2024-05-30, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
J väljer medvetet skriva om alla kommentarer kring utseendet MEN drt har ju aldrig varit huvuddiskussionen här. Han borde istället svara på detta:

-var gick pengarna från insamlingen till
-varför betalar han inte underhåll
-varför träffar han inte t
-varför ville han inte ha pojken i magen
-var är hans närmsta familj som fanns i hans liv innan

Ja men precis, de valde ut kommentarer väldigt specifikt, för att alla skulle tycka synd om dom som alltid.

Precis som du säger- vart tog överskottet från insamlingen vägen? Ni lovade ju att redovisa men har stampat på blockeringsknappen så fort någon frågat.

Enda anledningen till att denna tråd finns är för att både Pannan och Joakim är alldeles för fega för att våga svara era följare.

Släpp offerkoftan för fasen och ägna er åt något annat än göra långa copy past från fb inlägg, tex ta hand om er senast födda barn som verkligen inte verkar må så bra.
Citera
2024-05-31, 00:13
Medlem
Citat:
J väljer medvetet skriva om alla kommentarer kring utseendet MEN drt har ju aldrig varit huvuddiskussionen här. Han borde istället svara på detta:

-var gick pengarna från insamlingen till
-varför betalar han inte underhåll
-varför träffar han inte t
-varför ville han inte ha pojken i magen
-var är hans närmsta familj som fanns i hans liv innan

J skriver vilka kommentarer om vems utseende? Jag följer honom inte alls.

Jag följer Patricia på Instagram och jag vet inte vad jag ska säga om henne. Njuter hon av dessa barns lidande eller vad handlar det om? Jag läste inte hela tråden här, och vet inte vad ni alla märkte själv om hur hon beter sig men hennes beteende är bisarrt.
Citera
2024-05-31, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alva-O

Jag följer Patricia på Instagram och jag vet inte vad jag ska säga om henne. Njuter hon av dessa barns lidande eller vad handlar det om? Jag läste inte hela tråden här, och vet inte vad ni alla märkte själv om hur hon beter sig men hennes beteende är bisarrt.

Hennes nuvarande babydady har ägnat ett par timmar åt att klippa och klistra lösryckta kommentarer som är skrivna här och på andra forum. Sen gråter han ett par tårar över dessa och ber folk kontakta honom direkt om de har några frågor.

Tyvärr så har många försökt göra just detta och blivit blockade direkt så därför det kokar i alternativa medier.
Citera
2024-05-31, 01:32
Medlem
Precis. J eller P har handplockat kommentarer som sagts nån enstaka gång. Inte så smart att hänvisa följarna hit då risken är stor att man får en annan bild av paret. En sökning på hennes insta & tråden är topp 5...
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-05-31 kl. 02:01.
Citera
2024-05-31, 05:26
Medlem
Citat:
Vet inte om du följt henne men hon har alltså medvetet skaffat nytt barn med varje partner efter typ 1 månad ihop

Menar inte att hon inte tar hand om barnen el att jag ser ner på henne men tycker synd att ta barnen till världen under dessa förutsättningar

För att?
Citera
2024-05-31, 08:00
Medlem
En ny bubbelpool har man minsann haft råd att inskaffa
Den blå kanske inte var tillräckligt snygg..
Citera
2024-05-31, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Varför gör dom reklam för denna tråd och liknande hela tiden? Vill dom ha mer trafik hit och till BB etc?

Och den stora frågan, varför är dom inte här själva och svarar på de frågor som återkommer som mest eller svarar på frågorna via sina egna sociala medier?

Kan ju inte vara så jäkla svårt, tex lägg ut ett simpelt inlägg där Joakim förklarar varför han inte längre vill kännas vid sin förstfödda och varför han valt att inte betala underhåll etc.
De uppdaterar ju om både väder och minsta fis på tvären så varför inte detta?

Släck alla "rykten" genom att våga prata om elefanten i rummet!

Jag tror alla här förstår att man inte vill gå in på detaljer om vad exakt som hänt men att stoppa skallarna i sanden fungerar ju uppenbarligen otroligt dåligt för detta par.

Fattar inte heller fascinationen av tråden. De vill alltså folk ska komma hit läsa om otrohet, abort, skulder, fiffel, brutna relationer?
Citera
2024-05-31, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alva-O

J är ledsen över att vissa här har skrivit att p har hög panna och konstgjorda läppar och tuttar samt att deras barn har tom blick och stora rosetter typ

De flesta som följt den här tråden vet att det kansue handlar om 2 personer av 20 som brytt sig om utseendet
Citera
2024-05-31, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHOWILLIBE
För att?

För att om du skaffar barn med en person du känt en månad är risken stor att du inte känner fadern som du ska uppfostra barnet ihop med.

