2024-04-06, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Nej, det går inte ihop.

Och var det problem med VV så kan de ju hitta lösningar om de hade velat. De hade t.ex kunnat ha lilla T på de veckorna som större delen av Ps barn var hos sin pappa. Men vill man inte hitta lösningar så gör man inte det.

Är vi säkra på att det inte kan Vara mamman som inte vill?
Citera
2024-04-06, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misskay
”vi minskar risken för infektioner, inga pussar i ansiktet osv” ❤️‍🩹 några dagar senare: J suger av bebisens napp innan hon får den 🤓

Nej men snälla nån! Borde inte bli förvånad längre men tappade hakan när jag såg det. Så ansvarslöst mot den lilla.
Citera
2024-04-06, 21:21
Medlem
Tog mig tiden att kolla tillbaka på Jocke påtårens gamla inlägg, han verkade ju iaf utåt älska sin son T innan han träffade Patricialjug.

Jättefina bilder på han och pojken och helt plötsligt bara slutade han uppdatera om sonen.

En sak är ju om man är en värdelös pappa från start så barnet inte vet annat men han svek ju ungen när det var såpass gammalt att faktiskt sakna "pappa".
Citera
2024-04-06, 21:30
Medlem
Har också tagit mig tid att kolla J’s Instagram och lite märkligt är det att P gillar alla bilder - utom bilder på lilla T, iallafall efter att de blev tillsammans. Hade aldrig jag tillåtit iallafall och skulle de va tvärt om - skulle nog P bli rosenrasande på J 😅 märklig kvinna. För att inte tala om man som går med på nått så fruktansvärt!
Citera
2024-04-06, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjolajopp
Har också tagit mig tid att kolla J’s Instagram och lite märkligt är det att P gillar alla bilder - utom bilder på lilla T, iallafall efter att de blev tillsammans. Hade aldrig jag tillåtit iallafall och skulle de va tvärt om - skulle nog P bli rosenrasande på J 😅 märklig kvinna. För att inte tala om man som går med på nått så fruktansvärt!

Nej alla normala människor skulle hellre dö än lämna sin fyraåring.
När detta radarpar gör slut så kommer det inte vara kul för P att stå ensam med alla barnen och kämpa för att få underhåll från FK då J vägrar betala ens det.
Citera
2024-04-06, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Hur jävla sjukt är det inte att bara för att I dog så kom jag i kontakt med detta rövgäng till familj.
Hade inte I dött hade jag och många andra varit lyckligt ovetandes om denna tågkrash till familj.
Kan inte sluta kolla in då och då för det är ju fascinerande hur usla föräldrar de är.

Samma för mig, tyckte väldigt synd om P från start och hängde med handhjärtans gänget på hennes IG. Har för mig att jag även skänkte pengar till hennes insamling för begravning etc.

Blev däremot fundersam när de åkte utomlands istället för att skänka överskottet till spädbarnsfonden som de lovade.
Citera
2024-04-06, 22:26
Medlem
Honeybuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nintendoKalle
Hur jävla sjukt är det inte att bara för att I dog så kom jag i kontakt med detta rövgäng till familj.
Hade inte I dött hade jag och många andra varit lyckligt ovetandes om denna tågkrash till familj.
Kan inte sluta kolla in då och då för det är ju fascinerande hur usla föräldrar de är.

Eller hur! Kollar nu med helt andra ögon och har informerat alla jag känner vad som pågår bakom kulisserna.
Tycker så synd om barnen i familjen och T. Hoppas verkligen inte det kommer fler barn efter Vaselin. Sjukt oansvarigt i den sits de är.
Citera
2024-04-07, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybun
Eller hur! Kollar nu med helt andra ögon och har informerat alla jag känner vad som pågår bakom kulisserna.
Tycker så synd om barnen i familjen och T. Hoppas verkligen inte det kommer fler barn efter Vaselin. Sjukt oansvarigt i den sits de är.

