2024-04-19, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Varken jag eller någon jag känner skulle någonsin få för sig att ha barn nakna framför okända folk, ännu mindre lägga ut bilder/videos på ett naket barn inför så många följare och om du visste hur många i samhället som faktiskt har osunda tankar i relation till barn så hade du inte skrivit som du gör. Usch.

Ett tips, börja kolla vad dumpen lägger ut och hur MÅNGA medelåldersmän som skriver att de vill träffa och ligga med 13 åringar. Och det är bara dom de får tag på, mörkertalet är enormt. Vakna upp snälla.

Ja det är betydligt många fler som är peddos gällande tonåringar

Jag avföljde dumpen när det kom fram
Att pedofiler kunde betala dumpen för att inte hängas ut
Citera
2024-04-19, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis

Nu blir det här väldigt OT!
Men då har du fattat helt fel!! Man kan absolut inte betala sig fri från publicering! Däremot har det i vissa enstaka fall, där gäddan tagit hjälp/vård (betalat för hjälp/våd) o varit i ett kritiskt skede ställts önskemål från Vårdgivaren att vänta lite med publiceringen! Vilket Dumpen då gjort i enstaka fall! Men konfrontationen har alltid publicerats även om den väntat några veckor.
Citera
2024-04-19, 15:15
Medlem
Citat:

Finns det nån källa på det?

Majoriteten av svinen som ger sig på 9-13 åringar hade förmodligen gett sig på spädbarn också om de kunnat, ”problemet” är dock att det är svårare då de inte har en egen telefon och inte går att grooma så att komma i kontakt med ett spädbarn är svårare för dessa vidriga as, därför ger dom sig på det lättaste - unga tjejer med
egna telefoner. Men tro mig när jag säger att många av dom INTE hade sagt nej om det serverades olämpliga bilder eller tid med spädbarn och att de sitter och gottar sig/smygfotar barn som just är nakna på stranden. Där har vi ett stort problem när naiva föräldrar lägger ut såna videos på sina barn eller låter de springa nakna på en stor strand, man GÖR bara inte det om man värnar om sitt barns integritet för man vet ALDRIG vilket äckligt as som tar en bild eller video på ditt barn i smyg och vart dessa bilder hamnar eller vad dom används till.
Citera
2024-04-19, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Finns det nån källa på det?

Majoriteten av svinen som ger sig på 9-13 åringar hade förmodligen gett sig på spädbarn också om de kunnat, ”problemet” är dock att det är svårare då de inte har en egen telefon och inte går att grooma så att komma i kontakt med ett spädbarn är svårare för dessa vidriga as, därför ger dom sig på det lättaste - unga tjejer med
egna telefoner. Men tro mig när jag säger att många av dom INTE hade sagt nej om det serverades olämpliga bilder eller tid med spädbarn och att de sitter och gottar sig/smygfotar barn som just är nakna på stranden. Där har vi ett stort problem när naiva föräldrar lägger ut såna videos på sina barn eller låter de springa nakna på en stor strand, man GÖR bara inte det om man värnar om sitt barns integritet för man vet ALDRIG vilket äckligt as som tar en bild eller video på ditt barn i smyg och vart dessa bilder hamnar eller vad dom används till.

Källa på dumpen och betalning? Ja tex här https://www.etc.se/story/han-betalad...s-ut-av-dumpen

Nej jag lägger inte heller ut nakna barn på instagram men jag tycker det ändå det är sjukt att anta att flertalet män tänder på nakna spädbarn.
Citera
2024-04-19, 15:43
Medlem
Jag tönker alltså att anledningen till att p inte borde lägga ut sina barn nakna inte beror på pedofilerna utan pga deras integritet
Citera
2024-04-19, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714
Har hon försökt ge någon så kallad förklaring till varför dom gjorde abort med pojken pga immunisering men det gick bra då det var en flicka i magen med samma immunisering? Hur lång tid var det mellan aborten och när hon sen blev gravid med E?

Tror bara att det handlade om 1-3 månader.

Nej, hon har såvitt jag vet aldrig förklarat det. Det var sagt att de inte "var redo" med pojken, men ngn månad senare var de redo igen! Tror ingen förklaring hon hade kommit med hade låtit bra heller, för det finns ingen bra förklaring till det de gjort. De valde helt enkelt bort ett barn pga kön.
Citera
2024-04-19, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Tror bara att det handlade om 1-3 månader.

Nej, hon har såvitt jag vet aldrig förklarat det. Det var sagt att de inte "var redo" med pojken, men ngn månad senare var de redo igen! Tror ingen förklaring hon hade kommit med hade låtit bra heller, för det finns ingen bra förklaring till det de gjort. De valde helt enkelt bort ett barn pga kön.

Hon har förklarat aTt det inte vara samma imunisering i en frågestund
Citera
2024-04-19, 19:59
Medlem
Citat:
Hon har förklarat aTt det inte vara samma imunisering i en frågestund

Hon ljuger som vanligt.
Citera
2024-04-19, 20:06
Medlem
Citat:
Källa på dumpen och betalning? Ja tex här https://www.etc.se/story/han-betalad...s-ut-av-dumpen

Nej jag lägger inte heller ut nakna barn på instagram men jag tycker det ändå det är sjukt att anta att flertalet män tänder på nakna spädbarn.

😂😂😂 du hänvisar alltså till en artikel som enbart fått svidande kritik för att den är felaktig?! Orkar inte!
Citera
2024-04-19, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
😂😂😂 du hänvisar alltså till en artikel som enbart fått svidande kritik för att den är felaktig?! Orkar inte!

Räckte för mig för att avfölja.
Citera
2024-04-19, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon ljuger som vanligt.

Tror också det. Förklaringen var väldigt tunn typ ”endast vårdpersonal fattar”
Citera
2024-04-19, 20:37
Medlem
Citat: