2024-06-07, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Syskonbarn till P

Hoppades att det skulle vara js familj, att vi kanske ändå hade haft fel misstankar här om att de brutit med honom men men
Citera
2024-06-07, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
Lik sin pappa som tur är..

Hahaha precis det jag tänkte också samma sekund jag såg bilden. Och jag vet inte ens hur pappan ser ut. Att dottern inte är lik Pannan är gudasänt (för dottern).
Citera
2024-06-08, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hoppades att det skulle vara js familj, att vi kanske ändå hade haft fel misstankar här om att de brutit med honom men men

Nej, Slapptasken Js familj vill helst inte ha med honom att göra. Kanske därför han mår så dåligt och klämmer in små stories mellan varven där han förklarar hur deprimerad han egentligen är.

Tycker det är det enda starka han gjort på länge, att vara halvöppen med att han mår skit i situationen som pågår.

Nu kommer säkert Pannan få ett lördagsvins utbrott på att han visat upp "icke Pannan-godkända stories" men hoppas J har stake nog att stå upp för sig själv.
Citera
2024-06-08, 07:40
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Nej, Slapptasken Js familj vill helst inte ha med honom att göra. Kanske därför han mår så dåligt och klämmer in små stories mellan varven där han förklarar hur deprimerad han egentligen är.

Tycker det är det enda starka han gjort på länge, att vara halvöppen med att han mår skit i situationen som pågår.

Nu kommer säkert Pannan få ett lördagsvins utbrott på att han visat upp "icke Pannan-godkända stories" men hoppas J har stake nog att stå upp för sig själv.

När la han ut en story om sitt mående? Måste ha missat det…
Citera
2024-06-08, 07:43
Medlem
Citat:

Du verkar väldigt insatt i deras familj!? Har du en insider eller är det en massa hittepå du kommer med? Du vet hur personalen på neo snackar om P och att Js familj har tagit avstånd från honom mm. Du säger att du började följa P vid Is födsel och det är väl typ ett år tillbaka.
Citera
2024-06-08, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Du verkar väldigt insatt i deras familj!? Har du en insider eller är det en massa hittepå du kommer med? Du vet hur personalen på neo snackar om P och att Js familj har tagit avstånd från honom mm. Du säger att du började följa P vid Is födsel och det är väl typ ett år tillbaka.

Men det är klart att flera här i tråden har kopplingar till dem irl så funkar ju skvallertrådar på Flashback
Citera
2024-06-08, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Men det är klart att flera här i tråden har kopplingar till dem irl så funkar ju skvallertrådar på Flashback

Den person jag riktade mitt inlägg till verkar ha mer insyn än många andra med tanken på den "korta" tid personen har följt P. Fast jag tror mer att det från dennes sida är lite hittepå och en önskan om att det är sant.
Citera
2024-06-08, 16:07
Medlem
Stackars lilla tjejen, tycker hon verkar ha sån påverkad andning..
Citera
2024-06-08, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr
Stackars lilla tjejen, tycker hon verkar ha sån påverkad andning..
Jag känner samma. Tycker det ser så jobbigt ut för henne. Stackars barn!
Citera
2024-06-08, 17:29
Medlem
Samma här. Ser ut att vara väldigt anstränd andning. Hoppas att det löser sig för den lilla!
Citera
2024-06-09, 00:09
Medlem
Nu har dumskallarna iaf lärt sig dölja sina vinglas när de lägger upp bilder på sina fina middagar.

Hur gick det förresten med det här löften om att inte vistas i stora folksamlingar, bjuda hem kreti och pleti. Det som Pannan var så OTROLIGT tydlig med efter hon fått klagomål, bara för ett par dar sen.

Hon gör ju konstant tvärtemot vad hon påstår, dinglar det en IF där eller vill hon ha dottern sjuk igen?

Som så många andra reagerat på så får ju prematuren verkligen kämpa för att andas, tacka fan att hon ger upp mellan varven. Testa själva att andas 30-40 ggr i minuten (Ebba ligger nog på en 70-80 af).

Skulle man inte som normal förälder skydda denna fågelunge mot nya infektioner så gott man kan, med tanke på att hon varit sjuk mer eller mindre sen hon föddes?
Citera
2024-06-09, 00:18
Medlem
Citat:
Nu har dumskallarna iaf lärt sig dölja sina vinglas när de lägger upp bilder på sina fina middagar.

Hur gick det förresten med det här löften om att inte vistas i stora folksamlingar, bjuda hem kreti och pleti. Det som Pannan var så OTROLIGT tydlig med efter hon fått klagomål, bara för ett par dar sen.

Hon gör ju konstant tvärtemot vad hon påstår, dinglar det en IF där eller vill hon ha dottern sjuk igen?

Som så många andra reagerat på så får ju prematuren verkligen kämpa för att andas, tacka fan att hon ger upp mellan varven. Testa själva att andas 30-40 ggr i minuten (Ebba ligger nog på en 70-80 af).

Skulle man inte som normal förälder skydda denna fågelunge mot nya infektioner så gott man kan, med tanke på att hon varit sjuk mer eller mindre sen hon föddes?

Jo som en normal förälder skulle man göra det men de gör ju verkligen tvärtom. De är som att de vill utmana ödet. Har de tröttnat på att ha sjukt barn må tro och redo på att skaffa en ny?
Jag har den känslan i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in