2024-07-18, 15:40
Medlem
Så länge en och alla håller sig till sanning och fakta är det ok MEN att sprida falska rykten eller annat hittepå är aldrig ok. Jag förstår att många tycker att dessa influensers "hänger ut" sina liv och att de fårctåla det som skrivs MEN där är det fortfarande inte ok med påhopp och falska rykten. kom med fakta som det finns grund på, inget man tror. Tänker att barnen kommer att kunna logga in och läsa. Oavsett om man har kontakt eller inte. I det fallet blir faktiskt barnen drabbade i ett andra led
Citera
2024-07-18, 15:57
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja det börjar bli väldigt enahanda och exakt samma som förra veckan dom var där, förutom att dom är fler nu. Tror att dom tycker att dom är väldigt coolt att sitta där på after beachen!
Säkert, dom sitter väl där och känner sig som värsta stjärnorna, fast att folk tittar beror nog snarare på att dom inte vill missa spektaklet.
Citera
2024-07-18, 20:04
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Mamman till Joakims bortglömda son får ett jäkla minimibelopp istället för ett riktigt underhåll som 99% av alla frånskilda föräldrar betalar, vars summa som bestämmes föräldrarna mellan. Brukar variera mellan 2500-4000 OM den ena aldrig träffar ungen som i Joakims fall.
Och 99% av alla frånskilda föräldrar träffar sitt barn.

Vet inte vilken värld du lever i (och vill verkligen inte veta) men skaffar man barn med någon och sen skiter i ungen ett par år senare- så är det minsta man kan göra att betala för barnet. En unge kostar bra mycket mer än de ca 1700 :- fk betalar ut.

Herregud att du ens kan försvara detta beteende och sen tycka att samhället ska betala för att den där jävla syltryggen inte kan rikta kuken åt rätt håll när han pissar.

Kom igen nu!

Du säger att han är skuldsatt! Misslyckad! Student!

Hur tänker du då att han ska frångå normen med att betala mer?

Hans kuk och pisseri?
Citera
2024-07-18, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HogaKusten74
Så länge en och alla håller sig till sanning och fakta är det ok MEN att sprida falska rykten eller annat hittepå är aldrig ok. Jag förstår att många tycker att dessa influensers "hänger ut" sina liv och att de fårctåla det som skrivs MEN där är det fortfarande inte ok med påhopp och falska rykten. kom med fakta som det finns grund på, inget man tror. Tänker att barnen kommer att kunna logga in och läsa. Oavsett om man har kontakt eller inte. I det fallet blir faktiskt barnen drabbade i ett andra led

Så vad i tråden har varit rykte? Att j inte träffar sin son el att p blev gravid med sin pt el att de båda dricker bag in box?
Citera
2024-07-18, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Kom igen nu!

Du säger att han är skuldsatt! Misslyckad! Student!

Hur tänker du då att han ska frångå normen med att betala mer?

Hans kuk och pisseri?

Kanske i engagemang? Alla har inte pengar men alla kan ge kärlek tiii sitt barn de tagit till världen
Citera
2024-07-18, 20:48
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Kanske i engagemang? Alla har inte pengar men alla kan ge kärlek tiii sitt barn de tagit till världen

Lite ot, men du tycker han är unik och du vet allt i den relationen?
Citera
2024-07-18, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Så vad i tråden har varit rykte? Att j inte träffar sin son el att p blev gravid med sin pt el att de båda dricker bag in box?
Oavsett om man blir gravid med sin PT eller inte träffar sonen etc så tycker jag att många verkligen hånar dessa individer. Många vuxna människor i landet dricker alkohol, blir gravida etc men blir varken hånade eller uthängd. De som skriver här är säkerligen inte lamm och har säkerligen gjort massa saker i livet som kanske är lite tokiga. De som sitter bakom skärmen är säkerligen inte helt rena från dumheter. Jag skäms över mänskligheten i dessa lägen. Deras barn blir uthängd av er i både sätt och utseende och de är helt oskyldiga. De kommer att kunna läsa detta och hur tror Ni att det känns. Att ge sig på oskyldiga barn är faan det lägsta möjliga
Citera
2024-07-18, 20:52
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Ganska tråkigt content nu, bara ändlösa filmklipp från nån skrålig restaurang på beachen med rödmosiga fyllefejs
Verkar det verkligen så kul?
Och Loui som far runt som en skållad råtta, jag blir stressad bara av att titta på det.

Titta inte då!
Citera
2024-07-18, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Jag tycker inte att det är svårt att hålla koll på vad dessa influensers gör. Jag gör massvis om dagarna men hinner ändå se vad dessa pysslar med och gå in här och skriva en rad. Det är bara ett par st, säkert samma för 🐊 Om man är upptagen har man ändå tid vid toabesök etc. Behöver inte betyda att man sitter med näsan i luren jämt och försummar barnen.

Även om jag nästan bara har vuxna barn nu.

Ja men precis, har inte gått in i denna tråd förrän nyss, när ungarna lagt sig och jag ändå har lite tid över.

Och att följa Pannans konto är perfekt när man är på toa, båda besöken lirar bra med varandra 😂
Citera
2024-07-18, 21:44
Medlem
Nu är väl Böda fyllan äntligen slut för denna sommar. Blir bara dagsfylla på hemmaplan igen. Och sortera bland inkasso/kronofogdeposten. Härligt liv 😃
Citera
2024-07-18, 21:53
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Titta inte då!

Hoppsan, var tån mycket öm?
Citera
2024-07-18, 21:54
Medlem
Citat:
Lite ot, men du tycker han är unik och du vet allt i den relationen?

Jag vet iaf två saker:
1. Han träffar inte sitt barn
2. Han vägrar säga varför han inte träffar som jag barn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in