Gör du detta en gång kanske det råkade hända men gör du det flera gånger betyder det att du gjort ett medvetet val
Citera
2024-05-31, 11:00
Medlem
J angående din instagram:

Jag håller fullt ut med att det är totalt onödigt med kommentarer gällande utseende, det är både osmakligt, omoget och onödigt.

Men givetsvis kommer människor att ifrågasätta eran ekonomi. Ni lever på skattebetalare, betalar inga skulder, betalar inte barnomsorg, du har satt andra i skuld, betalar inte underhåll för din förstfödda son, köper ingenting till din förstfödda son men utåt så visar ni ett fejkat lyxliv där man inte behöver arbeta men kan hyra en bostadsrätt för 20 lax, köpa dyra märkesmöbler och planera sommarsemestrar till er och en hel drös barn etc. En skuldsanering kommer ni aldrig att få om du är påläst, var de inte de du ville ha?
Som du vet så finns jag enbart i tråden för att kunna försvara Lilla T. Om du känner att du har något att säga till mig så är du välkommen att blocka upp mig och skriva men vi vet nog alla att det inte finns något att diskutera. Jag har varit helt sanningsenlig i denna tråd gällande lilla T. Det som skrämmer mig är att du tycker synd om P och dig själv för hatet ni får men du tycker det är helt okej för P att uttala sig om lilla T och ditt ex? P har aldrig ens träffat henne, pratat med henne eller sett henne.. det väljer du inte att försvara? Känner inte igen dig alls och jag skäms.
Citera
2024-05-31, 11:30
Medlem
Citat:
För att om du skaffar barn med en person du känt en månad är risken stor att du inte känner fadern som du ska uppfostra barnet ihop med.

Gör du detta en gång kanske det råkade hända men gör du det flera gånger betyder det att du gjort ett medvetet val

Men snälla, du skriver och tänker som en sjuåring (förlåt alla sjuåringar). "Risken stor att du inte känner fadern som du ska uppfostra barnet ihop med", nej det säger väl sig själv att man inte känner en person redan efter en månad? "Betyder det att du gjort ett medvetet val", öh ja för det är ju knappast omedvetet att välja att behålla? Men bara för det betyder det inte att det inte blir bra. Det är nog många kvinnor som sitter och piper i den här tråden som lever med mansbebisar och ensamstående mammor där farsan har valt att dra för att en bebis va ju inte så rolig.

Kul ändå att folk anklagar P för att använda abort som preventivmedel men väljer man att behålla bebis i magen och inte göra abort så är det också fel... 😂😂😂
Citera
2024-05-31, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
J angående din instagram:

Jag håller fullt ut med att det är totalt onödigt med kommentarer gällande utseende, det är både osmakligt, omoget och onödigt.

Men givetsvis kommer människor att ifrågasätta eran ekonomi. Ni lever på skattebetalare, betalar inga skulder, betalar inte barnomsorg, du har satt andra i skuld, betalar inte underhåll för din förstfödda son, köper ingenting till din förstfödda son men utåt så visar ni ett fejkat lyxliv där man inte behöver arbeta men kan hyra en bostadsrätt för 20 lax, köpa dyra märkesmöbler och planera sommarsemestrar till er och en hel drös barn etc. En skuldsanering kommer ni aldrig att få om du är påläst, var de inte de du ville ha?
Som du vet så finns jag enbart i tråden för att kunna försvara Lilla T. Om du känner att du har något att säga till mig så är du välkommen att blocka upp mig och skriva men vi vet nog alla att det inte finns något att diskutera. Jag har varit helt sanningsenlig i denna tråd gällande lilla T. Det som skrämmer mig är att du tycker synd om P och dig själv för hatet ni får men du tycker det är helt okej för P att uttala sig om lilla T och ditt ex? P har aldrig ens träffat henne, pratat med henne eller sett henne.. det väljer du inte att försvara? Känner inte igen dig alls och jag skäms.

Det är så roligt att J inte vill besvara något som handlar om hans egna son, hans förstfödda barn. Js liv kretsar bara kring P, hennes barn och deras gemensamma.. har man följt p i många år vet man vid det här laget att hon kommer lämna J så fort tillfället ges för något bättre och hon bara är kvar med honom för att hon inte har något annat val. Vad ska J göra då??

Skäms sekundärt över P och Js kassa ekonomi, har man inte ens råd med underhåll och umgänge och barnomsorg så det hamnar hos kronofogden så har man inte råd med fler barn heller.. ynkliga parasiter som skyller på alla andra och överlämnar kostnaderna för samhället!!

Hur går det för Ts mamma för visst satte J henne i skiten ekonomiskt också när han träffade P och slutade betala för sig?? Har för mig du skrivit det tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in