2024-04-15, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Jag tvivlar på att det är lilla T som är problemet för P. Är rätt övertygad att det har med hennes svartsjuka och tendens att jämföra sig med andra. P klarar nog inte av att ha en kvinna runt sig som kommit längre i livet, arbetar, ser bättre ut och är en bättre mamma med bra värderingar. Medans lilla T mamma är en stark kvinna som får dra ett lass helt själv med bördan av J på hennes axlar så försöker P allt hon kan att framställa sig själv som stark. Skillnaden är att alla jobbiga situationer har hon dragit på sig självmant och gnäller när det blir jobbigt. Lilla T mamma har blivit satt i en jobbig sits av J och P och sköter allt så jävla bra utan en armé av handhjärtan. Måste vara jobbigt för P att se allt hon försöker vara i hennes killes ex.

Men p verkar ju inte svartsjuk på L:s nya tjej?
Citera
2024-04-15, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Men p verkar ju inte svartsjuk på L:s nya tjej?

P ångrar nog varje dag att hon lämnade L för livet med J..
Citera
2024-04-15, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig

Det tror jag med
Citera
2024-04-15, 17:53
Medlem
Citat:

Men skulle man verkligen göka ur sig ett par ungar till då?
Märkligt synsätt..
Citera
2024-04-15, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Men skulle man verkligen göka ur sig ett par ungar till då?
Märkligt synsätt..

Såklart. L valde ju att sterilisera sig - annars hade P stannat med honom. J var ett lätt byte för P som vill ha unge på unge. J gav upp allt direkt för P
Citera
2024-04-15, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Såklart. L valde ju att sterilisera sig - annars hade P stannat med honom. J var ett lätt byte för P som vill ha unge på unge. J gav upp allt direkt för P

Härligt tankesätt hos henne. Och sen så finns det vissa som stöder hennes galenskap 🤮
Citera
2024-04-15, 18:20
Medlem
Citat:

Tror också det

El jag hade iaf gjort det i hennes läge 🤣
Citera
2024-04-15, 18:20
Medlem
Citat:
Härligt tankesätt hos henne. Och sen så finns det vissa som stöder hennes galenskap 🤮

Ja hon är så stark och modig
Citera
2024-04-15, 18:32
Medlem
Citat:
Tänkte exakt samma sak idag när pojken stod och fixade hans hår.
Han ser extremt sliten ut och pojken gör massa märkliga miner samma sekund han inser att han blir filmad. Ungen trodde väl att för en gångs skull så kanske han fick connection med sin styvpappa men nej, allt var bara för content som vanligt 🥱
Så tydligt också att barnet blir störd och påverkad av att få en kamera i ansiktet då hon är inne i leken. Inte första gången man ser det. Dom filmas ju även i situationer då dom är sjuka, ledsna etc. Så tragiskt. Varje gång jag ser J leka o fjanta sig med P's barn så vänder det sig i magen på mig över hur han behandlar lilla T. Tror alla som vet hur J och P betett sig gentemot J's son tänker samma. Vore jag P eller J skulle jag tänka mig för innan jag publicerade sådant men hissen går ju inte ändå upp på någon av dem så det är nog för mycket begärt.
Citera
2024-04-15, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714
Så tydligt också att barnet blir störd och påverkad av att få en kamera i ansiktet då hon är inne i leken. Inte första gången man ser det. Dom filmas ju även i situationer då dom är sjuka, ledsna etc. Så tragiskt. Varje gång jag ser J leka o fjanta sig med P's barn så vänder det sig i magen på mig över hur han behandlar lilla T. Tror alla som vet hur J och P betett sig gentemot J's son tänker samma. Vore jag P eller J skulle jag tänka mig för innan jag publicerade sådant men hissen går ju inte ändå upp på någon av dem så det är nog för mycket begärt.

Vad har de gjort mer än brutit
Citera
2024-04-15, 21:13
Medlem
Patricialjug lägger upp ett snyftinlägg (stories) om alla elaka människor på sociala medier.
Vilka menar hon egentligen? Denna tråd eller? För ser aldrig någon som skriver minsta ont till henne offentligt i hennes trista inlägg.
Citera
2024-04-15, 21:44
Medlem
Citat:
Patricialjug lägger upp ett snyftinlägg (stories) om alla elaka människor på sociala medier.
Vilka menar hon egentligen? Denna tråd eller? För ser aldrig någon som skriver minsta ont till henne offentligt i hennes trista inlägg.

Klart hon menar denna tråd. Hon läser ju här 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in