2024-05-15, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
Hahaha jag gick in och kollade och nu är det en kommentar från honom där det i stället står ”Min vackra❤️”

Haha tur man printade då så man aldrig glömmer av hur sjuk han måste vara.. att se sin partner som milf i den situationen känns ändå rätt långt bort enligt mig🤷🏼‍♀️
Citera
2024-05-15, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Har Pannan slutat amma/pumpa? Inte sett något om det på länge. För ett tag sedan var ju det en stor del av hennes content.

Skönt med snabba svar när P är inne här o läser!! 🤣🤣🤣
Soooooom av en händelse dök det upp en ”fråga” om hon ammar fortfarande som hon då va tvungen att visa upp igen så klart!!
Citera
2024-05-15, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Gravid försäkring som täcker sån här efter vård typ? Sen barnförsäkring

Själva vården kostar väl inget, däremot kan man nog få ersättning för resor m.m. om man har en försäkring!
Citera
2024-05-15, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Det jobbet fick han väl sparken ifrån...

Jag tror att han drog på sig skulder på företaget han jobbade på, samt att han inte fick ha kvar förtroendet av sin tjänst med de skulder han skapat. Men det förändrar ju inte att han jobbat med det x antal år och säkert fortf har någorlunda koll på det.
Citera
2024-05-15, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkisen65
Själva vården kostar väl inget, däremot kan man nog få ersättning för resor m.m. om man har en försäkring!

Har för mig att man kan få X antal kr / dag för inneliggande vård. Sedan täcker den troligtvis en del diagnoser med, om de fastställs. Och kanske eventuell rehab, eller funktionsnedsättning senare i livet?
Citera
2024-05-15, 16:38
Medlem
Märkligt att de där frågelådorna alltid innehåller 99 % hyllningar.
Eller så väljer influensan att enbart svara på det som får henne att se bra ut.
Citera
2024-05-15, 17:27
Medlem
Pannan, nu när du ändå håller låda och gråter över alla eLaKa här på fb, kan du inte svara på om du fortfarande tycker det är en bra ide att utsätta prematuren för dina uppenbart sjuka ungar och inte skydda henne precis som man ska göra med ett infektionskänsligt barn?
Citera
2024-05-15, 17:41
Medlem
Om nu stackars Ebba blir bättre snart så kommer hon få åka på tältsemester i sommar. Vad rimligt 🙄
Citera
2024-05-15, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Om nu stackars Ebba blir bättre snart så kommer hon få åka på tältsemester i sommar. Vad rimligt 🙄

Känns verkligen rimligt, måste till bra många powerbanks för att hålla liv i saturationsmätaren och syrgasen 😢
Citera
2024-05-15, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Känns verkligen rimligt, måste till bra många powerbanks för att hålla liv i saturationsmätaren och syrgasen 😢

Hon går på hårt mot dig nu. Sett?
Citera
2024-05-15, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Hon går på hårt mot dig nu. Sett?

Sett vart?
Citera
2024-05-15, 18:39
Medlem
Citat: