2024-08-13, 01:03
Medlem
Förstår inte varför valde hon att vara tillsammans med en sån individ speciellt när det gick ganska bra för henne
Citera
2024-08-13, 07:09
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Bra där! Jag är inte aktiv på Vinted och har ingen aning om hur det fungerar men om Vinted fungerar som Tradera/blocket etc så ska man fan inte bara kunna blåsa folk hur som helst genom att bara skaffa nya konton.

Är man en normal människa och gör rätt för sig, dvs INTE blåser allt och alla så har man ett konto och gör rätt för sig.

Nu vet jag inte hur recensionerna såg ut på hennes förra konto 🤔 men på Vinted får inte säljaren några pengar förrän köparen har mottagit varan och sedan aktivt godkänt att varan motsvarar förväntningarna i appen
Citera
2024-08-13, 09:53
Medlem
Äntligen kan man iaf läsa texten på henne stories 😂
Klagomålet ska synas, från är om hon fortsätter med läsbara texter
Citera
2024-08-13, 11:27
Medlem
Lingonpinglans avatar
Fy fan, mår illa av att se Slapptaskens stories på Loui med texten ”bästa Lilleman”
Undrar om T en gång var hans ”bästa Lilleman” ?
Citera
2024-08-13, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Fy fan, mår illa av att se Slapptaskens stories på Loui med texten ”bästa Lilleman”
Undrar om T en gång var hans ”bästa Lilleman” ?
Tänkte samma sak, T var väl bara lite äldre än Loui när han träffade P. Och då var han ju fortfarande en fullvärdig pappa till honom. Man ser ju att han kan vara en väldigt bra pappa när han är med L, men helt ofattbart hur han bara kan dumpa sin förstfödde så som han uppenbarligen har gjort.
Citera
2024-08-13, 16:19
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Tänkte samma sak, T var väl bara lite äldre än Loui när han träffade P. Och då var han ju fortfarande en fullvärdig pappa till honom. Man ser ju att han kan vara en väldigt bra pappa när han är med L, men helt ofattbart hur han bara kan dumpa sin förstfödde så som han uppenbarligen har gjort.
Inget som han gör nu som pappa för Loui har något värde tycker jag.
Överger man sitt barn är man en idiot.
Citera
2024-08-14, 17:00
Medlem
Nu har de två första omdömena kommit in på Ps Vinted och hon har fått högsta poäng av båda två! 😃
Citera
2024-08-14, 20:54
Medlem
Känns som vi missat prata om en grej:

Har j gjort botox som ett samarbete el har jag missförstått det hela?
Citera
2024-08-14, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis

Ja han har gjort ett samarbete där han är på en skönhetssalong och får något injicerat i ansiktet. Ligger som ett inlägg på hans Insta! 😝
Citera
2024-08-14, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis

Det har han. Har skrivits lite om det i tråden.
Citera
2024-08-14, 21:53
Medlem
P skrev några stories om försäkringar och ärr men tog bort dom illa kvickt pga "fått bra svar". Någon som kanske vill röja eventuella bevis på sina frågeställningar..?
Citera
2024-08-14, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
P skrev några stories om försäkringar och ärr men tog bort dom illa kvickt pga "fått bra svar". Någon som kanske vill röja eventuella bevis på sina frågeställningar..?

Ah! Pannan ÄLSKAR försäkringspengar, det har hon mjölkat i all oändlighet sen hon började pressa ur sig prematura barn.

Bra pengar som fogden nog inte kan utmäta (eller så kan dom det men pengarna försvinner från kontot samma dag de landat).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in