2024-05-03, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon gjorde sin IG privat för typ en vecka sedan när hon blev sur över vad folk skrev här. Så hon gör sig bara märkvärdig nu.

Rätt så säker att den inte va privat igår iallfall🤔 vet att hon gjorde den privat för som sagt nån vecka sen då hon la upp bilder på sitt avlidna barn men sen gjorde den öppen igen men ja nu privat igen 🤷‍♀️ vet att jag kunde se storyn om soffan
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2024-05-03 kl. 14:01.
Citera
2024-05-03, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon gjorde sin IG privat för typ en vecka sedan när hon blev sur över vad folk skrev här. Så hon gör sig bara märkvärdig nu.

Ja dom är inlagda igen....på samma rum som dom hade när I hade gått bort....och lilla E har det tydligen lite kämpigt nu. 😏
Citera
2024-05-03, 16:10
Medlem
Jag ställer mig lite förundrad till varför det kommer som en chock att E är behov av vård. Kanske har de haft tur att de andra för tidigt födda barnen kunnat åka hem så fort osv osv. Det var ju just detta som var risken med en för tidigt född bebis, som de också visste att de skulle få. sen tycker jag det är jättehemskt att hon inte mår bra och även hemskt att de tror att de måste förklara sig för läsare om vad som händer. Önskar bara de tar en riktig paus nu från sociala medier och bara lägger all kraft på familjen, och framförallt E.
Citera
2024-05-03, 17:24
Medlem
HAHAHHA också att hon sitter på bubbelplast för Keboff litar minsann inte på menstrosorna. det här paret är så oerhört komiskt, nästan så man längtar efter varje ny uppdatering från Hanna för alltid är det något underhållande
Citera
2024-05-03, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonettt
HAHAHHA också att hon sitter på bubbelplast för Keboff litar minsann inte på menstrosorna. det här paret är så oerhört komiskt, nästan så man längtar efter varje ny uppdatering från Hanna för alltid är det något underhållande

Vad pratar du för goja? 🤨
Citera
2024-05-03, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Vad pratar du för goja? 🤨
Hennes story?
Citera
2024-05-03, 17:38
Medlem
Citat:
Hennes story?
Men gud, är ju inne på fel tråd. Woops
Citera
2024-05-03, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xltvr
Jag ställer mig lite förundrad till varför det kommer som en chock att E är behov av vård. Kanske har de haft tur att de andra för tidigt födda barnen kunnat åka hem så fort osv osv. Det var ju just detta som var risken med en för tidigt född bebis, som de också visste att de skulle få. sen tycker jag det är jättehemskt att hon inte mår bra och även hemskt att de tror att de måste förklara sig för läsare om vad som händer. Önskar bara de tar en riktig paus nu från sociala medier och bara lägger all kraft på familjen, och framförallt E.

Håller helt med dig!! Så naivt att man storknar och hemma finns antagligen oroliga syskon livrädda för att förlora en till lillasyster.. Vi får hoppas det inte är allvarligt men att P och J är så chockade över att det kan bli komplikationer och t.o.m. men för livet för en prematur är jättekonstigt faktiskt. P och J visste vad dom gav sig in i när dom aktivt försökte bli gravida igen. Stackars alla barn!!
Citera
2024-05-03, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Håller helt med dig!! Så naivt att man storknar och hemma finns antagligen oroliga syskon livrädda för att förlora en till lillasyster.. Vi får hoppas det inte är allvarligt men att P och J är så chockade över att det kan bli komplikationer och t.o.m. men för livet för en prematur är jättekonstigt faktiskt. P och J visste vad dom gav sig in i när dom aktivt försökte bli gravida igen. Stackars alla barn!!

Tänker på första helikopterturen då det redan då ansågs kritiskt. Men ändå flänger P iväg på dagslångt valborgsmässofirande dagar senare. Lämnar man verkligen sitt sjuka barn så om man nu är så traumatiserad och orolig?
De har varvat hemmet med sjukhus ganska tätt nu, tänk om hon hade kunnat ta det lite lugnt när dom väl kommit hem…? Hon måste lida av sån jäkla klåda i röven.
Citera
2024-05-03, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Tänker på första helikopterturen då det redan då ansågs kritiskt. Men ändå flänger P iväg på dagslångt valborgsmässofirande dagar senare. Lämnar man verkligen sitt sjuka barn så om man nu är så traumatiserad och orolig?
De har varvat hemmet med sjukhus ganska tätt nu, tänk om hon hade kunnat ta det lite lugnt när dom väl kommit hem…? Hon måste lida av sån jäkla klåda i röven.

Antingen är hon helt slut i skallen eller så är kanske barnet enbart content och hon överdriver, hoppas på det sistnämnda för barnens skull.
Citera
2024-05-03, 18:57
Medlem
Citat:
Men gud, är ju inne på fel tråd. Woops

😂😂😂😂
Citera
2024-05-03, 19:31
Medlem
Någon som vet vad för typ av komplikationer eller bestående men som en prematur som E kan få?? Kan immuniseringen orsaka skador på barnet i så fall vad för typ av skador?

Hjärnan är ju röntgad enligt P så hjärnskador kan inte flickan ha även om hon rycker och ögonen ser likgiltiga ut. Tycker det är så fruktansvärt ego att ens våga utsätta ett barn för det här..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in