2025-06-07, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Jo visst allt är väl möjligt... Men att 5 st varav iaf 3 är valpar samtidigt känns ju lite för mycket för att vara ett sammanträffande, tycker du inte?

Hela influencervärlden fick liksom ett ryck att skaffa valp samtidigt? Och vem skulle vara "originalinfluencern" med valp därifrån som de andra inspirerats av om de skaffat hund ungefär samtidigt?

Nej du har säkert rätt, det ligger en hund begraven här. Ingen hade väl hund sedan tidigare? En hund är ju inte ett spontanköp utan något man planerar en tid.
Citera
2025-06-07, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Nej du har säkert rätt, det ligger en hund begraven här. Ingen hade väl hund sedan tidigare? En hund är ju inte ett spontanköp utan något man planerar en tid.

Nej, precis min tanke.

Men tänkte också att uttrycket "här ligger en hund begraven" hade varit väldigt träffande på ett blogginlägg i ämnet t.ex. 🤣
Citera
2025-06-07, 19:41
Medlem
Hennes 5-6 senaste Instagraminlägg har fått väldigt lite interaktioner. Vad tror vi det beror på? Folk har tröttnat eller hennes inlägg kommer inte upp i flödet längre?
Hur länge ska vi förresten gissa på att den nya hunden får stanna? Över sommaren säger jag. Lagom till hösten när det är grått, kallt och regnigt är det inte lika kul att behöva traska ut med en kissnödig hund fem gånger om dagen.
Citera
2025-06-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Hennes 5-6 senaste Instagraminlägg har fått väldigt lite interaktioner. Vad tror vi det beror på? Folk har tröttnat eller hennes inlägg kommer inte upp i flödet längre?
Hur länge ska vi förresten gissa på att den nya hunden får stanna? Över sommaren säger jag. Lagom till hösten när det är grått, kallt och regnigt är det inte lika kul att behöva traska ut med en kissnödig hund fem gånger om dagen.

Pannan har ju en stor mängd köpta följare och prenumerationen på deras likes kanske gått ut. Hunden ryker samma sekund de blir "bjudna" på en längre utomlandsresa och inte hittar hundvakt.
Citera
2025-06-07, 20:55
Medlem
Nu har hon ändrat på sin bio att hon jobbar på move2interior. Är hon ”inredare” igen nu? 😂 och hur går det med studierna till sjuksköterska? Eller rann det ut i sanden tillsammans med karlns snickarkarriär kanske?
Citera
2025-06-08, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsvampariskogen
Själv har jag spontan köpt hundar fyra gånger🙈. Visa mig inte en bild på en valp för då är jag rökt🤣🤣. Dock har jag inte gjort mig av med någon utan de blir kvar hos oss tills de går bort.
Citera
2025-06-08, 16:09
Medlem
Helt sjukt att nån som har så mycket skulder ändå har råd att köpa påslakanset som kostar 2000:- som hon tipsar om nu på hennes insta.....
Citera
2025-06-08, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisan
Helt sjukt att nån som har så mycket skulder ändå har råd att köpa påslakanset som kostar 2000:- som hon tipsar om nu på hennes insta.....

Hela deras livsstil går ju ej ihop med någon som bör försöka att bli skuldfri... är det som är så galet.
Citera
2025-06-08, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Hela deras livsstil går ju ej ihop med någon som bör försöka att bli skuldfri... är det som är så galet.

Vem säger att de försöker bli skuldfria?
Har snarare hört av Pannan att de har så mycket skulder och satsar på en skuldsanering de aldrig kommer att få.
Kan verkligen inte förstå hur man kan dra på sig så stora skulder trots en vettig inkomst.
Citera
2025-06-08, 23:43
Medlem
Någon som vet om de regelbundet betalar av på skulderna?
Citera
2025-06-09, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipchiphejhej
Ja mkt märkligt att han orkar bära runt på barn. På ig sitter han på huk och rör sig obehindrat. Inte har han ont.

Han kröp ju omkring under poolen för någon helg sedan och skulle fixa med den trasiga pumpen.
Tror att han fejkar sin smärta. Finns många som lever med diskbråck utan att ens veta om det. Men P & J såg säkert sin chans att han kan gå hemma och fixa hus och trädgård med sjuklön.
Citera
2025-06-09, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisan
Ja, eller hur??Precis min tanke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in