2024-07-11, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kan ju hoppas att Puckot säljer skiten och börjar beta av på sin snart 800 000 skuld till KF. Eller, kanske börjar betala underhåll för sin övergivna son.
Hur vet ni att de har 800.000 i skulder till KF?
Citera
2024-07-11, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Ja men han ska skatta för det vilket han inte gör.

Såklart han inte skattar på något han inte måste. Dessutom vill ju KF ha utmätning på både han och Paddan men de säger sig vara utfattiga varje gång det blir tal om sådant.
Citera
2024-07-11, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kandy19
Hur vet ni att de har 800.000 i skulder till KF?

De? HAN enbart har skulder på närmre 800 k, Paddan har egna skulder på dryga halvmiljonen. Kolla lite längre bak i tråden så förstår du varför vi har koll på deras skulder.
Citera
2024-07-11, 22:11
Medlem
Citat:
De? HAN enbart har skulder på närmre 800 k, Paddan har egna skulder på dryga halvmiljonen. Kolla lite längre bak i tråden så förstår du varför vi har koll på deras skulder.
Nä, orkar inte bläddra genom hela tråden. 🤣🙈
Citera
2024-07-11, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Ynkryggen och Paddans skuldsaldo ökar stadigt. Tänker att jag redovisar det här, eftersom de läser denna tråd men förmodligen inte öppnar posten. Joakims skuldsaldo har ökat från 757 754 kr till 770 628 kr. De senaste fem skulderna kom till Kronofogden 20 april, vilket rör underhåll från Försäkringskassan, summa är ca 1680 per skuld, så totalt 8400 kr.

Jag antar att skulderna har ökat med nästan 13 000 kr på grund av räntor och så?

Patricia då… Hennes skulder har ökat från 477 558 kr till 484 413 kr, en ökning på 6 855 kr. Hennes senaste skuld inkom till Kronofogden 10 april och rör ett krav från CSN för 2023 med en summa på 14 025 kr. Hon har väl inte pluggat?! Hon har säkert registrerat sig på en kurs och skitit i att ta poäng, bara för att få studiemedel. Vilka nollor de är, på riktigt alltså.

Patricias skuld har ”bara” ökat 6 855 kr trots en inkommande skuld på över 14 000. Det måste bero på utmätningen Kronofogden gjorde?

Tillsammans har nu radarparet skulder på 1 255 041 kr .

För de som inte hängt med ☝️☝️☝️☝️☝️
Citera
2024-07-11, 22:20
Medlem
Citat:
För de som inte hängt med ☝️☝️☝️☝️☝️
Fast detta är bara en person som skrev massa siffror hon vet ni att det är sant?
Citera
2024-07-11, 22:24
Citat:
Fast detta är bara en person som skrev massa siffror hon vet ni att det är sant?
Tror du att jag skulle sitta och hitta på siffror? Ring till Kronofogden och verifiera det jag skrivit om du inte tror mig. Jag lovar, det kommer vara slöseri med tid. Jag är pålitlig.
Citera
2024-07-11, 22:32
Medlem
Citat:
Tror du att jag skulle sitta och hitta på siffror? Ring till Kronofogden och verifiera det jag skrivit om du inte tror mig. Jag lovar, det kommer vara slöseri med tid. Jag är pålitlig.
Hahaha, alltså, väldigt roligt. Vem som helst kan skriva vad som helst. 🤣🤣🤣🙈🙈🙈 Jag är vuxen människa som vill gärna ha källa till siffror inte bara tror på att en person skriver nåt på forum. 🤣
Citera
2024-07-11, 22:34
Medlem
Citat:

Mycket tveksam till om en person som inte "orkar" bläddra tillbaka ett par sidor i tråden någonsin skulle anstränga sig för att orka ringa ett samtal.

Det är ju fler än du som kontrollerat siffrorna och Paddan har ju själv erkänt det på sina sociala medier så case closed liksom 😍
Citera
2024-07-11, 22:35
Medlem
Citat:
Hahaha, alltså, väldigt roligt. Vem som helst kan skriva vad som helst. 🤣🤣🤣🙈🙈🙈 Jag är vuxen människa som vill gärna ha källa till siffror inte bara tror på att en person skriver nåt på forum. 🤣

Ring KF själv då, om du "orkar" googla fram telefonnumret och deras personnummer.
Citera
2024-07-11, 22:38
Medlem
Citat:

Verkar ju inte som att du är intresserad av det alls, förutom att förneka det. Källan är ju Kronofogden, en rätt pålitlig källa.

Men vill du dubbelkolla och vara källkritisk så ring dem.
Citera
2024-07-11, 22:39
Medlem
Citat:
Mycket tveksam till om en person som inte "orkar" bläddra tillbaka ett par sidor i tråden någonsin skulle anstränga sig för att orka ringa ett samtal.

Det är ju fler än du som kontrollerat siffrorna och Paddan har ju själv erkänt det på sina sociala medier så case closed liksom 😍
Självklart orkar inte ringa KF. Bryr mig inte så mycket om deras skulder. Var intresserad bara hur ni vet detta?🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in