2024-04-14, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrland714
Var det inte någon gång (om jag nu inte minns fel) att han åkte och träffade lilla T och P tog bort honom från sin profil och avföljde honom på Instagram? Kan ha varit från den tråd som vart stängd men vill minnas att det var något liknande.

Låter stabilt.
Citera
2024-04-14, 20:42
Medlem
Citat:
Var det inte någon gång (om jag nu inte minns fel) att han åkte och träffade lilla T och P tog bort honom från sin profil och avföljde honom på Instagram? Kan ha varit från den tråd som vart stängd men vill minnas att det var något liknande.

Tror det var under den här graviditeten eller strax innan?? eller så blandar jag ihop det med när lilla T hälsade på senast och P skrev hur deppig hon var och lämnade huset under helgen. L fick vara med lilla t och J för Nåde om lilla t skulle få all uppmärksamhet från pappa, det går inte!!
Citera
2024-04-14, 20:46
Medlem
Ser ut som att J åldrats 20år på sista bilden, satan i gatan vad sliten karln ser ut!! Måste vara en tung ryggsäck han bär på om lilla t.
Citera
2024-04-14, 22:56
Medlem
Citat:

Låter väldigt bekant. Patricialjug har ju gjort det solklart att han absolut inte får ha kontakt med sin gamla avkomma då Patricialjug är väldigt avundsjuk på hans ex.
Pojken påminner Patricialjug att slapptasken haft ett liv innan henne och det är verkligen inte okej!
Citera
2024-04-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
I vårat fall gjorde vården det till en början, men sen fick vi själva lära oss och man använder nånting som kallas för Lackmuspapper (stavning?) Som på något sätt känner av ph värde. Så man drar upp magsaft med en liten spruta och lägger några droppar på det här lila pappret som ska bli rosa då vet man att man har satt sonden rätt.

Aha! Va bra, sålänge man inte missbrukar det vill säga.. Jo jag vet, levde själv med sond en period.
Vet att man spolar den osv, men om man tar bort en sond, kasserar man den då eller kan man sätta tillbaks samma? Tänker ifall P sätter in och ut den lär det gå åt många.
Citera
2024-04-14, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Man får lära sig att sätta sonden själv, men tycker det är ett övergrepp när den ska in och ut flera gånger om dagen då det inte är någon trevlig upplevelse att få en sond slang satt

Varför ska den i och ut flera gånger om dagen? Varför ta ut den om man behöver den mer? Fattar ej
Citera
2024-04-14, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Varför ska den i och ut flera gånger om dagen? Varför ta ut den om man behöver den mer? Fattar ej

För att P vill få till snygga bilder på IG och fattar faktiskt inte bättre.
Citera
2024-04-14, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Ser ut som att J åldrats 20år på sista bilden, satan i gatan vad sliten karln ser ut!! Måste vara en tung ryggsäck han bär på om lilla t.

Tänkte exakt samma sak idag när pojken stod och fixade hans hår.
Han ser extremt sliten ut och pojken gör massa märkliga miner samma sekund han inser att han blir filmad. Ungen trodde väl att för en gångs skull så kanske han fick connection med sin styvpappa men nej, allt var bara för content som vanligt 🥱
Citera
2024-04-14, 23:40
Medlem
De båda ser väldigt slitna ut. Antagligen sover lillan dåligt
Citera
2024-04-14, 23:43
Medlem
P är inte svartsjuk på det tidigare livet. Hon ville ju ha en bonusfamilj från början och hon la ju upp massa bilder på hennes och js barn ihop osv. Men sen hände något som hon inte riktigt gått ut med och helt plötsligt uteslöts han. Jag har i denna tråd tidigare frågat om hur ts mamma är. Kan det skurit sig mellan dem kanske ?
Citera
2024-04-14, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
De båda ser väldigt slitna ut. Antagligen sover lillan dåligt

Självklart, en sån där prematur kräver massor av matning och uppmärksamhet. Därför det är så klandervärt att de valt att stjäla denna energi från de andra barnen.
Joakim är ju såpass färdig så han inte ens orkar med att ha kontakt med sin förstfödda.
Citera
2024-04-15, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
P är inte svartsjuk på det tidigare livet. Hon ville ju ha en bonusfamilj från början och hon la ju upp massa bilder på hennes och js barn ihop osv. Men sen hände något som hon inte riktigt gått ut med och helt plötsligt uteslöts han. Jag har i denna tråd tidigare frågat om hur ts mamma är. Kan det skurit sig mellan dem kanske ?

Lilla T's mamma och P har aldrig haft någon kontakt, har väl aldrig ens träffat varandra.. men lilla T's mamma sa ifrån direkt och ville inte att P skulle lägga ut lilla T på sin instagram, med all rätt, P är influenser. Skulle inte heller tyckt att de var lämpligt. Inget mer än så. Sen att lilla T uteslöts i hela deras värld får stå på dom, de är ett val J har gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in