Flashback bygger pepparkakshus!
2024-04-22, 22:43
Medlem
Blir så provocerad av att hon helt utan förvarning lägger upp en bild på sitt döda barn, det känns så okänsligt och integritetskränkande & framförallt triggande.

Efter att ha hört om en situation där både mamma & barn gått bort efter förlossning i svår sepsis orsakat av samma bakterie så blir jag bara ännu mer äcklad hur Patricia bara vågar kasta sig in i en ny graviditet utan eftertanke att hon själv kan dö..
Allt för uppmärksamhet och det är vidrigt.

Stackars I, som kämpade så och gick bort med en kamera i ansiktet och sen ligger P inlagd några dagar senare ”åh misstänker sepsis buhu förlåt för gnäll men ja behövde inte det här nu” Var glad för att du överlevde istället ditt patetiska fan. Andra fick inte den jävla chansen.
Citera
2024-04-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Tänk om L och hans nya skulle skaffa sig ett kärleksbarn, har förstått att vissa män kan göra steriliseringen ogjord?? L är ung än och hans tjej med vad jag förstått?
Pannan valde att dumpa L och sitt (vad hon själv skrivit & vad det verkade som) ganska perfekta liv för att L tyckte det räckte med 3 barn + W sen innan. Det tyckte inte Pannan vars primära intresse och beroende är att föda barn så därför skiljde dom sig. Hon var villig att ge upp ett bra liv, äktenskap och hem eftersom L inte ville ha fler än 3-4 barn och med tanke på hur P skrivit om honom och deras liv tillsammans mycket i frågestunder bland annat så är det väldigt tydligt att hon ångrar sitt beslut och förmodligen önskar hon stannat med L. Men hon och J passar varandra så bra med sina vidriga personligheter, verkligen match made in heaven.
Citera
2024-04-22, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonettt
Blir så provocerad av att hon helt utan förvarning lägger upp en bild på sitt döda barn, det känns så okänsligt och integritetskränkande & framförallt triggande.

Efter att ha hört om en situation där både mamma & barn gått bort efter förlossning i svår sepsis orsakat av samma bakterie så blir jag bara ännu mer äcklad hur Patricia bara vågar kasta sig in i en ny graviditet utan eftertanke att hon själv kan dö..

Stackars I, som kämpade så och gick bort med en kamera i ansiktet och sen ligger P inlagd några dagar senare ”åh misstänker sepsis buhu förlåt för gnäll men ja behövde inte det här nu” Var glad för att du överlevde istället ditt patetiska fan. Andra fick inte den jävla chansen.

Håller helt med dig, är själv väldigt aktiv i en annan tråd som handlar om samma gäng men de mammorna äcklar mig inte som Patricialjug gör.

Allt är verkligen yta för Pannan och hon går verkligen över lik för att få uppmärksamheten. Skulle inte bli minsta förvånad över om hon häktas för Münchausen by proxy då hon verkligen mår som bäst när hennes barn är som sjukast/dör 🤮🤮🤮
Citera
2024-04-22, 22:50
Medlem
Ska inte Miss-jag-handplockar-mina-barn-som-om-det-vore-nötter-på-Ica lägga till sina aborterade barn med ”10 fingrar 10 tår” i nästa kollage på sina bebisar? De fick aldrig en chans för att hon tycker det är normalt att ta bort barn baserat på kön och påhittade farliga immuniseringar. Så farlig var den immuniseringen att det inte gick att genomgå en graviditet med en pojke men med en flicka gick det bra!
JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD.
Citera
2024-04-22, 22:52
Medlem
Citat:

Hon blottar både sina levande och döda barn, deras könsorgan och sjukdomar. ALLT åker ut på nätet där det för alltid kommer finnas utan någon som helst eftertanke eller hänsyn för barnens egna vilja vilket de inte kan uttrycka i så tidig ålder. Det är fruktansvärt.
Citera
2024-04-22, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Hon blottar både sina levande och döda barn, deras könsorgan och sjukdomar. ALLT åker ut på nätet där det för alltid kommer finnas utan någon som helst eftertanke eller hänsyn för barnens egna vilja vilket de inte kan uttrycka i så tidig ålder. Det är fruktansvärt.

Gränslös är vad hon är. Helt sjukt.
Citera
2024-04-22, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos

Helt korrekt, fattar hon inte att INGEN normal människa vill se hennes barns könsorgan eller dödskamp?