100% medhåll.
Citera
2024-04-07, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Ingen som vet något om t:s mamma?

Är hon liksom bestämd och svår att ha å göra med? Försöker hitta förklaringar till att j beter sig såhär när han själv haft en pappa som dragit

Ni behöver inte skriva mer om lilla T. Vi får helt enkelt bara acceptera att J inte vill ta sitt ansvar för lilla T och att han alltid har ursäkter.

P har heller aldrig visat något intresse eller försökt att lära känna lilla T. Tycker det är ganska tydligt att hon inte tycker om honom.

Lilla T's mamma har försökt att ha ett samarbete med J men han fortsätter som sagt att strunta i lilla T. Han struntar totalt i vad familjerätten tycker också. Kort sagt.
Ja, det är helt klart synd om lilla T som saknar sin pappa som inte träffar honom mer än ca 1 gång om året som de ser ut nu men vi ska heller inte glömma bort att det också är synd om mamman som aldrig hade en tanke på att hon skulle bli helt ensamstående utan hjälp.

Lilla T har heller inga diagnoser i sina journaler så tycker inte de borde diskuteras alls och oavsett så är det väl ingen anledning till att strunta i sitt barn? Lilla T är en fantastisk pojke. J kommer nog förstå den förlusten sen och jag hoppas att han kommer förstå bättre.
Citera
2024-04-07, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vembryrsig-
Ni behöver inte skriva mer om lilla T. Vi får helt enkelt bara acceptera att J inte vill ta sitt ansvar för lilla T och att han alltid har ursäkter.

P har heller aldrig visat något intresse eller försökt att lära känna lilla T. Tycker det är ganska tydligt att hon inte tycker om honom.

Lilla T's mamma har försökt att ha ett samarbete med J men han fortsätter som sagt att strunta i lilla T. Han struntar totalt i vad familjerätten tycker också. Kort sagt.
Ja, det är helt klart synd om lilla T som saknar sin pappa som inte träffar honom mer än ca 1 gång om året som de ser ut nu men vi ska heller inte glömma bort att det också är synd om mamman som aldrig hade en tanke på att hon skulle bli helt ensamstående utan hjälp.

Lilla T har heller inga diagnoser i sina journaler så tycker inte de borde diskuteras alls och oavsett så är det väl ingen anledning till att strunta i sitt barn? Lilla T är en fantastisk pojke. J kommer nog förstå den förlusten sen och jag hoppas att han kommer förstå bättre.

Jag förstår din poäng, anledningen till att lilla T tas upp är för att Patricialjugs följare ska veta exakt vad de hyllar för värdelös äcklig människa.

Patricialjug är en mytoman som inte bör ha en plattform.

Det tillkommer hela tiden fler läsare till denna tråd dvs fler som förstår att Patricialjugs och värdelösa Joakim är ett luftslott.
Citera
2024-04-07, 02:31
Medlem
Citat:

Tycker det är väldigt tydligt hur mycket P avskyr lilla T, avsmaken för pojken lyser igenom i Ps inlägg när han förekommer. Att J accepterar situationen är rent sagt förjävligt!!

Vet lilla T om att han fått ett "syskon" igen och finns det några planer på umgänge med lilla T från Js sida den närmaste tiden? Hur ser kontakten ut med övrig familj/släkt från J, hör farmor/farbor/faster av sig till pojken?

Kan inte ens föreställa mig smärtan att gemensamt skaffa ett barn, ha ett fungerande samarbete för att exet sedan överger sonen men blir influenserpappa och tar hand om någon annans barn offentligt.

Diagnos eller ej, det är ALDRIG skäl att överge sitt barn!! Prematurabarn löper större risk för diverse diagnoser så är P så rädd för det skulle hon ha lagt av med barnafödandet för länge länge sen!!
Citera
2024-04-07, 02:35
Medlem
Citat:

Av ren nyfikenhet, hur vet du vad som står i hans journaler??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in