2024-07-11, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Googla ”imbecilla” så kanske du lär dig något nytt. Det har ingenting med utseendet att göra😉

Precis. Orkade inte ens besvara kommentaren. Vissa tror dom vet mer än vad som är bra för dom.
Citera
2024-07-11, 19:33
Medlem
Fast att skriva ”o hennes barn ser ju faktiskt lite ”imbecilla” ut” är väl just att kommentera hur de ser ut? Menar man att kommentera att barnen beter sig som imbecilla är det ju en annan sak.
Citera
2024-07-11, 19:45
Medlem
Hänger inte med riktigt.. P och J har alltså varsin son som heter samma namn?
Citera
2024-07-11, 19:57
Medlem
Undrar varför inte J betalar underhåll? Räcker det inte med att överge sin son, han vill inte ens betala för honom?!
Citera
2024-07-11, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrika-Vilelmina
Det stämmer! 😆
Citera
2024-07-11, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Är ju precis det som är sorgligt, vad är det du inte fattar? Att man använder abort som ett preventivmedel till man får det kön man vill ha/är redo som hon så fint sagt själv. Vi har fri aborträtt här i Sverige men det betyder inte att det är moraliskt rätt att använda det som preventivmedel tills man får det man önskar eller ”känner sig redo”(?). Då skyddar man sig extra väl eller låter bli sex runt ägglossning om det är så problematiskt att skaffa barn i mars men inte i februari, som var fallet med pojken i magen vs Ilse. Att du försvarar abort i sena veckor gång på gång på gång utan rimlig anledning är äckligt, sorgligt och tragiskt.

Men gud ditt dumhuvud. Jag svarade på det första du skrev, alltså att du har reflekterat över att hon alltid saknar Ilse men att hon inte skriver något om aborterna. Varför vill du att hon ska skriva om aborterna och VAD vill du att hon ska skriva?
Citera
2024-07-11, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn1
Jag swishade 100 kr. Det är inte mycket. Men om flera tusen pers gör det….
Hade själv behövt en insamling till mig själv och mina barn. Ensamstående mamma här. Men tyckte synd om dom som förlorat ett barn. Ångrar mig något innerligt.

Vet att för många år sedan, när jag var långt ner i min ekonomiska situation så köpte jag skor av någon bekant till henne via Instagram. Jag fick aldrig skorna och blev lurad på pengar. Då skyddade hon ”sin vän” och menade på att något måste ha blivit missförstått. ”hon är inte sån”. Blev även blockad av kompisen. Nu pratar vi alltså ca tio år tillbaka i tiden och redan då var lurendrejerierna på tal…..

Vem var kompisen
Citera
2024-07-11, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krattanspade
Ja dyra parfymer, hudvård och annat har de råd med men att hälsa på sitt eget barn är för dyrt. Jag förstår inte att de inte skäms? Hur kan man lägga sådana summor när man har skulder.

Det är samarbete
Citera
2024-07-11, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Nej, alltså det är så ruttet av dem! J gjorde reklam för en parfym på ca 800 kr (!!) Och en deo för ca 200 kr! Det är en tusenlapp! Lägg den på underhållet för din förstfödda som du låter gå till Kronofogden... och köp en deo på ICA istället!! Man blir ju bara chockad och förbannad över att se deras prioriteringar!

Han får ju det gratis
Citera
2024-07-11, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrika-Vilelmina

Ja
Citera
2024-07-11, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Han får ju det gratis

Kan ju hoppas att Puckot säljer skiten och börjar beta av på sin snart 800 000 skuld till KF. Eller, kanske börjar betala underhåll för sin övergivna son.
Citera
2024-07-11, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Han får ju det gratis

Ja men han ska skatta för det vilket han inte gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in