2024-06-05, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86

Människor i Bålsta kräks på er egoism, människor som ni möter vart ni än är ser igenom era lögner och destruktiva beslut. Vissa skrattar åt er medans andra bara tycker det är sorgligt att ni aldrig tar er i kragen. Ni har ögon på er överallt. Från dagab, förskola/skola och matbutiker. Hoppas ni tar hjälp av soc nu och inte ljuger dem i ansiktet som ni gör mot alla andra.

Varför skulle dagab och matbutiker ha ögonen på dem?! Dagab kanske är hennes arbetsplats men dit lär hon inte komma det närmsta året så varför ska de ha ögonen på henne nu och matbutiker?? Menar du att J och P snattar?
Citera
2024-06-05, 05:14
Medlem
Sjukt ändå. Dom kan inte köra E till sjukhuset om något skulle hända eller L heller för den delen. Man tappar ord. Detta borde socialen titta på
Citera
2024-06-05, 07:17
Medlem
versalers avatar
Enda sekunden vill dom skydda henne för att nästa ha vänner över.
Hon är otrolig korkad eller båda två.
De lär sig verkligen inte trots att deras lilla dotter svävat mellan liv och död …
Det är ju såå viktigt att leva som vanligt och träffa vänner 🫣
Citera
2024-06-05, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Varför skulle dagab och matbutiker ha ögonen på dem?! Dagab kanske är hennes arbetsplats men dit lär hon inte komma det närmsta året så varför ska de ha ögonen på henne nu och matbutiker?? Menar du att J och P snattar?

Människor i deras omgivning för att förtydliga. Om dem snattar från matbutiker kan jag inte uttala mig om, det har jag aldrig hört. Är det stöld att undanhålla saker från Kronofogden undrar jag däremot? Är det olagligt och straffbart? Med barn med i bilden är det dags att dom 1. Antingen står sitt kast och gör rätt för sig. 2.Reder ut alla spekulationer för att rentvå sig själva. Kanske inte för deras egna skull men för deras barns skull. Vad tycker du?
Citera
2024-06-05, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu

Dubbelpost
Citera
2024-06-05, 09:21
Medlem
Hennes senaste post i story 😂😂😂 så löjlig
Ytterligare tecken på att hon läser här samt tar åt sig
Citera
2024-06-05, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Precis, Pannan valde att radera sin vinbild idag men glömde att radera sin "vänner över på besök" som fortfarande är uppe.

Jag kanske är väldigt konstig som struntar i att dricka både som gravid/ammande eller när något av mina barn är svårt sjuka men Pannan kör verkligen YOLO.

Herregud, hon är 34 år gammal och klarar hon inte att hålla sig nykter eller låta bli att bjuda hem folk under denna korta period när Ebba är jättesjuk- hur ser de andra dagarna ut egentligen?

Inte konstig alls tvärtom ett sunt och moget beslut. Jag har inte heller valt att dricka när jag varit gravid, nyförlöst eller ammade. Inte heller om mina barn varit sjuka. Omgivningen har av allt att döma redan ett öga på familjen så hur de vågar fortsatta i samma bana som innan med alkohol och middagsbjudningar är häpnadsväckande. Dessutom basunera ut allt detta på sociala medier till allmänhetens beskådan 🥴?!
Citera
2024-06-05, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Sjukt ändå. Dom kan inte köra E till sjukhuset om något skulle hända eller L heller för den delen. Man tappar ord. Detta borde socialen titta på

Nedå men det är ju lugnt. P skrev ju att annars kommer ambulansen eller helikopter som hämtar E om det skulle vara något
Citera
2024-06-05, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av versaler
Enda sekunden vill dom skydda henne för att nästa ha vänner över.
Hon är otrolig korkad eller båda två.
De lär sig verkligen inte trots att deras lilla dotter svävat mellan liv och död …
Det är ju såå viktigt att leva som vanligt och träffa vänner 🫣

Verkligen. Det är som att de nästan utmanar ödet. Hade det gått så pass dåligt att E inte hade klarat sig hade de nog gått vidare och skaffat en ny unge på direkten som ska ersätta E och I.
Citera
2024-06-05, 19:04
Medlem
"Vågar inte gå utanför hemmet pga rädsla för att E ska bli sjuk"
- en dag senare, hänger i gallerian.

Suck Pannan...
Citera
2024-06-05, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
"Vågar inte gå utanför hemmet pga rädsla för att E ska bli sjuk"
- en dag senare, hänger i gallerian.

Suck Pannan...

Och hänger på studentfirande. Hoppas för E skull att hon inte är där. Det är som de riskerar med flit. Behövs det konsekvenser för att de ska vakna ur sin trånga bubbla?
Citera
2024-06-06, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Och hänger på studentfirande. Hoppas för E skull att hon inte är där. Det är som de riskerar med flit. Behövs det konsekvenser för att de ska vakna ur sin trånga bubbla?

Med tanke på att Pannan ammar och gladeligen visar upp sina bruna bröstvårtor varje dag så förutsätter jag att Ebbisen var med. Ammar man på riktigt så har man bebisen med sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in