2024-08-18, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisssSweden
Kan undra varför han nu i ett inlägg hyllar Pannan?! Har de haft ett stort bråk tro? Deras relation verkar inte vara något att eftersträva direkt med tanke på att att han skriver, förutom att hylla henne, att ingen kan få honom så ledsen och arg som henne. Måste vara påfrestande att leva i en sådan relation. Är det därför han ser så sliten ut tro?!😳

Jag tänkte EXAKT samma sak. Det är liksom genomgående hos alla par är när de måste hylla varandra offentligt var och varannan dag så är det fara och färde i relationen.
Är man trygg med varandras sällskap så har man inte det behovet på samma sätt.

Kanske Joakim bett om att få träffa sin son och Pannan fått sitt vanliga utbrott gällande denna sak. Eller så blir det allt för motigt med allting nu när "fyllesemestern" är slut.
Vad vet jag..

Man får ju tänka på att detta är ett rätt färskt par som bara kört på rätt in i kaklet från sekund ett och Pannan är ju känd för att tröttna snabbt när det blir vardag.
Citera
2024-08-18, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Ja hon är öppen om det mesta

Allt egentligen

Utom js son

Så märkligt, om det inte finns några hundar begravna där så är det väl bara att vara öppen med att det finns ett barn till som de nu inte träffar pga "vårdens fel" eller vad hon nu brukar skylla på.

Man kan ju liksom inte, som en normal människa, skapa och fostra ett barn i två-tre år och sen bara släppa ungen som den vore en het potatis.
Citera
2024-08-18, 23:34
Medlem
Citat:
Kan undra varför han nu i ett inlägg hyllar Pannan?! Har de haft ett stort bråk tro? Deras relation verkar inte vara något att eftersträva direkt med tanke på att att han skriver, förutom att hylla henne, att ingen kan få honom så ledsen och arg som henne. Måste vara påfrestande att leva i en sådan relation. Är det därför han ser så sliten ut tro?!😳

Haha tänkte själv kommentera exakt samma. Något måste ha hänt och nu romantisera relationen som om det är prima.
Snart kommer höst mörkret och då kanske livet inte är så roligt längre.
Citera
2024-08-18, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Haha tänkte själv kommentera exakt samma. Något måste ha hänt och nu romantisera relationen som om det är prima.
Snart kommer höst mörkret och då kanske livet inte är så roligt längre.
Tänkte precis samma sak😂
Citera
2024-08-19, 03:35
Medlem
Det krävs ingen examen i psykologi eller speciell intelligensnivå för att förstå att Js sätt att hylla P offentligt med jämna mellanrum grundar sig i rädsla och undergivenhet. Jag är med er i att denna hyllning förmodligen postats efter ett bråk.

Det är ju även ett faktum att par som lägger ut en fin relation mycket hyllningar till/om varandra, inte alltid men ofta, har det väldigt problematiskt och mycket bråk bakom stängda dörrar. Därav vill man övertyga sig själv och omvärlden om att allt är bra. Är ändå förvånad att han lyckades (fick tillåtelse av P) klämma in att hon gör honom både ledsen och arg, för att sen släta över det med att hon är ju snygg så då är det okej.

Jag har sagt det förr och säger det igen. Jag är övertygad (mer än någonsin nu) om att han lever i en extremt toxic relation med henne. Hon styr och ställer, det är hennes sätt eller inget, det hon säger ja till går bra annars inte, hon har sista ordet och J får finna sig i allt.

Sen kan jag inte låta bli att tycka att stora delar av hans hyllning låter som P själv skrivit. Men det blir väl lätt så, när man väljer att formas av en annan människa och tappa både sig själv och hela sin personlighet. Han är inte Joakim längre. Han är Pa-jo-tricia.
Citera
2024-08-19, 06:51
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Det krävs ingen examen i psykologi eller speciell intelligensnivå för att förstå att Js sätt att hylla P offentligt med jämna mellanrum grundar sig i rädsla och undergivenhet. Jag är med er i att denna hyllning förmodligen postats efter ett bråk.

Det är ju även ett faktum att par som lägger ut en fin relation mycket hyllningar till/om varandra, inte alltid men ofta, har det väldigt problematiskt och mycket bråk bakom stängda dörrar. Därav vill man övertyga sig själv och omvärlden om att allt är bra. Är ändå förvånad att han lyckades (fick tillåtelse av P) klämma in att hon gör honom både ledsen och arg, för att sen släta över det med att hon är ju snygg så då är det okej.

Jag har sagt det förr och säger det igen. Jag är övertygad (mer än någonsin nu) om att han lever i en extremt toxic relation med henne. Hon styr och ställer, det är hennes sätt eller inget, det hon säger ja till går bra annars inte, hon har sista ordet och J får finna sig i allt.

Sen kan jag inte låta bli att tycka att stora delar av hans hyllning låter som P själv skrivit. Men det blir väl lätt så, när man väljer att formas av en annan människa och tappa både sig själv och hela sin personlighet. Han är inte Joakim längre. Han är Pa-jo-tricia.
Ja ”hjärta av guld” och ”renaste omtanke”
Nja, vet inte om den beskrivningen faller så väl in på narcissistiska Pannan.
Citera
2024-08-19, 07:41
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja de är verkligen kopior av varandra, ser inte mycket av Pannan i Louis utseende.

Måste vara en daglig påminnelse om att man har ett till barn man totalt skiter i, kommer aldrig kunna förstå det beteendet.
Han är väl så sönderkrökad så han tror det är samma barn.
T. Har långsamt krökats bort ur minnet, med god hjälp av Pannan.
Citera
2024-08-19, 10:06
Medlem
Citat:
Hyllningen kanske har att göra med att Pannan fyller år idag....ändå lite märkligt att han inte nämner något om det i inlägget, men min gissning är att det nog är därför han skrivit detta idag! 😀
Spännande att se om hon gör motsvarande inlägg till honom när han fyller år på onsdag! 🤪

Edit! Det var tydligen igår han skrev hyllningen men nu idag har det även kommit en födelsedagshyllning där han säger att han har en stor överraskning till henne som hon får se till helgen! 😊🎉
Senast redigerad av MissDolphin 2024-08-19 kl. 10:12.
Citera
2024-08-19, 18:35
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hyllningen kanske har att göra med att Pannan fyller år idag....ändå lite märkligt att han inte nämner något om det i inlägget, men min gissning är att det nog är därför han skrivit detta idag! 😀
Spännande att se om hon gör motsvarande inlägg till honom när han fyller år på onsdag! 🤪

Edit! Det var tydligen igår han skrev hyllningen men nu idag har det även kommit en födelsedagshyllning där han säger att han har en stor överraskning till henne som hon får se till helgen! 😊🎉
Han ska väl fria på nåt storslaget sätt (läs samarbete)
Citera
2024-08-19, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan

Jag hoppas ändå att det är ett samarbete! För annars borde de pengarna främst gått till att betala underhåll för första sonen, och P borde ha fått en handritad lapp istället.
Citera
2024-08-19, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Var inte förlovningen som också var ett samarbete någon form av frieri!?
Citera
2024-08-19, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Var inte förlovningen som också var ett samarbete någon form av frieri!?

Haha består endast deras liv med sponsrade grejer? Så tragiskt 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in