stund sedan efter lite detektivarbete. Håller med om att hon ser väldigt bra ut! 😊

J såg bra ut när han träffade P - sen gick de utför. Han ser 15 gånger äldre ut nu och har gett upp sin son. Tycker detta säger mycket om hur P är som person egentligen, psykisk misshandel? Något är det.. fan så sorgligt. Oroväckande
Citera
2024-07-14, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
J såg bra ut när han träffade P - sen gick de utför. Han ser 15 gånger äldre ut nu och har gett upp sin son. Tycker detta säger mycket om hur P är som person egentligen, psykisk misshandel? Något är det.. fan så sorgligt. Oroväckande

Han ser psykiskt nedbruten ut..
Citera
2024-07-14, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie

Roade mig genom att läsa igenom vad Joakims gamla vänner tycker om honom numera, i både denna tråd och Pannans OG tråd som stängdes.

Joakim verkar ju ha varit en helt vanlig lite svagsint man innan han träffade Pannan och sen dess så både förfasas och skäms hans gamla vänner för honom.

Han kan inte må bra numera, tacka fan att han har många rynkor och pratar med slät bebisröst, han är bokstavligen kastrerad på alla sätt och vis.

Kul att se hur hans ex blomstrar iaf!
Citera
2024-07-14, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Roade mig genom att läsa igenom vad Joakims gamla vänner tycker om honom numera, i både denna tråd och Pannans OG tråd som stängdes.

Joakim verkar ju ha varit en helt vanlig lite svagsint man innan han träffade Pannan och sen dess så både förfasas och skäms hans gamla vänner för honom.

Han kan inte må bra numera, tacka fan att han har många rynkor och pratar med slät bebisröst, han är bokstavligen kastrerad på alla sätt och vis.

Kul att se hur hans ex blomstrar iaf!

Hur hittar man den stängda tråden? 🤔
Citera
2024-07-14, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hur hittar man den stängda tråden? 🤔

Jag pmar dig
Citera
2024-07-14, 22:37
Medlem
Citat:
Hamnade in på lilla Ts mamma fb, verkar vara en helt normal förälder med ett helt normalt barn som är väldigt lik Joakim.
Dessutom ser hon mycket bättre ut än Pannan så förstår vart problemet ligger 😅

Vad heter mamman?
Citera
2024-07-14, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarflickaan
Vad heter mamman?

Men nej, det är inget jag någonsin kommer droppa i denna tråd då hon är helt utanför Paddans galenskap. Det får man leta fram själv isf.
Citera
2024-07-14, 22:40
Medlem
Citat:
Vad heter mamman?

Du finner henne på Js Facebook men hon har ju ingenting med P och J att göra. Är en normalt fungerande ensamstående mamma..
Senast redigerad av Hejjpadig 2024-07-14 kl. 22:43.
Citera
2024-07-14, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Js ex verkar Jobba på krematoriet

Nej? Eller vilket ex pratar du om då? 😅
Citera
2024-07-14, 22:54
Medlem
Citat:
Vad heter mamman?

Mamman vill inte outas då hon inte är en "offentlig" person och vill inte vara det heller.
Citera
2024-07-14, 23:45
Medlem
Citat:
Jag pmar dig

Vill också gärna veta frukrokodil!
Citera
2024-07-14, 23:53
Medlem
Citat:
Vad heter mamman?

Liten ledtråd, S.H . Hon är grymt snygg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in