Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-15, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Instagram. Hon har lagt upp om dig där

Okej, orkar inte kolla sånt, jag finns här i tråden om man vill ta en diskussion.
MEN då verkar dagens rosevinsintag redan tagit skruv för Pannan. Skönt att vara så berusad och arg redan vid 18:30.
Det är bara ett tecken på att mycket av det jag påstår är sant- för annars skulle man bara skrattat bort det.

Hade jag haft ett svårt sjukt barn ,som jag faktiskt brydde mig om ,så skulle mitt fokus legat hos barnet, inte vad nån främling skriver på fb 😂

Ps, skulle hon inte ha en helkväll med barnen sina? Lägg undan sociala medier och ge ungarna den uppmärksamhet de verkligen behöver istället nu när Pannan varit borta så mycket ifrån dom.
Citera
2024-05-15, 19:02
Medlem
Hon har svarat på de påståenden som finns i en orosanmälan om henne, att dessa inte är Sanna. Sen antar hon att frukrokodil gjorde anmälan
Citera
2024-05-15, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon har svarat på de påståenden som finns i en orosanmälan om henne, att dessa inte är Sanna. Sen antar hon att frukrokodil gjorde anmälan

Fick bilden skickad till mig och det såg ut att vara en rejäl bunt, dessutom tar hon ju upp något om hennes son vilket inte står något nämnt om i den anmälan hon visade upp, så det verkar vara ett gäng/närstående som gjort en anmälan oberoende av varandra.

Sen säger hon ju emot sig själv när hon först bölar om att barnen behöver sitta i enskilda samtal för att sen hävda att allt är nedlagt efter ett samtal med Pannan.
Svårt att ha koll på sina lögner där 😂

Jag har däremot absolut inga problem med att göra en socanmälan om jag ser ett barn far illa. Sen är det upp till socialtjänsten att utreda vad som stämmer eller inte.

Helt galet att hon gör content om en sån här sak, det om något bör man väl hålla för sig själv men delar man tvångsmässig bilder på sitt döda barn inför halva världen så saknar man totalt integritet och konsekvenstänk. Stackars stackars barn.
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-05-15 kl. 19:11.
Citera
2024-05-15, 19:24
Medlem
Men gud! Varför lägger hon upp en såpass detaljerad orosanmälan till allmän beskådan?!
Citera
2024-05-15, 19:26
Medlem
Jag tror inte att så många av hennes följare faktist läser på Flashback, iaf inte majoriteten. Jag hade aldrig velat locka hit följarna som hon gör nu. När hon skriver om trådar tror jag folk förstår att det gäller Sveriges största diskussionsforum...
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-05-15 kl. 19:28.
Citera
2024-05-15, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dewittalice
Men gud! Varför lägger hon upp en såpass detaljerad orosanmälan till allmän beskådan?!

Vad står det i den? Jag följer inte henne.
Citera
2024-05-15, 19:30
Medlem
Citat:

Där vinet går in, går det sunda förnuftet ut.
Tyder inte på direkt stabilitet iaf. Hoppas hon inte är ensam hemma med ansvar för alla andra barn.
Hon borde logga ut från sociala medier innan hon gör bort sig än mer.
Citera
2024-05-15, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det är ingen hemlighet direkt, men nu är vi inne på regelbrott 1.06.

Sorry 🫣
Citera
2024-05-15, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Jag tror inte att så många av hennes följare faktist läser på Flashback, iaf inte majoriteten. Jag hade aldrig velat locka hit följarna som hon gör nu. När hon skriver om trådar tror jag folk förstår att det gäller Sveriges största diskussionsforum...

Vad finns det för fler forum liksom? BBs öppna spår eller Familjeliv?

Nu stalkar jag inte henne men när hon skriver trådar i plural så verkar det som många är rätt less på hennes livsval och content..
Citera
2024-05-15, 20:17
Medlem
Hon bör väl för familjens skull bli lite mer privat och inte fläka ut allt via sociala medier stup i kvarten, och sen bli arg när följare är genuint oroliga för hennes andra barn.
Senast redigerad av Mqk 2024-05-15 kl. 20:19.
Citera
2024-05-15, 20:20
Medlem
Men vad gör människan? Dom stora tjejerna har väl instagram
Citera
2024-05-15, 20:27
Medlem
Citat:

Fattar inte heller varför vill skylta med detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in