2024-06-09, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Jo som en normal förälder skulle man göra det men de gör ju verkligen tvärtom. De är som att de vill utmana ödet. Har de tröttnat på att ha sjukt barn må tro och redo på att skaffa en ny?
Jag har den känslan i alla fall.

Nyhetens behag är garanterat över. Nu är det vinpimplande och glassiga semestrar som gäller, allt på skattebetalarnas bekostnad.

Får se hur lång tid det tar tills fågelungen åter igen ligger på sjukhus..
Citera
2024-06-09, 13:16
Medlem
versalers avatar
Utmanar ödet för att kunna lägga upp content på en bebis som är så sjuk att det är direkt livsfara för henne.
Allt för att få uppmärksamhet och fler visningar av sina stories på IG.
Riktiga rikspuckon.
Tvångssterilisering hade varit fantastiskt i deras fall för snart kommer det väl en liten stackare till.
Citera
2024-06-09, 13:44
Medlem
DOM måste ju få LEVA också förstår ni väl...! *ironi*
Citera
2024-06-09, 22:38
Medlem
Snart dags för vadslagning här igen, dvs hur många dagar tar det tills Ebbisen åter igen är "sjuk".

Såg att en av Pannans bästa IG vän också fått en dotter idag som måste ligga på neo, så stackarn gråter hela tiden pga inte kunna vara hemma med sina andra barn som fyller år.

Är neobebisar det nya coola på IG eller är bara vissa totalt värdelösa på att hålla bakterier borta från sina värnlösa nyfödda😮‍💨
Citera
2024-06-10, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Snart dags för vadslagning här igen, dvs hur många dagar tar det tills Ebbisen åter igen är "sjuk".

Såg att en av Pannans bästa IG vän också fått en dotter idag som måste ligga på neo, så stackarn gråter hela tiden pga inte kunna vara hemma med sina andra barn som fyller år.

Är neobebisar det nya coola på IG eller är bara vissa totalt värdelösa på att hålla bakterier borta från sina värnlösa nyfödda😮‍💨

Då har du också koll på varför denna familjs lilla nyföda bebis behövde stanna på neo va!?
Vad kunde mamman gjort för att undvika att hennes lilla nyfödda blev sjuk?

Du är ibland riktigt elak i dina inlägg. Hur mår du igentligen?
Citera
2024-06-10, 11:49
Medlem
Jag har aldrig kommenterat här innan men nu kan jag inte låta bli. Hur f*n kan du ens skriva och fråga om Neobebisar är det nya coola?? Är själv mamma till en dotter som föddes i vecka 28+5 och kan säga att jag önskar verkligen att ingen annan ska få uppleva det vi gått igenom. Tänk en gång till innan du skriver så sjuka saker...
Senast redigerad av Litenen 2024-06-10 kl. 11:57.
Citera
2024-06-10, 12:03
Medlem
Jag har aldrig kommenterat här innan men nu kan jag inte låta bli. Hur f*n kan kan du ens skriva och fråga om Neobebisar är det nya coola?? Är själv mamma till en dotter som föddes ivecka 28+5 och kan säga att jag önskar verkligen att ingen annan ska få uppleva det vi gått igenom. Tänk en gång till innan du skriver så sjuka saker...
Citera
2024-06-10, 16:26
Medlem
johannespauluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Du verkar väldigt insatt i deras familj!? Har du en insider eller är det en massa hittepå du kommer med? Du vet hur personalen på neo snackar om P och att Js familj har tagit avstånd från honom mm. Du säger att du började följa P vid Is födsel och det är väl typ ett år tillbaka.

FruKrokodil är lika aktiv i tråden Hanna Theorin & Fanni Svantesson och CHRIPPA, Christofer Berg, Jockibois bror. Verkar insatt i dessa familjer också.

Troligtvis ett troll med besatthet för svenska C-kändisar.
Citera
2024-06-10, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenen
Jag har aldrig kommenterat här innan men nu kan jag inte låta bli. Hur f*n kan kan du ens skriva och fråga om Neobebisar är det nya coola?? Är själv mamma till en dotter som föddes ivecka 28+5 och kan säga att jag önskar verkligen att ingen annan ska få uppleva det vi gått igenom. Tänk en gång till innan du skriver så sjuka saker...

Det värsta är att om jag inte missminner mig så har personen i fråga själv legat på neo med en förtidigt född😳.
Det är inte skvaller som denna person häver ur sig gång på gång utan det är fruktansvärt elaka saker. Det är en människa som behöver hävda sig i en flaschbacktråd för att själv må bättre.
Citera
2024-06-10, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannespaulus
FruKrokodil är lika aktiv i tråden Hanna Theorin & Fanni Svantesson och CHRIPPA, Christofer Berg, Jockibois bror. Verkar insatt i dessa familjer också.

Troligtvis ett troll med besatthet för svenska C-kändisar.

Har nog inget bra liv alls om man orkar vara så insatt i andras liv😳
Citera
2024-06-10, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Det värsta är att om jag inte missminner mig så har personen i fråga själv legat på neo med en förtidigt född😳.
Det är inte skvaller som denna person häver ur sig gång på gång utan det är fruktansvärt elaka saker. Det är en människa som behöver hävda sig i en flaschbacktråd för att själv må bättre.

Sorgligt är vad det är..
Citera
2024-06-10, 18:48
Medlem
johannespauluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenen
Sorgligt är vad det är..

Den som inte har något liv får glädja sig åt att få vara Allan Ballan på flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in