Flashback bygger pepparkakshus!
2024-04-14, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Patricialjug har nu förlorat än mer följare. Går snabbt utför nu med ras på 150-200 st i veckan.
Fler än vi här som inte pallar med hennes livslögner.

Kan det vara så att de blir blockade utan nåd, om de råkar ställa fel frågor enligt henne? Hon vill nog få stopp på denna tråd och kanske då rensar för att få bort oss från hennes IG? Ingen aning.
Citera
2024-04-14, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokenhannah89
Kan det vara så att de blir blockade utan nåd, om de råkar ställa fel frågor enligt henne? Hon vill nog få stopp på denna tråd och kanske då rensar för att få bort oss från hennes IG? Ingen aning.
Jag tror det enda som stoppar den här typen av trådar är att vara ärlig på IG och bemöta synpunkter öppet och vänligt.
Citera
2024-04-14, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Men visst måste väl vården sätta i sonden? Det kan man väl inte göra själv? Den kan väl råka hamna fel i värsta fall? 😳 har själv haft sond, det är fruktansvärt att sätta den!!

I vårat fall gjorde vården det till en början, men sen fick vi själva lära oss och man använder nånting som kallas för Lackmuspapper (stavning?) Som på något sätt känner av ph värde. Så man drar upp magsaft med en liten spruta och lägger några droppar på det här lila pappret som ska bli rosa då vet man att man har satt sonden rätt.
Citera
2024-04-14, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Jag tror det enda som stoppar den här typen av trådar är att vara ärlig på IG och bemöta synpunkter öppet och vänligt.

Helt rätt! De verkar inte vilja ta i ämnet alls. Som att folk ska glömma bort, de gör vi inte!
Citera
2024-04-14, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Men visst måste väl vården sätta i sonden? Det kan man väl inte göra själv? Den kan väl råka hamna fel i värsta fall? 😳 har själv haft sond, det är fruktansvärt att sätta den!!

Man får lära sig att sätta sonden själv, men tycker det är ett övergrepp när den ska in och ut flera gånger om dagen då det inte är någon trevlig upplevelse att få en sond slang satt
Citera
2024-04-14, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mqk
Man får lära sig att sätta sonden själv, men tycker det är ett övergrepp när den ska in och ut flera gånger om dagen då det inte är någon trevlig upplevelse att få en sond slang satt

Ja men precis, men jag tror inte P bryr sig det minsta om det. Viktigast är att få fina bilder.
Citera
2024-04-14, 15:57
Medlem
Usch vilken stor toffel J är. Vilken svag människa.
Hade han inte tagit sig an Ps barn så hade han inte haft en chans med henne. Han är så illa tvungen att agera pappa till dom när dom är där
Citera
2024-04-14, 17:15
Medlem
Haha ja han lägger ut mer om ps tidigare barn än de som han är biopappa till
Citera
2024-04-14, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Haha ja han lägger ut mer om ps tidigare barn än de som han är biopappa till

Jag tror fortfarande inte det är han som bestämmer över sitt konto, hon skriver åt honom och bestämmer vad som ska läggas upp.
Citera
2024-04-14, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag tror fortfarande inte det är han som bestämmer över sitt konto, hon skriver åt honom och bestämmer vad som ska läggas upp.
Precis så tror jag med att det är..Det är hon som styr upp det.
Senast redigerad av tindraninni 2024-04-14 kl. 17:56.
Citera
2024-04-14, 20:19
Medlem
Var det inte någon gång (om jag nu inte minns fel) att han åkte och träffade lilla T och P tog bort honom från sin profil och avföljde honom på Instagram? Kan ha varit från den tråd som vart stängd men vill minnas att det var något liknande.
Citera
2024-04-14, 20:32
Medlem
Jo, jag minns också det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här