2024-05-02, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Detta är verkligen inget elakt riktat mot senaste prematuren (det är inte hennes fel) MEN den ser inte frisk ut med sina kramper och nu har också tungan börjat hänga slappt utanför munnen.
Bebin är dessutom helt tom i blicken konstant 😳
Alla dessa risker visste Patricialjug om när hon blev gravid igen efter tre prematurer och en död bebis. Varför utsätter man en levande varelse för detta lidande gång på gång??
Så otroligt själviskt av Pannan 😡🥵

Exakt min tanke också! Det ser ju ut som att något inte riktigt stämmer med flickan. Men förhoppningsvis har vi fel... men ja tom blick reagerade jag också på.
Citera
2024-05-02, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Exakt min tanke också! Det ser ju ut som att något inte riktigt stämmer med flickan. Men förhoppningsvis har vi fel... men ja tom blick reagerade jag också på.

Så himla tragiskt 😢
Och så funderar de mer på att sälja soffan än hur prematuren faktiskt mår.

Det är som en jäkla polsk hundvalpsfabrik där vissa valpar föds halta och lytta men man kör bara på av rent vinstintresse 🥵

Pannan verkar ju ha slutat amma också med tanke på att hon kan ta ett par dar ledigt och fira valborg medans prematuren kämpar för sitt liv (enligt Pannan) på barn IVA 🤯
Citera
2024-05-03, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Detta är verkligen inget elakt riktat mot senaste prematuren (det är inte hennes fel) MEN den ser inte frisk ut med sina kramper och nu har också tungan börjat hänga slappt utanför munnen.
Bebin är dessutom helt tom i blicken konstant 😳
Alla dessa risker visste Patricialjug om när hon blev gravid igen efter tre prematurer och en död bebis. Varför utsätter man en levande varelse för detta lidande gång på gång??
Så otroligt själviskt av Pannan 😡🥵

Men herregud, kramper? Syftar du på senaste storyn hon la upp så har flickan hicka!
Citera
2024-05-03, 11:56
Medlem
Har någon sett pannans senaste story? Undra whats up
Citera
2024-05-03, 12:16
Medlem
Låter allvarlig med bebisen
Citera
2024-05-03, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Låter allvarlig med bebisen

Fruktansvärt för alla och hoppas det går bra för E men en risk P och J var medvetna om men ändå VALDE att ta med ännu en graviditet. Stackars barn!!
Citera
2024-05-03, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Har någon sett pannans senaste story? Undra whats up

Hon har gjort sin instagram privat igen. Fick dem åka in igen?
Citera
2024-05-03, 12:59
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd

Ja dom är på samma plats som dom var med Ilse.. Alltså samma rum, fanns inget annat ledigt. Hon skriver att hon kommer logga ut ett tag och att det är allvarligt med Ebba..
Citera
2024-05-03, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Ja dom är på samma plats som dom var med Ilse.. Alltså samma rum, fanns inget annat ledigt. Hon skriver att hon kommer logga ut ett tag och att det är allvarligt med Ebba..

Hon skrev intr allvarligt utan Vi är här för Ebba och det är hon som får kämpa hårdast.

Är nog infektion hon fått
Citera
2024-05-03, 13:08
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Hon skrev intr allvarligt utan Vi är här för Ebba och det är hon som får kämpa hårdast.

Är nog infektion hon fått

Det har du rätt i.
Det var nog jag som tolkade läget som allvarligt, säkert det hon vill med inlägget.
Citera
2024-05-03, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelongarmofhonor
Men herregud, kramper? Syftar du på senaste storyn hon la upp så har flickan hicka!

Citat:
Ursprungligen postat av WHOWILLIBE
HAHAHAH bebisen har hicka? 😂😂😂

Nej jag syftar verkligen inte på senaste videon utan flertalet före denna då barnet uppenbarligen krampat. Fler i tråden som uppmärksammat detta fenomen.
Citera
2024-05-03, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd

Hon gjorde sin IG privat för typ en vecka sedan när hon blev sur över vad folk skrev här. Så hon gör sig bara märkvärdig nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in