2024-07-15, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHOWILLIBE
Liten ledtråd, S.H . Hon är grymt snygg!

Bra mycket snyggare och naturligare än Pannan.

Förstår varför avundsjukan ligger där i botten, och varför lilla T inte får träffa sin pappa.
Citera
2024-07-15, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Haha, jag hittade också henne för en stund sedan efter lite detektivarbete. Håller med om att hon ser väldigt bra ut! 😊
Vad heter hon på fb?
Citera
2024-07-15, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HogaKusten74
Vad heter hon på fb?
Ledtråd: Sök upp J:s Fb och scrolla lite så hittar du så småningom.
Citera
2024-07-15, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
J såg bra ut när han träffade P - sen gick de utför. Han ser 15 gånger äldre ut nu och har gett upp sin son. Tycker detta säger mycket om hur P är som person egentligen, psykisk misshandel? Något är det.. fan så sorgligt. Oroväckande

Fast L såg inte sliten ut med p
Citera
2024-07-15, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryD
Iq lika stort som ett lingon???
Mer som en chiafrön. 👌🤩
Citera
2024-07-15, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Fast L såg inte sliten ut med p

Nej han hade antagligen starkare psyke, valde också att sterilisera sig för att se till att det inte blev fler ”hoppsan” som M var. Han ville ju inte ha fler efter T.
Citera
2024-07-15, 17:51
Medlem
Ofräscht att se nyförlösta ammande mammor/pappor rejält packade redan innan middag. Det är inte fest utan bara tragiskt.
Citera
2024-07-15, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ofräscht att se nyförlösta ammande mammor/pappor rejält packade redan innan middag. Det är inte fest utan bara tragiskt.
Jag började fundera på om jag är för gammeldags!
Kan inte förstå HUR och VARFÖR det ens existerar alkohol när man har så små barn?!

När min dotter var liten, hon var ganska ofta sjuk, drack jag aldrig. Bara tanken på att komma in på akuten och jag skulle lukta sprit!
Det räckte för mej.

Är det helt ok i denna generationen?
Jag menar det är ju flera föräldrar som dricker
Jag blir orolig bara av att se detta.
Citera
2024-07-15, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Här håller jag helt med. Alkohol dagtid med barn i alla åldrar, fy så osmakligt. Hoppas innerligt att damerna håller sig till alkoholfritt, på vattenland dessutom. Usch usch usch o den där Patricias kille, läspar innan med sina utåtstående tänder o ännu mer när han druckit. Hoppas där är ngn som håller koll, hon den där mörka håller iallafall en vattenflaska i handen hon kanske har mer innanför pannbenet.
Citera
2024-07-15, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olgiz
Jag började fundera på om jag är för gammeldags!
Kan inte förstå HUR och VARFÖR det ens existerar alkohol när man har så små barn?!

När min dotter var liten, hon var ganska ofta sjuk, drack jag aldrig. Bara tanken på att komma in på akuten och jag skulle lukta sprit!
Det räckte för mej.

Är det helt ok i denna generationen?
Jag menar det är ju flera föräldrar som dricker
Jag blir orolig bara av att se detta.

Det är absolut en generations fråga. Jag har inte reagerat på deras alkoholkonsumtion alls faktiskt.
Citera
2024-07-15, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Det är absolut en generations fråga. Jag har inte reagerat på deras alkoholkonsumtion alls faktiskt.
Okej .
Vad gör ni om det händer barnet något? Är det helt naturligt att komma in till akuten och stinka sprit?
Citera
2024-07-15, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olgiz
Okej .
Vad gör ni om det händer barnet något? Är det helt naturligt att komma in till akuten och stinka sprit?

Jag personligen hade inte druckit sprit med ett prematurt barn och då bor jag ändå 150 m från en akutmottagning, men vad jag menar är att jag inte reagerar som ni andra när jag ser bilder på en förälder med en öl i handen el en familj med en cava på bordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in