2024-07-14, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
En flaska cava såg jag. Det är ju inte orimligt

Då missade du bag-in-boxen och flaskan under bordet.
Citera
2024-07-14, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Då missade du bag-in-boxen och flaskan under bordet.

Ja missade bb men flaskan under bordet kan jag inte få till alkohol. Dom ska ju inte ha mer skit än som är sant. Dom är ju dessutom några vuxna o inväntar fler.
Citera
2024-07-14, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
En ensamstående mamma som enligt p inte vill utreda sonen

P har snackat så mycket skit om lilla T's mamma att man blir mörkrädd. P har aldrig ens träffat henne eller pratat med henne. Bara massa hittepå, antingen på grund av ren svartsjuka för att J har ett förflutet eller för att själv låta bättre inför andra. Kan inte tänka mig att J har ett enda dumt ord att säga om lilla T's mamma. Angående P's skitsnack om lilla T och diagnoser (för P är ju både läkare och psykolog) så ska lilla T utredas för adhd, vad nu det spelar för roll? Diagnos hit och dit har väl alltid bara varit en ursäkt för att manipulera ut lilla T ur deras liv. Enklare hade ju varit om hon hade letat rätt på en man utan ett förflutet.
Citera
2024-07-14, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
P har snackat så mycket skit om lilla T's mamma att man blir mörkrädd. P har aldrig ens träffat henne eller pratat med henne. Bara massa hittepå, antingen på grund av ren svartsjuka för att J har ett förflutet eller för att själv låta bättre inför andra. Kan inte tänka mig att J har ett enda dumt ord att säga om lilla T's mamma. Angående P's skitsnack om lilla T och diagnoser (för P är ju både läkare och psykolog) så ska lilla T utredas för adhd, vad nu det spelar för roll? Diagnos hit och dit har väl alltid bara varit en ursäkt för att manipulera ut lilla T ur deras liv. Enklare hade ju varit om hon hade letat rätt på en man utan ett förflutet.

Sjukt att de aldrig tRäffades den period då j hade t hos dem ibland

Jag hade aldrig släppt mitt barn på det viset utan att ha träffat bonusmamman
Citera
2024-07-14, 21:01
Medlem
Citat:

Skrattretande med tanke på att Ps barn är allt annat än lugnet själv.. pratar J fortfarande med lilla t på FaceTime VARJE dag??
Citera
2024-07-14, 21:08
Medlem
Citat:

Hamnade in på lilla Ts mamma fb, verkar vara en helt normal förälder med ett helt normalt barn som är väldigt lik Joakim.
Dessutom ser hon mycket bättre ut än Pannan så förstår vart problemet ligger 😅
Citera
2024-07-14, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Ja missade bb men flaskan under bordet kan jag inte få till alkohol. Dom ska ju inte ha mer skit än som är sant. Dom är ju dessutom några vuxna o inväntar fler.

Jag missade även ölen på bordet, men kan hålla med om att flaskan under bordet även kan innehålla t-röd istället för sprit.
Citera
2024-07-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hamnade in på lilla Ts mamma fb, verkar vara en helt normal förälder med ett helt normalt barn som är väldigt lik Joakim.
Dessutom ser hon mycket bättre ut än Pannan så förstår vart problemet ligger 😅

Haha, jag hittade också henne för en stund sedan efter lite detektivarbete. Håller med om att hon ser väldigt bra ut! 😊
Citera
2024-07-14, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Haha, jag hittade också henne för en stund sedan efter lite detektivarbete. Håller med om att hon ser väldigt bra ut! 😊

Hon är naturligt vacker så förstår vart skon klämmer!! Pkänner sig antagligen i underläge och hotad av en kvinna med stabilitet i livet..
Citera
2024-07-14, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Hon är naturligt vacker så förstår vart skon klämmer!! Pkänner sig antagligen i underläge och hotad av en kvinna med stabilitet i livet..
Men det finns ju ändå inget i hela världen som kan försvara att han fullständigt skiter i både sonen och underhållet....
Citera
2024-07-14, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Men det finns ju ändå inget i hela världen som kan försvara att han fullständigt skiter i både sonen och underhållet....

Nej men J är ju en jävla rövhatt utan bollar!! Ps lilla springpojke och hennes ord är hans lag.. Helt makalöst att man kan behandla sitt levande förstfödda barn sämre än sitt döda barn och efter den tragedin inte fått någon självinsikt i hur viktigt det är att finnas där för sonen.
Citera
2024-07-14, 22:10
Medlem
Js ex verkar Jobba på krematoriet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här