Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 17:55
Medlem
https://bloggbevakning.nyheter24.se/...sar-sina-barn/

Elaka elaka sanningssägare på InTeRnEt som fått Pannan att sluta visa sina barn.
Jag tror snarare att ungarna hennes (de större) inte längre vill vara med i hennes sociala medier. Säkerligen trötta på att fotas halvnakna/helnakna och visas upp som levande reklampelare.

Sen är ju Pannan inte dummare än att hon märker hur vinden vänder gällande barn i samarbeten.
Men att Pannan skulle missa att få lägga upp ett riktigt "alla är elaka mot mig" inlägg- det händer inte.
Citera
Igår, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Elaka elaka sanningssägare på InTeRnEt som fått Pannan att sluta visa sina barn.
Jag tror snarare att ungarna hennes (de större) inte längre vill vara med i hennes sociala medier. Säkerligen trötta på att fotas halvnakna/helnakna och visas upp som levande reklampelare.

Sen är ju Pannan inte dummare än att hon märker hur vinden vänder gällande barn i samarbeten.
Men att Pannan skulle missa att få lägga upp ett riktigt "alla är elaka mot mig" inlägg- det händer inte.

Att hon prioriterar och värnar om barnen är ju rent skitsnack, däremot ligger det ju nära till hands att hon plötsligt landat i att inte visa barnen när diverse barnrättskämpar börjar ifrågasätta att man använder barn i samarbeten på sociala medier.
Hon vill helt enkelt inte få skit men väljer att skylla på elaka följare istället.
Citera
Igår, 18:52
Medlem
Citat:

Det är väl jättebra att någon influenser tar steget till att sluta exponera sina barn? Det är ju fel när de visas för mycket också. Nu får du bestämma dig.
Citera
Igår, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Att hon prioriterar och värnar om barnen är ju rent skitsnack, däremot ligger det ju nära till hands att hon plötsligt landat i att inte visa barnen när diverse barnrättskämpar börjar ifrågasätta att man använder barn i samarbeten på sociala medier.
Hon vill helt enkelt inte få skit men väljer att skylla på elaka följare istället.

Ja precis det jag sa. Men bra att hon har något att skylla på. Så fort barnrättskämparna börjat tystna så åker en halvnaken Ebba upp direkt, för Pannan kan inte stava till integritet och barnen är för henne sekundära.
Citera
Igår, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Det är väl jättebra att någon influenser tar steget till att sluta exponera sina barn? Det är ju fel när de visas för mycket också. Nu får du bestämma dig.

Jag tycker det är jättebra! Vart skriver jag motsatsen?
Det jag motsätter mig är att Pannan måste ljuga om anledningen.
Senast redigerad av FruKrokodil Igår kl. 19:20.
Citera
Igår, 19:44
Medlem
Citat:

Absolut är det jättebra OM man nu gör det för barnens skull vilket P inte gör. Hon gör det för att hon vet att flunsorna börjar granskas mer och mer vad gäller att visa upp barnen i sociala medier/samarbeten. Men som vanligt ska det ju skyllas på andra istället för att ta vuxet ansvar.
Citera
Igår, 21:56
Medlem
Citat:
Jag tycker det är jättebra! Vart skriver jag motsatsen?
Det jag motsätter mig är att Pannan måste ljuga om anledningen.

Du lät så aggressiv i din framtoning, så det var lätt att misstolka.
Citera
Igår, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molim
Absolut är det jättebra OM man nu gör det för barnens skull vilket P inte gör. Hon gör det för att hon vet att flunsorna börjar granskas mer och mer vad gäller att visa upp barnen i sociala medier/samarbeten. Men som vanligt ska det ju skyllas på andra istället för att ta vuxet ansvar.

Exakt, sen har ju Pannan gjort bort sig flera gånger tex filmat barnens träningar trots att det fanns barn med skyddad id (gick att läsa tex hos Gömda kvinnor) och betett sig riktigt grisigt när hon har blivit tillsagd att inte filma.
Hon la ju även upp bilder på en naken Ebba i badet, gissar att dom bilderna sparats av riktiga vidriga pedofiler som hänger runt hennes konto just pga Pannans totala gränslöshet gällande barnen.
Så tacka gudarna att hon inte exploaterar sina barn för tillfället (det kommer åter sen allt lagt sig).
Citera
Igår, 23:59
Medlem
Citat:
Du lät så aggressiv i din framtoning, så det var lätt att misstolka.

Det var inte meningen att låta aggressiv men det finns samtidigt få människor som gör mig lika arg som Pannan. Hon är i mina ögon höjden av avskräde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in