Flashback bygger pepparkakshus!
2024-03-26, 07:54
Medlem
Nu undrar man ju då hon inte ska sterilisera sig och blir gravid lätt. Är abort det preventivmedel hon tänker fortsätta använda sig av?
Har för mig att hon skrivit hon inte tål preventivmedel eller liknande därav inget skydd och hon gör abort då och då istället. Behåller när hon känner för det.
Gravid igen lär hon bli
Citera
2024-03-26, 08:12
Medlem
J var tydligen också tvungen att blocka mig 😂 vilka tragiska människor dom är. Dom förtjänar verkligen varandra 🙂
Citera
2024-03-26, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Hon skrev det i affekt. En sterilisering är inte lätt att genomgå heller

Vet flera som steriliserats i samband med snitt och där läkarna avråder från fler graviditeter. Med Ps bakgrund borde det inte vara några svårigheter att få igenom en sterilisering.
Citera
2024-03-26, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Nu undrar man ju då hon inte ska sterilisera sig och blir gravid lätt. Är abort det preventivmedel hon tänker fortsätta använda sig av?
Har för mig att hon skrivit hon inte tål preventivmedel eller liknande därav inget skydd och hon gör abort då och då istället. Behåller när hon känner för det.
Gravid igen lär hon bli

Du ska se att det blir J som får sterilisera sig trots att det är Ps kropp som inte klarar av att bära fler barn. Allt för att P ska vara helt säker på att J inte kan lämna henne och göra någon annan än P gravid.

Kom ihåg vart du läste det, P är så narcisstisk på alla sätt och vis!
Citera
2024-03-26, 17:01
Medlem
Fast snälla P!! Nu har vi alla fattat att bebis kan amma!!!! 4762 tuttfilmer senare så har du visat poängen!! Nu framstår det endast som att du själv vill visa pattarna!!!! Det räcker! Finns absolut ingen som har behov/glädje av att se fler sådana filmer.

OBS!! Jag är inte känslig, jag tycker amning är fantastiskt om det funkar, jag tycker absolut att man ska kunna amma offentligt om det finns behov! Så nu behöver ingen gnälla på det!
Citera
2024-03-26, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Fast snälla P!! Nu har vi alla fattat att bebis kan amma!!!! 4762 tuttfilmer senare så har du visat poängen!! Nu framstår det endast som att du själv vill visa pattarna!!!! Det räcker! Finns absolut ingen som har behov/glädje av att se fler sådana filmer.

OBS!! Jag är inte känslig, jag tycker amning är fantastiskt om det funkar, jag tycker absolut att man ska kunna amma offentligt om det finns behov! Så nu behöver ingen gnälla på det!

Jag ammade själv offentligt med en liten filt, framförallt för barnets skull och få lite ro. Men visa brösten varje dag för tusentals följare, gränslöst.
Senast redigerad av Patchoulioud 2024-03-26 kl. 18:39.
Citera
2024-03-26, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019

Jag gnällde om det redan igår, pallar inte se en bröstvårta till flaschas i flödet på IG.

Verkar vara fler som ruttnat på Patricialjug för hon tappar följare.
Citera
2024-03-26, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejjpadig
Vet flera som steriliserats i samband med snitt och där läkarna avråder från fler graviditeter. Med Ps bakgrund borde det inte vara några svårigheter att få igenom en sterilisering.

Jag bad om att steriliseras under mitt senaste snitt (jag är 45 år gammal och vill absolut inte ha fler barn) men fick nej då jag inte tänkt sex månader eller något sånt.
Jättelöjligt men verkar skilja sig mellan olika kommuner.
Citera
2024-03-26, 22:11
Kan hon snälla sätta upp ditt slitna löshår i en tofs och sluta ha de i ungens ansikte på varenda bild. Vidrigaste håret jag skådat på länge 🤮
Citera
2024-03-26, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsfingret
Kan hon snälla sätta upp ditt slitna löshår i en tofs och sluta ha de i ungens ansikte på varenda bild. Vidrigaste håret jag skådat på länge 🤮

Så länge håret täcker det halvhängiga bröstet är jag nöjd, för det orkar jag verkligen inte se fler gånger nu.
Citera
2024-03-26, 22:25
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Så länge håret täcker det halvhängiga bröstet är jag nöjd, för det orkar jag verkligen inte se fler gånger nu.
Bästa vore väl i och för sig om de täckte hela ansiktet med.
Citera
2024-03-26, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsfingret
Bästa vore väl i och för sig om de täckte hela ansiktet med.

Nej det är lite överkurs. Men täcka käften mellan varven och minnas sina egna lögner är ett bra första steg. Finns ju en anledning till att Patriciarum förlorar följare trots massa nytt "spännande" content. Folk minns och är inte mytomaner som hon är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in