2024-06-14, 22:32
Medlem
Får ont i magen när jag ser j:s reel stackars lilla tjej
Citera
2024-06-14, 22:33
Medlem
Det är synd om henne från flera aspekter
Att hon kom till världen på detta sätt
Att hon blivit så sjuk och skör
Att hon filmas i denna jobbiga stund
Att alla tittar och granskar hennes mående
Citera
2024-06-14, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Det är synd om henne från flera aspekter
Att hon kom till världen på detta sätt
Att hon blivit så sjuk och skör
Att hon filmas i denna jobbiga stund
Att alla tittar och granskar hennes mående

Bra sammanfattning ❤️
Citera
2024-06-15, 16:19
Medlem
Att de besvär med frånvarande beteendet o hur distanserad e är tror inte jag växer bort. Stackarn kommer nog få men av sin för tidiga födsel även i vuxen ålder.. Att man ens filmar sitt barn o lägger ut på sociala medier i de tillståndet är så oförsvarbart så de finns inte. Ingen känsla för integritet övh har hennes föräldrar, tragiskt
Citera
2024-06-15, 20:30
Medlem
Varje video på Ebba är nu skakig (helst när hon ligger i vaggan) så man inte ska se hur hon kämpar med andningen.
Blir åksjuk varje gång jag ramlar över Pannans konto.

Sen så saknar jag att se Ebba ligga i sin fina spjälsäng, kanske det var så att KF faktiskt tog just den sängen för Ebba ligger antingen i vaggan eller samsover.

Blir så dumt när man försöker ljuga för sina följare men Pannan kämpar på i samma stil som alltid.
Citera
2024-06-16, 09:06
Medlem
I går på J:s IG såg det ut som att vaggan stod i deras sovrum så spjälsängen är säkert borta!
Citera
2024-06-16, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
I går på J:s IG såg det ut som att vaggan stod i deras sovrum så spjälsängen är säkert borta!

Om spjälsängen är borta så kommer dom ju snart behöva köpa en ny när gungan inte längre kan användas.
Citera
2024-06-16, 19:52
Medlem
Stackars Ebba, där kom det igen upp "fina" bilder där tungan hennes hänger utanför och ögonen är helt tilt.

Det är liksom inte frågan OM Ebba blivit skadad av sin usla start utan hur mycket hon blivit skadad.

Känns inte fräscht att låtsas som ingenting och köra på som vanligt samtidigt som paret Kronofogden ägnar 24/7 åt att ta IG vänligt material.

Känner dom ingen sorg alls över att det blev som det blev?

Och kolik, ja kanske Ebba har det. Men även bebisar som är hjärnskadade skriker väldigt mycket pga huvudvärk/neurologiska skäl.
Citera
2024-06-16, 20:13
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Om spjälsängen är borta så kommer dom ju snart behöva köpa en ny när gungan inte längre kan användas.
Spjälsängen visade P precis upp i sin story, så den finns kvar.
Citera
2024-06-16, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Spjälsängen visade P precis upp i sin story, så den finns kvar.

Bilden är ENBART tagen för att visa upp spjälsängen 😂

Eller så har de klippt in något liknande bara för att..
Citera
2024-06-16, 20:52
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Bilden är ENBART tagen för att visa upp spjälsängen 😂

Eller så har de klippt in något liknande bara för att..
Haha ja jag vet.
Citera
2024-06-16, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Haha ja jag vet.

Patetiskt när en flashbacktråd kan styra en person såpass mycket att denne lever kring tråden.
Samma sekund vinglasen togs upp här så gömdes dom undan tex.

Sen att det tog ett par veckor för att släpa dit någon som ska påminna om Joakims mamma säger ju en hel del om deras umgänge.

Att Pannan sen inte kunde låta bli att klämma in en lögn om att "svärmor" minsann stannat ett par dagar när hon välkomnade "svärmor" i fredags och uppdaterade att "svärmor" åkt hem dagen efter.

En dag kanske är flera dagar i Pannans liv men man får hoppas att svärmor slapp träffa kronofogden under sitt korta besök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in