Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-01, 18:34
Medlem
Såg henne med barnvagnen vid poolen här på Böda idag.
Citera
2024-07-01, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postmorten18

Hejade du?
Citera
2024-07-01, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Hejade du?

Hejade inte nej. Är så konstigt att man knappt ens reagerar när man ser en ”influencer” i det fria. För något år sedan såg jag Tiingelinn på Skara Sommarland, då var det hennes barn jag låg märke till och kände igen först. Hemskt att de outar sina barn så. Såg inte P:s andra barn men såg J på håll, såg inte om han var rynkig i verkligheten eller ej 😏
Citera
2024-07-01, 18:44
Medlem
Citat:

Bra att flashback har koll på dom oavsett vart de försöker gömma sig 😅
Citera
2024-07-01, 18:46
Medlem
Citat:
Hejade inte nej. Är så konstigt att man knappt ens reagerar när man ser en ”influencer” i det fria. För något år sedan såg jag Tiingelinn på Skara Sommarland, då var det hennes barn jag låg märke till och kände igen först. Hemskt att de outar sina barn så. Såg inte P:s andra barn men såg J på håll, såg inte om han var rynkig i verkligheten eller ej 😏

Det måste du ta reda på! Och om de är så myyysiga med varandra när inte internet ser på 😃
Citera
2024-07-01, 18:47
Medlem
Citat:

Berätta mer!! Hade varit så kul att höra från någon på plats hur P och J är hehe. Bara att se yrvädret L springa omkring när jag skrollar ger mig smått panik 🫨
Citera
2024-07-01, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det måste du ta reda på! Och om de är så myyysiga med varandra när inte internet ser på 😃

Hehe är mest nyfiken på om rynkorna är djupare utan filter för satan vad sliten han ser ut!!
Citera
2024-07-01, 19:57
Medlem
Citat:

Haha snälla spana lite som dom andra skrivit 🤣
Citera
2024-07-01, 20:14
Medlem
Citat:

Stoppa in en lapp i tältet där det står typ "fb hälsar god semester" eller något 😂

Nej men spännande spaning, jag skulle inte kunna hålla mig från att spana in familjen lite extra om jag delade camping med dom.
Citera
2024-07-01, 20:14
Medlem
Så wt att jaga/leka med ungen med ett ölglas i handen!! Fram med skämskudden igen!
Citera
2024-07-01, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Stoppa in en lapp i tältet där det står typ "fb hälsar god semester" eller något 😂

Nej men spännande spaning, jag skulle inte kunna hålla mig från att spana in familjen lite extra om jag delade camping med dom.

Är ju en stor camping men ska hålla ögonen öppna under morgondagens promenad.
Citera
2024-07-01, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Så wt att jaga/leka med ungen med ett ölglas i handen!! Fram med skämskudden igen!

Åh herregud, hade inte uppmärksammat det tidigare. Som jag sagt förut så är det ju alkoholen och trivselpromillen som får detta par att konstant gå runt med ett fånigt leende på läpparna 🙈
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in