Jag har själv fem barn och det skulle ALDRIG någonsin hända att jag filmar mina barn nakna och lägger upp för allmän beskådan.

Nu är jag, som tur är, ingen pedofil men skulle jag varit en sådan amöba så skulle jag lätt laddat ner nakenvideon på stackars Ilselin/Albatross/Ebba/vad ungen nu heter och delat med mina pedokompisar.

Hur kan hon för en sekund tro följarna vill se sånt material??

Jag förstår att Pannan lider av en IF men någon i närheten borde säga åt henne vad som är lämpligt eller inte att dela på nätet inför hela världen. Hennes konto var öppet tills för ett par timmar sen så dotterns underliv är säkert redan spritt över halva jordklotet 🤮🤮🤮
Citera
2024-04-23, 04:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Helt korrekt, fattar hon inte att INGEN normal människa vill se hennes barns könsorgan eller dödskamp?

Håller med, hon har ju verkligen noll känsla för vad som bör läggas upp eller inte.
Själva dödsfallet med I är verkligen tragiskt men snälla lägg fan inte ut bilder på ett lik. Man skulle ju aldrig göra det på vuxna avlidna, varför är det så okej med spädbarn enligt dessa influensers?
Citera
2024-04-23, 08:54
Medlem
Citat:
Håller med, hon har ju verkligen noll känsla för vad som bör läggas upp eller inte.
Själva dödsfallet med I är verkligen tragiskt men snälla lägg fan inte ut bilder på ett lik. Man skulle ju aldrig göra det på vuxna avlidna, varför är det så okej med spädbarn enligt dessa influensers?

Jag förstår inte hur man, när man är i den svåra stunden, kan tänka att man ska dra fram mobilen och filma. Hur kan man ens få den tanken? Det är ju bara sjukt.
Citera
2024-04-23, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Jag förstår inte hur man, när man är i den svåra stunden, kan tänka att man ska dra fram mobilen och filma. Hur kan man ens få den tanken? Det är ju bara sjukt.
Och så skriver människan "till alla er som kritiserat att jvi fotat och filmat vårt döda barn, är så glad att jag gjorde det för nu är det det enda som finns kvar". Det är ingen som kritiserat det utan att hon valt att dela dessa bilder och filmer däribland hennes dödskamp och därefter avliden med resten av Sverige och gjort content av detta! Fattar hon noll?!
Att man i denna svåra stund inom loppet av några dagar har energi och vilja till att lägga upp flertalet redigerade videos med passande musik kommer jag aldrig att förstå. Dessutom dela filmer på de andra barnen i deras svåraste och mest sårbara stund. Det är makabert och man finner inte ord.
Citera
2024-04-23, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714
Och så skriver människan "till alla er som kritiserat att jvi fotat och filmat vårt döda barn, är så glad att jag gjorde det för nu är det det enda som finns kvar". Det är ingen som kritiserat det utan att hon valt att dela dessa bilder och filmer däribland hennes dödskamp och därefter avliden med resten av Sverige och gjort content av detta! Fattar hon noll?!
Att man i denna svåra stund inom loppet av några dagar har energi och vilja till att lägga upp flertalet redigerade videos med passande musik kommer jag aldrig att förstå. Dessutom dela filmer på de andra barnen i deras svåraste och mest sårbara stund. Det är makabert och man finner inte ord.

Dummaste jag hört. Den skillnaden borde hon ju fatta själv, men hon kanske inte förstår att det är två olika saker. Att ha ett foto på mobilen/kameran mot att lägga upp det till beskådan för tusentals.
Citera
2024-04-23, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714

Precis, problemet är inte att hon fotat/filmat för det kan man vilja ha sparat som det enda minnet man kommer ha av sin bebis som inte fick leva. Men att lägga ut och göra Content på det? Lägga ut bilder på ett spädbarn så illa angripen av en sepsis? Och sen ändå bli gravid igen och veta att samma sak kan hända igen, utan någon eftertanke att P själv kunde dött. Som att livet inte spelar någon roll, det spelar ingen roll att det kan gå så illa att hennes andra barn kan bli utan mamma så länge hon bara får vara gravid och får uppmärksamhet från vården och sociala medier. Hon är helt, helt sanslös, jag finner verkligen inga ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in