Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-04, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Nej han sjukskrevs tidigt i våras och de första 90 dagarna brukar oftast inte vara problem att få igenom sjukskrivning. Och eftersom fröken P haft med både hund och barn på jobbet kan man utgå ifrån att han fortfarande är sjukskriven. Däremot har han ju redan hunnit med bidragsbrott offentligt då han lade upp samarbeten med både Steam hotel och en kladdkaka ( när han skämde ut sig ordentligt). 🤡 som han är.
Fick för mig att han blev sjukskriven i vintras men om du säger att det var i våras så stämmer det säkert👍.
Men dessa 90 dagar borde ju iaf ha passerat nu om han sjukskrevs tidigt i våras. Om han ännu sjukskriven för sitt diskbråck så har han mutat en läkare😉
Senast redigerad av 2431juli 2025-08-04 kl. 11:43.
Citera
2025-08-04, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Fick för mig att han blev sjukskriven i vintras men om du säger att det var i våras så stämmer det säkert👍.
Men dessa 90 dagar borde ju iaf ha passerat nu om han sjukskrevs tidigt i våras. Om han ännu sjukskriven för sitt diskbråck så har han mutat en läkare😉

Det var han säkert också, han jobbade ju bara ett litet tag innan han blev "sjuk" igen. Förvånar mig inte om han snickrat ihop en historia till läkaren om spelmissbruk, psykisk ohälsa osv men är sjukskriven "offentligt" för diskbråck.
Citera
2025-08-05, 17:46
Medlem
Och nu har hon "fått" en studsmatta av en kund. Ser dock sprillans ny ut 🙄
Citera
2025-08-05, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisan
Tror inte en sekund på att hon fått denna gratis.
Citera
2025-08-05, 19:06
Medlem
Såg på mannens instagram att den inte såg helt ny ut dock. Så jag hade nog fel. Nu är det frågestund igen 🎉
Citera
2025-08-05, 19:46
Medlem
Nu hade tydligen L och hon sparat ihop kontantinsats till tomten där de byggde hus genom att köpa och sälja bostad innan.
Om jag inte minns helt fel fick dom (eller köpte billigt) av hans föräldrar. Likaså att de betalade en del av hennes skulder hon hade redan på den tiden.
Citera
2025-08-05, 20:29
Medlem
Intressant att i allt som hon nämner att hon åstadkommit så pratar hon bara om saker hon gjorde med L…

Och sen kommer det igen om någon som vågat lämna en relation. Knakar det i fogarna?!
Citera
2025-08-05, 21:23
Medlem
nintendoKalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cisan

Kunden fick garanterat betalt i natura 💦
Citera
2025-08-05, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonaLisa54
Intressant att i allt som hon nämner att hon åstadkommit så pratar hon bara om saker hon gjorde med L…

Och sen kommer det igen om någon som vågat lämna en relation. Knakar det i fogarna?!
Visst att hon haft ett liv innan J men tycker att det är lite skumt att det enda bra hon gjort var i ett tidigare förhållande och inget i detta. Allt handlade bara om pengar iof och där har det ju bara gått utför de senaste åren.
Tror inte att det knakar i fogarna ännu iaf
Citera
2025-08-05, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonaLisa54

Ja det kändes lite skevt att hon inte åstadkommit något bra med J. Hon fick ju inte säga barnen så det är väl typ det enda bra hon åstadkommit med J. För övrigt har dom väl bara samlat på sig ännu mer skulder tillsammans. 🙄
Citera
2025-08-05, 23:04
Medlem
Hade min man fått frågan om vad det bästa han åstadkommit i livet och jag sedan inte ingick i detta utan enbart hans ex, då hade jag fan gjort slut.

Hoppas inte slapptasken Hallerheim läser detta, för även om han är en värdelös jävel så tycker jag synd om honom. Ingen ska behöva bli såpass förlöjligad offentligt.
Citera
2025-08-05, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hade min man fått frågan om vad det bästa han åstadkommit i livet och jag sedan inte ingick i detta utan enbart hans ex, då hade jag fan gjort slut.

Hoppas inte slapptasken Hallerheim läser detta, för även om han är en värdelös jävel så tycker jag synd om honom. Ingen ska behöva bli såpass förlöjligad offentligt.

Helt sjukt hur lite hon uppskattar honom offentligt, L tycks ju ha varit extremt mycket bättre, iallafall i hennes frågestunder där hon uppenbarligen skriver frågorna själv. Man kan fråga sig hur mycket hon ångrar den otroheten. Och en annan sak jag tänkt på är vart bästisen tagit vägen? Inte sett vare sig henne eller hennes man på hennes insta på ett tag nu. Kanske har NG kommit på fröken P:s trånande efter maken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in