2024-07-14, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Inget umgänge inplanerat under semestern vilket inte alls är chockerande. Varför skulle dom räkna med lilla T i sin så välplanerade sommar? Lilla T frågar efter sin pappa och vill träffa sin pappa. Gråter ibland för att han saknar honom.. senast idag sa han att han vill ha sin pappa.. J går miste om en så fin liten kille och borde skämmas.
Det gör ont i hela mig när jag läser detta 😪💔 Hur kan en pappa bli så fruktansvärt grym mot sitt barn😪💔 För jävligt.
Senast redigerad av tindraninni 2024-07-14 kl. 16:48.
Citera
2024-07-14, 17:14
Medlem
Citat:
Inget umgänge inplanerat under semestern vilket inte alls är chockerande. Varför skulle dom räkna med lilla T i sin så välplanerade sommar? Lilla T frågar efter sin pappa och vill träffa sin pappa. Gråter ibland för att han saknar honom.. senast idag sa han att han vill ha sin pappa.. J går miste om en så fin liten kille och borde skämmas.

Stackars lilla barn😢. Stackars T:s mamma som gång efter gång behöver ta med sin son att pappa inte kommer idag heller😒
Citera
2024-07-14, 17:20
Medlem
Citat:

Snacka om psykiskt misshandel att överge sitt barn på ett sådan vedervärdigt sätt!! Vet lilla t om att han har syskon för Loui är ju onekligen en kopia av lilla t och J..
Citera
2024-07-14, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Stackars lilla barn😢. Stackars T:s mamma som gång efter gång behöver ta med sin son att pappa inte kommer idag heller😒

Så fruktansvärt samtidigt som J på instagram ska vara världens bästa lekpappa till Ps barn 🤮🤮
Citera
2024-07-14, 17:39
Lilla T fyller år 8/9, så får se om J lägger ut något om honom då. Joakim, kan du inte bemöta allt om ditt umgånge med lilla T? Du vet, din son som du har sen ett tidigare förhållande. Varför får han inte vara delaktig? Förut skrev du att ni pratar i telefon varje dag, men gör ni verkligen det?

Grejen med J är också att han la ut förut om att hans biopappa dött, och han gjorde samma sak mot J som J nu gör mot sin son. Jag citerar ett inlägg han la ut 24/7 2023:

Citat:
När jag var 12 år fick jag veta att min pappa inte var min biologiska pappa. Min pappa, som träffade mamma när jag var 6 månader gammal, skakade som ett asplöv av nervositet när jag skulle få veta. Men för mig var, är och förblir han min pappa, och hans nervositet lade sig snabbt när jag bara svarade till nyheten, "jaha, ska vi spela fotboll nu pappa?".

Men, med det sagt, så fick jag en helt ny stor släkt på köpet. Faster, kusin, systrar med flera. Otroligt kul och spännande! Den här sidan släkten blev att komma mig otroligt nära. Men det var inte min släkthistoria jag skulle berätta om.

Stefan, min biologiska far, har jag haft sporadisk kontakt med sedan jag fick veta att han fanns. Vi har träffats en gång för ca 14 år sedan. Jag har aldrig haft behovet att skapa en far och son relation med honom, då jag har min pappa. Men nyfikenheten har alltid funnits där, det är ju trots allt mitt blod.

Nu var det väldigt många år sedan vi hördes av, men senast i januari tog jag upp kontakten igen för att se om vi bara skulle ses helt förutsättningslöst och kanske lära känna varandra lite. Han bodde i Thailand, men på somrarna i Jakobsberg, ca 20 minuter ifrån mig. Så planen var att ses nu i sommar.

Men tyvärr fick jag nyligen beskedet att han hastigt blivit väldigt dålig, och i veckan gick han bort i cancer.

Så det var en tung vecka. Direkt när vi kom hem från Gotland besökte vi Ilse och såg hennes fina gravsten för första gången. Nu har du mer sällskap min älskade dotter. Ljus tändes för er båda i Visbys fina kyrka.

Mina fina systrar, kusin, faster och hans fru har alla mina tankar, vila i frid Stefan. 🕊🤍

Livet är bräckligt, ta hand om er!

Det är förresten inte bara för lilla T som Joakim brister kraftigt. Trots att ett helt år har passerat har ingen bouppteckning till Skatteverket lämnats in. Det viktigaste för honom verkar vara saker som gynnar honom. Låt mig gissa att pappa S inte hade något arv att dela med sig av. Då blev det plötsligt ointressant. Och han sket i begravningen.

Det verkar helt enkelt som att det inte är så viktigt för honom att skapa ett band med sin son om man läser texten. Men att avla fram en ny son och en dotter går bra.

Jag hoppas att samvetet kommer ikapp J snart och att han mår så jävla dåligt över det så att han tar upp sitt spelmissbruk igen.
Citera
2024-07-14, 18:24
Medlem
Citat:

Vem är mamman till denne lille kille? Hur vet du vad han säger om sin pappa?
Citera
2024-07-14, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Lilla T fyller år 8/9, så får se om J lägger ut något om honom då. Joakim, kan du inte bemöta allt om ditt umgånge med lilla T? Du vet, din son som du har sen ett tidigare förhållande. Varför får han inte vara delaktig? Förut skrev du att ni pratar i telefon varje dag, men gör ni verkligen det?

Grejen med J är också att han la ut förut om att hans biopappa dött, och han gjorde samma sak mot J som J nu gör mot sin son. Jag citerar ett inlägg han la ut 24/7 2023:

Det är förresten inte bara för lilla T som Joakim brister kraftigt. Trots att ett helt år har passerat har ingen bouppteckning till Skatteverket lämnats in. Det viktigaste för honom verkar vara saker som gynnar honom. Låt mig gissa att pappa S inte hade något arv att dela med sig av. Då blev det plötsligt ointressant. Och han sket i begravningen.

Det verkar helt enkelt som att det inte är så viktigt för honom att skapa ett band med sin son om man läser texten. Men att avla fram en ny son och en dotter går bra.

Jag hoppas att samvetet kommer ikapp J snart och att han mår så jävla dåligt över det så att han tar upp sitt spelmissbruk igen.

Kan tänka mig att eventuellt arv var högintressant där i början, men när pappa visade sig vara luspank så blev det inget av resten 😅

J och Pannan var väl uppe i det blå tills dom upptäckte detta. Velat se deras glädje bara försvinna sådär när de insåg att bara begravningen käkade upp allt och lite till..
Citera
2024-07-14, 19:24
Medlem
Redigt med alkohol framme när familjen Fuskmås firar semester.
Citera
2024-07-14, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Redigt med alkohol framme när familjen Fuskmås firar semester.

En flaska cava såg jag. Det är ju inte orimligt
Citera
2024-07-14, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
En flaska cava såg jag. Det är ju inte orimligt
Någon bag in box tyckte jag mig se med men ändå rimliga mängder.
Citera
2024-07-14, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Snacka om psykiskt misshandel att överge sitt barn på ett sådan vedervärdigt sätt!! Vet lilla t om att han har syskon för Loui är ju onekligen en kopia av lilla t och J..

Han vet. På fb har j lagt upp en bild på Loui och Tristan däremot är det oklart om han träffat sin syster
Citera
2024-07-14, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HogaKusten74
Vem är mamman till denne lille kille? Hur vet du vad han säger om sin pappa?

En ensamstående mamma som enligt p inte vill utreda sonen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in