2024-04-25, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag brukar inte kommentera utseendet men när hon själv tar upp botox problemet och gör content om det så är det faktiskt legitimt.
Hon är också väldigt snabb på att kalla alla som inte håller med henne för gamla fula feta ruggugglor (jag är tydligen en sån fastän hon inte har en aning om hur jag ser ut).

Nej det är inte "faktiskt legitimt"? Hur många kändisar har inte opererat sig till oigenkännlighet där resultatet har blivit allt annat än bra? Blir så illa till mods hur folk kan tycka det är okej att kommentera någons utseende, botox/operation eller inte. Fan skärpning.

Nej precis men hon kommenterar ju inte något specifikt på DITT utseende? Jag tror du förstår precis vad hon menar men du väljer att inte se det så. Ungefär som att påstå att alla politiker är efterblivna idioter. Att dra folk över en och samma kam och att kommentera en människas utseende kan verkligen inte jämföras.
Citera
2024-04-25, 19:57
Medlem
Ah nä det här med utseende är nog alla vi här inne för gamla för, för att kommentera. Håll er till hennes sjuka beteenden istället.
Citera
2024-04-25, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Vart har hon kallat folk för det?

Pm/dm, öppet i sina vindräkna stories. På BB öppet spår etc.

Gäller inte bara mig utan alla som säger emot hennes vidriga beteende. Man får som man sår liksom!
Citera
2024-04-25, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHOWILLIBE
Nej det är inte "faktiskt legitimt"? Hur många kändisar har inte opererat sig till oigenkännlighet där resultatet har blivit allt annat än bra? Blir så illa till mods hur folk kan tycka det är okej att kommentera någons utseende, botox/operation eller inte. Fan skärpning.

Nej precis men hon kommenterar ju inte något specifikt på DITT utseende? Jag tror du förstår precis vad hon menar men du väljer att inte se det så. Ungefär som att påstå att alla politiker är efterblivna idioter. Att dra folk över en och samma kam och att kommentera en människas utseende kan verkligen inte jämföras.

Jag hade HOPPATS att någon skulle kunna vara riktigt jävla ärlig och säga "nej detta är INTE vackert" om jag valt att operera mig till något mindre.. vackert.

Precis som hennes dåvarande överpumpade läppar varit uppe till diskussion i detta forum så får man faktiskt tycka att hennes botoxsläta panna INTE är snyggt. Som tur var kanske hon återfår sin mimik när botoxens effekt släpper.
Citera
2024-04-25, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ironmountain92
Ah nä det här med utseende är nog alla vi här inne för gamla för, för att kommentera. Håll er till hennes sjuka beteenden istället.

Man blir aldrig för gammal för att säga ifrån då någon opererar sig till oigenkännlig het.

Som tur är så är ingreppet reversibelt i detta fall.
Citera
2024-04-25, 20:46
Medlem
Men hon har inte botox nu man ser ju hennes rynkor tydligt

Däremot fillers håller ju ett tag och hon gjorde läpparna strax innan hon blev gravid
Citera
2024-04-25, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Men hon har inte botox nu man ser ju hennes rynkor tydligt

Däremot fillers håller ju ett tag och hon gjorde läpparna strax innan hon blev gravid

Hon satt ju senast igår och tjattrade för sig själv i bilen om hon skulle spruta in MER botox i ansiktet. Så visst har hon gjort botoxbehandlingar, annars skulle detta vara en icke-fråga.
Helt galet då hon i mina ögon ser sjukligt slät ut i hyn med ett fåtal rynkor under ögonen (som alla har).
Gamla tanter brukar ju köra ett lyft och dra tillbaka all hud i pannan och tejpa upp kinderna bakom öronen, och det är hon faktiskt för ung för.
Citera
2024-04-25, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag hade HOPPATS att någon skulle kunna vara riktigt jävla ärlig och säga "nej detta är INTE vackert" om jag valt att operera mig till något mindre.. vackert.

Precis som hennes dåvarande överpumpade läppar varit uppe till diskussion i detta forum så får man faktiskt tycka att hennes botoxsläta panna INTE är snyggt. Som tur var kanske hon återfår sin mimik när botoxens effekt släpper.

Och hur hade du mått av tanken på att folk tycker att ditt utseende är fult?
Citera
2024-04-25, 20:57
Medlem
Ja hon har gjort botox tidigare men det håller ju bara typ 3 månader

Under graviditeten har hon inte gjort det tack å lov
Citera
2024-04-25, 21:02
Medlem
Frågan är väl snarare hur hon har råd? Men har för mig hon gjort samarbete tidigare med just botox behandlingar osv
Citera
2024-04-25, 21:37
Medlem
Jag för egen del blev mest provocerad av att hon beklagade sig över hur hon såg ut.. finnar osv, vilket man inte kunde se en enda. Dessutom tycker jag att hon har ett otroligt glow i klippen där hon sitter och säger att hon inte har det. Vacker var hon och det tror jag att hon tycker också men säger tvärtom för att fiska efter uppmärksamhet.
Citera
2024-04-25, 22:45
Medlem
Hon kunde inte hålla sig idag heller utan kände sig tvingad att åter igen slänga upp en bild på sitt döda spädbarn när det handlar om något så meningslöst som hårfärg.

Tycker inte det är okej att konstant jämföra den nya bebisen med sitt döda syskon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in