2024-05-06, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Jag hade en kollega med MBP en gång i tiden, en riktig skräckhistoria som är så unik att jag inte kan skriva om det här. Men bra att dom gör en sån screening, läkarna vill utesluta nån form av förgiftning.

Jag har också en sån där mardrömshistoria bakom mig med en fd nära vän. Därför det blir extra känsligt och tydligt när man ser nån annan har dessa tendenser.

Lite trist att de tar intoxprov först nu då många mediciner hunnit gå ur kroppen på bebisen.
Citera
2024-05-06, 19:23
Medlem
Hemskt med dessa människor.
Ja det är sant. Kan vara för sent.
Citera
2024-05-06, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag har också en sån där mardrömshistoria bakom mig med en fd nära vän. Därför det blir extra känsligt och tydligt när man ser nån annan har dessa tendenser.

Lite trist att de tar intoxprov först nu då många mediciner hunnit gå ur kroppen på bebisen.

Är hon kapabel att ta bort en fullt frisk pojke sent gången för att J vill ha hem sin son lilla t och för att straffa honom som framkommit är hon tamejfan kapabel till vad som helst!!

Hade f ö velat veta vad Js närstående tycker om allt, undrar om någon följer tråden??
Citera
2024-05-06, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Är hon kapabel att ta bort en fullt frisk pojke sent gången för att J vill ha hem sin son lilla t och för att straffa honom som framkommit är hon tamejfan kapabel till vad som helst!!

Hade f ö velat veta vad Js närstående tycker om allt, undrar om någon följer tråden??

Jag tror fler av deras närstående följer tråden. Det är bara så att de inte längre pallar försvara då vi har rätt i det mesta.
Citera
2024-05-06, 20:18
Medlem
Citat:
Jag tror fler av deras närstående följer tråden. Det är bara så att de inte längre pallar försvara då vi har rätt i det mesta.

Man får tydligen inte antyda sånt på fb jag fick varning för att jag gjorde det
Citera
2024-05-06, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Man får tydligen inte antyda sånt på fb jag fick varning för att jag gjorde det

Antyda vad? MBP eller att Js familj tagit avstånd?
Citera
2024-05-06, 20:43
Medlem
Citat:
Antyda vad? MBP eller att Js familj tagit avstånd?

Antyda att folk i tråden är anhöriga
Citera
2024-05-06, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Jo tack för anmälan btw 😂

Tack för anmälan?
Citera
2024-05-06, 20:53
Medlem
Kan MBP utlösas av händelser / trauman eller varför får man det tillståndet?? Kan det ha funnits där redan under Ls tid med eskalerat med J och efter L??

Ni som jobbar inom vården och är insatta i ämnet.
Citera
2024-05-06, 21:07
Medlem
Citat:
Kan MBP utlösas av händelser / trauman eller varför får man det tillståndet?? Kan det ha funnits där redan under Ls tid med eskalerat med J och efter L??

Ni som jobbar inom vården och är insatta i ämnet.

Oj så svårt att förklara så lättare att googla tillståndet.
Det är en personlighetstörning som kan uppkomma tex genom att man redan som liten känt sig åsidosatt och fått positiv förstärkning genom att överdriva egna symptom och sjukdomar.

Känner inte P och har ingen aning om hennes uppväxt.

Det som däremot är solklart är att Pannan älskar uppmärksamheten hon får när något av hennes barn är sjukt/död. En normal människa fotar/filmar inte sina barn när de är så utlämnade. En normal människa har fullt fokus på sitt barn och inte nästa content eller antalet följare.

Tänk dig själv, när du mår som absolut sämst och är svinsjuk- vill man ha en kamera uppkörd i ansiktet då och läggas ut inför 70 000 följare och X antal icke följare (det var först nyss hon gjorde kontot privat).

Nej, man vill inte ligga där fullt exponerad naken eller i blöja med en respirator nedkörd i halsen.
Citera
2024-05-06, 21:17
Medlem
Citat:
Det är en personlighetstörning som kan uppkomma tex genom att man redan som liten känt sig åsidosatt och fått positiv förstärkning genom att överdriva egna symptom och sjukdomar.

Det som däremot är solklart är att Pannan älskar uppmärksamheten hon får när något av hennes barn är sjukt/död. En normal människa fotar/filmar inte sina barn när de är så utlämnade. En normal människa har fullt fokus på sitt barn och inte nästa content eller antalet följare.

Tänk dig själv, när du mår som absolut sämst och är svinsjuk- vill man ha en kamera uppkörd i ansiktet då och läggas ut inför 70 000 följare och X antal icke följare (det var först nyss hon gjorde kontot privat).

Nej, man vill inte ligga där fullt exponerad naken eller i blöja med en respirator nedkörd i halsen.

Jag håller med. Det är så skevt. Vid så kritiska tillfällen så väljer dom att FILMA å FOTA content till deras sociala medier. Det är SÅ hemskt. Stackars stackars barn.
Citera
2024-05-06, 21:30
Medlem
Citat:

Det märkliga är att J verkar ha blivit lika "beroende" av bekräftelsen och uppmärksamheten, hans nya kick när han inte kan få det via spelandet??

Eller skulle även han kunna utveckla MBP även om han känns mer empatisk än P?? Han ser ju förstörd ut, han är lila likgiltig och sorgsen i blicken/ögonen medan P verkar njuta av allt fokus på henne IGEN
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in