2024-06-07, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Såklart Pannan gör en sån grej. Blåsa staten är hon väldigt bra på 🤮
Så gjorde jag också när jag blev gravid med nr 2. Gick upp i arbetstid för att få högre SGI 😂. Bytte jobb innan nr 3 för att få högre lön och därmed ännu högre SGI. Tror inte bara att det är P som gör en sådan sak. Däremot så är det inte försvarsbart att J struntar i att betala bla underhåll. Ts mamma lär ju få dessa pengar av FK men jag tycker att det är bedrövligt att inte J kan lägga dessa ynkla kronor på sin son och inte tala om att de inte har "råd" med bensinpengar för att åka och hälsa på honom får mig att se rött.
Citera
2024-06-07, 10:32
Medlem
Klart hon ser rött om han lägger det lilla han har på sin son. Även om hon fifflar så är även fiffel ett struggle. Hon kämpar även när hon fifflar. Ska han lägga pengar på sin son får han också fiffla så tror jag hon tönker
Citera
2024-06-07, 12:18
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hur många dagar har hon kunnat jobba där innan hon blev sjukskriven eller föräldraledig?
Kan inte varit många..
Har hon ens fast anställning? Tror att hon är provanställd fortfarande.
Känner vi pannan rätt så är hon gravid snart igen.
Citera
2024-06-07, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Har hon ens fast anställning? Tror att hon är provanställd fortfarande.
Känner vi pannan rätt så är hon gravid snart igen.

Enligt henne själv så väntar hennes anställning på henne när hon vill börja jobba igen.
Citera
2024-06-07, 14:20
Medlem
Varför ens söka ett lagerjobb om man är utbildad inredare/stylist och frisör som hon påstår sig vara?
Citera
2024-06-07, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Varför ens söka ett lagerjobb om man är utbildad inredare/stylist och frisör som hon påstår sig vara?

P tog nog första bästa jobb för en bättre sgi eftersom att hon försökte bli gravid. Hade P och J varit smarta hade dem sett till att åtminstone en hade en fast tjänst att falla tillbaka på men äpplen faller inte långt från träden.. 🙃
Citera
2024-06-07, 14:47
Medlem
Magstarkt att lägga ut ”det finaste vi kan ge våra barn är varandra” när man helt ignorerar ett syskon. Jag är så förundrad över avsaknaden av skam…
Citera
2024-06-07, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Menar du nät hon jobbade på lager typ?

Ja, när hon blev anställd av Dagab. Har för mig att hon skrev att det inte var ngt drömjobb eller ngt hon ville hålla på med i framtiden men att det dög för nu.

Tror faktiskt att hon var gravid redan när hon fick provanställningen. Om inte med E så med pojken som hon aborterade. Sen blev hon ju sjukskriven fler gånger med, så tror knappast att hon jobbat speciellt mkt.

Jag kan förstå att man gör så för att höja SGIn, men som jag argumenterade för innan, så är det en arbetsgivare i andra änden med som kanske inte tycker att det är lika roligt.
Citera
2024-06-07, 21:03
Medlem
Vem var de på student hos?
Citera
2024-06-07, 21:04
Medlem
Jösses vad n-L blivit stor nu! Himla vacker tjej
Citera
2024-06-07, 22:27
Medlem
Citat: