2024-04-15, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Klart hon menar denna tråd. Hon läser ju här 😅

Hoppas hon då tar åt sig lite av kritiken och slutar vara så jävla skenhelig.
Blir seriöst arg varje gång jag ser henne då jag är insatt i hur de lever och parasiterar på andra (aka skattebetalarna etc).

Och nej det är inte bara att sluta stirra på åbäket utan ser det som en skyldighet att informera andra om deras skalfasad till "liv".
Citera
2024-04-16, 14:08
Medlem
Nu har dom ännu en gång bytt namn....
Citera
2024-04-16, 14:16
Medlem
Ebba var ett fint namn. Tycker också att hon ser ut som det.
Citera
2024-04-16, 14:45
Medlem
Jättefint med Ebba! Enklare att uttala än Iselin, och Alba kändes lite omaka tycker jag.
Citera
2024-04-16, 15:41
Medlem
Ebba är nog ett av de mindre fina namnen jag vet, tänker bara på ”Ebba ut” när jag hör det. Men sen är det inte mitt barn och därför kan jag hålla käft om just den saken. Hon ser faktiskt ut som en Ebba, vet inte hur jag ska förklara det men namnet passar henne.

Sen Pannans snyftstory, ”dom som försöker göra illa, komma åt och såra” det finns ingen som försöker det. 🤦🏽‍♀️🥱 vet inte hur många gånger man ska behöva skriva samma sak för det ska gå in. Det folk försöker göra är att lyfta problematiken i att ett helt oskyldigt barn blir utstött och kritiserar henne i det. Att man föder barn utan konsekvenstänk, inte har en känsla av privatliv och integritet, att de lever loppan utan att bry sig om att göra rätt för sig, skita i betalningar, inte står för misstag eller gör rätt för sig. Att hon inte kan bemöta det eller förstå det är fruktansvärt tragiskt men vad förväntar man sig av henne… inte speciellt mycket.

Följare och likes går ner i rasande takt, nu är det inte så intressant för folk längre för det är samma sak om och om igen. Hon var tvungen att dra ut på Ilses död i över ett år genom att fläka ut sitt döda barn för sympatier, får se vad hon drar till med denna gång för uppmärksamhet behöver hon för att överleva det har vi ju kommit fram till.
Citera
2024-04-16, 16:08
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Nu har dom ännu en gång bytt namn....

Alba är mycket finare än Ebba 😉
Citera
2024-04-16, 16:15
Medlem
Jag tyckte att Ebba var det finaste av de tre namnen de valde mellan, så tycker att det var ett bra val.
Citera
2024-04-16, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Ebba är nog ett av de mindre fina namnen jag vet, tänker bara på ”Ebba ut” när jag hör det. Men sen är det inte mitt barn och därför kan jag hålla käft om just den saken. Hon ser faktiskt ut som en Ebba, vet inte hur jag ska förklara det men namnet passar henne.

Sen Pannans snyftstory, ”dom som försöker göra illa, komma åt och såra” det finns ingen som försöker det. 🤦🏽‍♀️🥱 vet inte hur många gånger man ska behöva skriva samma sak för det ska gå in. Det folk försöker göra är att lyfta problematiken i att ett helt oskyldigt barn blir utstött och kritiserar henne i det. Att man föder barn utan konsekvenstänk, inte har en känsla av privatliv och integritet, att de lever loppan utan att bry sig om att göra rätt för sig, skita i betalningar, inte står för misstag eller gör rätt för sig. Att hon inte kan bemöta det eller förstå det är fruktansvärt tragiskt men vad förväntar man sig av henne… inte speciellt mycket.

Följare och likes går ner i rasande takt, nu är det inte så intressant för folk längre för det är samma sak om och om igen. Hon var tvungen att dra ut på Ilses död i över ett år genom att fläka ut sitt döda barn för sympatier, får se vad hon drar till med denna gång för uppmärksamhet behöver hon för att överleva det har vi ju kommit fram till.

Det fetade är huvudet på spiken!
Citera
2024-04-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Alba är mycket finare än Ebba 😉

Absolut de är det verkligen. Men varför ens gå ut med namnet från första början om det ska bytas 3 gånger innan det är 100% klart 🙈
Citera
2024-04-16, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Absolut de är det verkligen. Men varför ens gå ut med namnet från första början om det ska bytas 3 gånger innan det är 100% klart 🙈

Eller så är det flashback som fått dom att byta namn. Svårt att rimma på Ebba 😂
Citera
2024-04-16, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Eller så är det flashback som fått dom att byta namn. Svårt att rimma på Ebba 😂

Alla minns väl serien Ebba o Didrik! 😂 Eller bara jag som är hundra år i tråden!
Det går att rimma…
Citera
2024-04-16, 18:58
Medlem
De paret i ett nötskal. Byter namn så ofta varför gå ut med de offentligt om man inte bestämt sig???

Gud vad hon är lik Joakim ocu lillebrorsan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in