Flashback bygger pepparkakshus!
2024-06-18, 16:58
Medlem
Gick in och kollade först nu och oj vad många ”försäljning ej slutförd” omdömen hon fått. Dvs folk som betalat men ej fått sina paket. Riktigt kasst. Vill inte ens höra att det är postens fel för det är omöjligt att de skulle slarva bort så många paket med just hennes fläckiga kläder som folk själva beskriver det som. Man ser ju mer och mer igenom denna ruttna människa för varje dag som går och blir bara mer äcklad.
Fy vad skönt ändå att hon och JockePucko hittade varandra. De räddade ju minst 2 andra stackars oskyldiga människor för att bli utsatta för deras galenskaper. De får gärna stanna ihop tills dom skrumpnar ihop för dom två lika hjärtlösa, hjärnlösa, manipulerande individer förtjänar verkligen varandra.
Citera
2024-06-18, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Gick in och kollade först nu och oj vad många ”försäljning ej slutförd” omdömen hon fått. Dvs folk som betalat men ej fått sina paket. Riktigt kasst. Vill inte ens höra att det är postens fel för det är omöjligt att de skulle slarva bort så många paket med just hennes fläckiga kläder som folk själva beskriver det som. Man ser ju mer och mer igenom denna ruttna människa för varje dag som går och blir bara mer äcklad.
Fy vad skönt ändå att hon och JockePucko hittade varandra. De räddade ju minst 2 andra stackars oskyldiga människor för att bli utsatta för deras galenskaper. De får gärna stanna ihop tills dom skrumpnar ihop för dom två lika hjärtlösa, hjärnlösa, manipulerande individer förtjänar verkligen varandra.

Vad heter hon på vinted?
Citera
2024-06-18, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Vad heter hon på vinted?
patriciavidelindh
Citera
2024-06-18, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Intressanta omdömen hon har på vinted.
Inte ett dugg förvånad.

För jättemånga år sedan så sålde hon kläder på Instagram och jag köpte ett plagg som jag betalade för, men hon skickade det aldrig och det var jättesvårt att få tillbaka mina pengar men efter många om och men så fick jag dom och då blev hon sur på mig. Sjuk människa!

Jag reagerade också på det och förstår inte alls hur man vågar köpa av en säljare med dåligt omdöme när flera skrivit att plaggen har fläckar och hål och att P inte svarar.
Citera
2024-06-18, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Jag reagerade också på det och förstår inte alls hur man vågar köpa av en säljare med dåligt omdöme när flera skrivit att plaggen har fläckar och hål och att P inte svarar.

Det var en diger hög med paket inslagna i avfallspåsar som hon redan verkar fått sålt! Blir spännande att gå in och läsa omdömena i veckan som kommer och se om hon tagit åt sig av kritiken!
Citera
2024-06-18, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det var en diger hög med paket inslagna i avfallspåsar som hon redan verkar fått sålt! Blir spännande att gå in och läsa omdömena i veckan som kommer och se om hon tagit åt sig av kritiken!

Ser ut som tunna påsar som med stor risk kommer gå sönder..
Citera
2024-06-18, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Ser ut som tunna påsar som med stor risk kommer gå sönder..

Ja men förhoppningsvis är det väl flera lager med plast!

Har för mig att hon skickade i såna papperspåsar som man får till komposten förra gången. Hon lägger inte många ören på emballage i alla fall. Många köper ju speciella påsar på typ Dollarstore.
Senast redigerad av MissDolphin 2024-06-18 kl. 20:26.
Citera
2024-06-18, 21:47
Medlem
Härligt ärliga kommentarer på Vinted. Hälften kommer inte fram och resten verkar vara köpta från röda korset/ myrorna etc och sen sålda för dyrare pengar pga sin "kändhet"
Pannan vägrar sen dessutom svara på klagomål, det känner hon sig säkert alldeles för "fin" för.

Pannan är verkligen en expert på att blåsa inte bara staten utan även den enskilda personen.
Citera
2024-06-18, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Ja men förhoppningsvis är det väl flera lager med plast!

Har för mig att hon skickade i såna papperspåsar som man får till komposten förra gången. Hon lägger inte många ören på emballage i alla fall. Många köper ju speciella påsar på typ Dollarstore.

Pannan bryr sig inte det minsta om kvalitet utan som vanligt är allt bara kvantitet. Precis som hennes liv alltid sett ut.
Citera
2024-06-18, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Härligt ärliga kommentarer på Vinted. Hälften kommer inte fram och resten verkar vara köpta från röda korset/ myrorna etc och sen sålda för dyrare pengar pga sin "kändhet"
Pannan vägrar sen dessutom svara på klagomål, det känner hon sig säkert alldeles för "fin" för.

Pannan är verkligen en expert på att blåsa inte bara staten utan även den enskilda personen.

Ja hon är en sån person som bara ska ha och ha. Ger aldrig något tillbaka. Utnyttjar sina följare på alla sätt hon kan. Usch sån vidrig människa.
Citera
2024-06-18, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Ja hon är en sån person som bara ska ha och ha. Ger aldrig något tillbaka. Utnyttjar sina följare på alla sätt hon kan. Usch sån vidrig människa.

Som någon annan skrev- väldigt skönt att Pannan dejtar en lika stor idiot så hon inte släpps lös på Tinder igen och avlar än mer kvantitativa ungar med fler fäder.

Och ja, jag både låter elakt och känner avsky mot hennes beteende. För skulle hon vara min dotter så skulle jag absolut inte varit stolt över min uppfostran.

Pannan kanske är jättesnäll där innerst inne men så länge hon bedrar både samhället och enskilda individer så är hon bara väldigt smutsig.
Citera
2024-06-18, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Intressanta omdömen hon har på vinted.
Inte ett dugg förvånad.

För jättemånga år sedan så sålde hon kläder på Instagram och jag köpte ett plagg som jag betalade för, men hon skickade det aldrig och det var jättesvårt att få tillbaka mina pengar men efter många om och men så fick jag dom och då blev hon sur på mig. Sjuk människa!

Vidrigt. Är det fler som har råkat ut för det? Att hon ens har mage och försöker scamma på de sättet. Hon har ingen rätt att vara sur överhuvudtaget. Måste väl gå och anmäla om man inte sköter sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in