2024-05-15, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Skönt med snabba svar när P är inne här o läser!! 🤣🤣🤣
Soooooom av en händelse dök det upp en ”fråga” om hon ammar fortfarande som hon då va tvungen att visa upp igen så klart!!

Dog när jag såg det 😂
Citera
2024-05-15, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Dog när jag såg det 😂

"Läser absolut INTE sin egna flashbacktråde" 😂😂😂
Citera
2024-05-15, 20:57
Medlem
Blir så himla provocerad av att hon aldrig bemöter kommentarer (hon läser ju uppenbarligen här) om det absolut största problemet, att de fortsätter skaffa barn efter barn när de VET att det med största sannolikhet inte kommer gå bra.
Citera
2024-05-15, 21:00
Medlem
Att en mamma tycker det är så viktigt att ta bikinibilder o sola o va brun är läskig utveckling
Citera
2024-05-15, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrgauten
Att en mamma tycker det är så viktigt att ta bikinibilder o sola o va brun är läskig utveckling

Nu missade du säkert syltryggen Joakims kommentar om att Pannan minsann är en MiLf, hans MiLf 🤮
(Han tog ju bort den sen efter att folk tyckt det var väldigt olämpligt att ens tänka på såna saker när bebisen ligger döendes).

Och detta under ett inlägg där hon lägger ut en halvnaken bild på sig själv och helt löstaget skriver hur orolig hon minsann är för Ebbalin.

Säger det fortfarande, men borde inte fokus ligga på barnen istället för bikinibilder och självbekräftelse från detta par 😢

Sen att det otroligt löjeväckande när ett par konstant måste visa upp sin kärlek offentligt, krystat och icke trovärdigt.
Citera
2024-05-15, 21:26
Medlem
Hehe Js behov att hela tiden hävda och bekräfta för alla att P är HANS MILF!! Är han så osäker på sin relation?? Förvisso ger jag P och J MAX 2år med ett barn med särskilda behov beroende på hur omfattade Es skador visar sig vara framöver.

Har inte sett till dom sponsrade förlovningsringarna på länge.. är dom inlämnade på pantbanken för att betala dyra hyran och sofforna eller har kronofogden knackat på sjukhusdörren??
Citera
2024-05-15, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Skojade bara, inte nyligen, du träffade tydligen din man i samma veva så du sadlade väl om lika snabbt som P

P skaffar barn med första bästa spermadonator och tar inget ansvar för sitt liv eller sina befintliga barn. Otrygghet, skulder, barn på barn där sjukhusvistelse blivit mer regel än undantag. Det finns inget konsekvenstänk utan allt handlar bara om Ps ego och vad hon vill ha!! Hon har bidragit till att Js son lilla T inte har en pappa längre och hon skyller ifrån sig allt på alla andra. Det är aldrig hennes fel och det blir aldrig som hon tänkt. Att hon tar beslut sämre än min 5åring spelar ingen roll för att det är alltid yttra faktorer och aldrig hon.

Krokodilen drar det lite väl långt ibland men mycket av vad hon skrivit har visat sig vara rätt sorgligt nog!! Så sluta gå ot, tråden är om P och J inte krokodil.
Citera
2024-05-15, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
P skaffar barn med första bästa spermadonator och tar inget ansvar för sitt liv eller sina befintliga barn. Otrygghet, skulder, barn på barn där sjukhusvistelse blivit mer regel än undantag. Det finns inget konsekvenstänk utan allt handlar bara om Ps ego och vad hon vill ha!! Hon har bidragit till att Js son lilla T inte har en pappa längre och hon skyller ifrån sig allt på alla andra. Det är aldrig hennes fel och det blir aldrig som hon tänkt. Att hon tar beslut sämre än min 5åring spelar ingen roll för att det är alltid yttra faktorer och aldrig hon.

Krokodilen drar det lite väl långt ibland men mycket av vad hon skrivit har visat sig vara rätt sorgligt nog!! Så sluta gå ot, tråden är om P och J inte krokodil.

Så himla sekundärkränkt man kan bli🫢
Citera
2024-05-15, 21:41
Medlem
Citat:
Hehe Js behov att hela tiden hävda och bekräfta för alla att P är HANS MILF!! Är han så osäker på sin relation?? Förvisso ger jag P och J MAX 2år med ett barn med särskilda behov beroende på hur omfattade Es skador visar sig vara framöver.

Har inte sett till dom sponsrade förlovningsringarna på länge.. är dom inlämnade på pantbanken för att betala dyra hyran och sofforna eller har kronofogden knackat på sjukhusdörren??

Hahaha, ser framför mig hur KF står utanför patientrummet tillsammans med något nervöst vårdbiträde som inte vet vilket ben hen ska stå på 😂😂😂
Citera
2024-05-15, 21:45
Medlem
Om P ska driva trafik till tråden så kan vi ju passa på att bumpa detta inlägget t.ex för alla nyare läsare...

Framkom bl.a att nya skulder tillkommer i form av ej betalat underhåll till lilla T.

Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Har pratat med Kronofogden nu. Deras boendekostnad (19 000) ses som skälig utifrån hur många barn de har, även om 4 av dem bara bor varannan vecka. Barn som bor varannan vecka har rätt till sin plats i hemmet ändå. De utgår från en tabell som Försäkringskassan har. Måste dock erkänna att det sticker i ögonen på en hederlig medborgare som inte undanhåller pengar för Kronofogden, att några som har mer än en miljon i skulder tillsammans kan bo i nyproduktion. Jag bor visserligen i bostadsrätt, men absolut inte nyproduktion.

Vad gäller skulder så kommer några av Patricias att preskriberas årsskiftet 2027/2028 så fram tills dess hoppas vi att något händer.

Joakim skrev nåt förut om att han ville ha skuldsanering, vilket både han och P har rätt att ansöka om. Tänk vad kul om de skulle behöva leva på existensminimum i 3(?) år Önsketänkande samtidigt som jag som skattebetalare absolut inte vill bidra till att de blir skuldfria. För att få skuldsanering ska man ju inte heller kunna betala av skulderna inom överskådlig framtid, 10-15 år sa den jag pratade med. Och hon sa att det kan vara osannolikt att inte kunna det om man jobbar med sociala medier som primär inkomstkälla. Den jag pratade med sa också att för att få skuldsanering behöver personen ha gjort försök till att verkligen betala sina skulder, vilket ingen av dem har. Och i J’s fall tillkommer skulder hela tiden i form av underhåll till Försäkringskassan.

Kronofogden har koll på att P jobbar med sina sociala medier, och i sitt arbete och kartläggning av personer så håller de även koll på deras sociala medier. Må karma komma ikapp dem!!!

Som en liten bonus har jag kollat upp deras deklarerade inkomster de senaste åren.

Joakim tjänade 57 400 kr 2023, och Kronofogden tog hans skatteåterbäring på 8000 kr som de fick in för någon dag sedan. Han fick väl dock CSN typ hela 2023? Patricias deklaration för 2023 var inte klar än tyvärr.

här är deras inkomster för tidigare år:

J:
2023 57 400
2022 468 000
2021 484 800
2020 479 200
2019 484 400
2018 452 400
2017 665 000

P:
2022 304 600
2021 132 300
2020 244 600
2019 346 500

Vad har Joakim haft för arbete, förutom försäkringsrådgivare(?)?. Det jobbet sa han väl upp sig från i början av deras förhållande (2021). Men han har ändå en relativt bra deklarerad inkomst 2021 och 2022 med cirka 40 000 före skatt.

Patricias bästa år uppgick inte ens hennes inkomst till 30 000 före skatt, och det var när hon bodde ihop med L.

Bara deras hyra är på 228 000 kr/år.. Men de får ju in över 11 000 kr/mån på enbart barnbidrag (om P får allt för de stora barnen) och de för väl över en slant från de 350 000 kr som de fick genom insamlingen men undanhåller från KF.
Citera
2024-05-15, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hahaha, ser framför mig hur KF står utanför patientrummet tillsammans med något nervöst vårdbiträde som inte vet vilket ben hen ska stå på 😂😂😂

Hehehehe betalar man inte för sig som varken p eller j gör så kommer verkligheten ifatt tillslut!!
Citera
2024-05-15, 21:46
Medlem
Citat:

Tack för support❤️
Blir rätt tröttsamt mellan varven då både primär och sekundärkränkta ska få det att handla om en enskild flashbackare, helt ot och inte minsta intressant för andra att läsa om.

Ingen vet något om mitt liv men det är iaf väldigt mycket stabilare och skuldfritt än trådens huvudstjärnor.

I detta fall så finner jag dessutom ingen glädje i att få rätt då det inte enbart handlar om två dumskallar utan även ett x antal barn som far rejält illa mellan varven 😢
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in