2024-04-24, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
P har fått mens nu och har alltså redan ägglossat

Då blir det snart en bebis eller en abort igen 😌😆
Citera
2024-04-24, 19:57
Medlem
Citat:

Nej hon sa väl tydligt att hon börjat med p-piller /minipiller för att hon inte fick sätta in en spiral ännu så det hon fått är en bortfallsblödning. Då ägglossar man inte. Men om hon inte äter dom varje dag så som man ska skulle kroppen kunna komma igång med en ägglossning så det är ju inte omöjligt att hon blir gravid igen.
Citera
2024-04-24, 21:22
Medlem
Citat:

Att meddela hela världen allt i realtid är inte det makabert..
Citera
2024-04-24, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Att meddela hela världen allt i realtid är inte det makabert..

Det kansue är för att behålla följarna

Bebisar och graviditeter verkar locka
Citera
2024-04-24, 22:22
Medlem
Citat:
Det kansue är för att behålla följarna

Bebisar och graviditeter verkar locka

Hehe får en känsla av att livet med en nyfödd inte är så kul efter ett tag, precis som P tröttnar på allt annat vill P nog snart ha egentid och barnvakt och utekvällar med J och vännerna..
Citera
2024-04-25, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Hehe får en känsla av att livet med en nyfödd inte är så kul efter ett tag, precis som P tröttnar på allt annat vill P nog snart ha egentid och barnvakt och utekvällar med J och vännerna..

Därav vinglaset i högsta hugg, trots man har en prematurfödd fågelunge som vill amma hela tiden. Classy Pannan 🙄

Och Pannan är verkligen det perfekta smeknamnet då jag faktiskt aldrig sett någon levande kvinnlig varelse med samma låga hårfäste. Vad har människan gjort med sig själv? Är det Botox gone wrong (som hon tjattrade om i dagens stories)?
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-04-25 kl. 01:21.
Citera
2024-04-25, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Därav vinglaset i högsta hugg, trots man har en prematurfödd fågelunge som vill amma hela tiden. Classy Pannan 🙄

Och Pannan är verkligen det perfekta smeknamnet då jag faktiskt aldrig sett någon levande kvinnlig varelse med samma låga hårfäste. Vad har människan gjort med sig själv? Är det Botox gone wrong (som hon tjattrade om i dagens stories)?

Ehhh, lärde man sig inte som barn att inte kommentera hur andra människor ser ut?
Citera
2024-04-25, 12:44
Medlem
Citat:

Tycker vi kan låta bli att kommentera utseende iaf? Det är inte schysst, känns inte bra - oavsett om man tycker om hennes val osv
Citera
2024-04-25, 14:15
Medlem
Citat:

Nä hon har ingen botox just nu tycker det är tydligt
Citera
2024-04-25, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHOWILLIBE
Ehhh, lärde man sig inte som barn att inte kommentera hur andra människor ser ut?

Nejdu, inte när det är ett resultat av överdriven botox och inte medfött. Dessutom ÄLSKAR både Pannan och hennes J att kalla folk för fula (dvs alla som inte håller med dom).
Citera
2024-04-25, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Tycker vi kan låta bli att kommentera utseende iaf? Det är inte schysst, känns inte bra - oavsett om man tycker om hennes val osv

Jag brukar inte kommentera utseendet men när hon själv tar upp botox problemet och gör content om det så är det faktiskt legitimt.
Hon är också väldigt snabb på att kalla alla som inte håller med henne för gamla fula feta ruggugglor (jag är tydligen en sån fastän hon inte har en aning om hur jag ser ut).
Citera
2024-04-25, 18:17
Medlem
Citat:
Jag brukar inte kommentera utseendet men när hon själv tar upp botox problemet och gör content om det så är det faktiskt legitimt.
Hon är också väldigt snabb på att kalla alla som inte håller med henne för gamla fula feta ruggugglor (jag är tydligen en sån fastän hon inte har en aning om hur jag ser ut).

Vart har hon kallat folk för det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in