2024-04-02, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Eller hur, jävla trams. Hon gör alltid såhär, ska alltid göra sig och sitt liv så märkvärdigt. Men nån sladdis har hon då inte.

Men ja kan du inte fråga henne. 4 års skillnad är ju löjligt att kalla sladdis. Då är det ju jävligt många som har sladdisar isf.
Hon kanske inte fattar att det handlar om den som är yngst och nästyngst, fast så korkad kan hon ju inte vara.

Hon vet inte vad en sladdis är, hon tror att det är skillnaden mellan äldsta och yngsta. Orkar inte diskutera det med henne. Hon är totalt sopslut.

Patricialjug har ingen högskolexamen direkt och det är väldigt tydligt.

Är däremot nöjd med att hon förlorar följare numera då folk totalt ruttnat på hennes obegåvade mytomani.
Citera
2024-04-02, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstalen21
I sin senaste story kallar J det att L har spring i benen eller myror i brallan, är både han och P blinda för att det med största sannolikhet ligger en diagnos bakom? Kanske samma diagnos som gjorde att lilla T blev övergiven av sin så kallade pappa. I och för sig börjar L skuffas åt sidan till förmån för J’s dotter, vilket märks tydligt.

Reagerade också i samma story på hur urmärglad L ser ut och hur mörk han är under ögonen, som ett vandrande lik. Det ser inte friskt ut…

Kollar man på hennes övriga barn så ser de inte speciellt sunda ut heller. Enorma svarta ringar runt ögonen och eller över/undervikt. Kanske McDonalds dieten och total brist på fostran gjort sitt. För hur i helskotta ska man få tid att ge varje barn sitt när man ägnar dagarna åt att redigera videos eller ljuga på sociala medier.

När Patricialjug filmar i svartvitt blir det än tydligare att ungarna ser sjuka ut. Och nu menar jag verkligen inte fula utan sjuka.
Citera
2024-04-02, 23:21
Medlem
Citat:
Men nån av dom större barnen har väl också diagnos. W har jag för mig. Men är inte säker. Men hon har nämnt att nåt av barnen har en diagnos.

Enligt p har hon är adhd diagnos w
Citera
2024-04-02, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kollar man på hennes övriga barn så ser de inte speciellt sunda ut heller. Enorma svarta ringar runt ögonen och eller över/undervikt. Kanske McDonalds dieten och total brist på fostran gjort sitt. För hur i helskotta ska man få tid att ge varje barn sitt när man ägnar dagarna åt att redigera videos eller ljuga på sociala medier.

När Patricialjug filmar i svartvitt blir det än tydligare att ungarna ser sjuka ut. Och nu menar jag verkligen inte fula utan sjuka.

Jag tycker noraliv verkar och ser sund ut
Citera
2024-04-02, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Jag tycker noraliv verkar och ser sund ut

Härligt att iaf en av sju ser levande och sund ut. Bra jobbat föräldrarna 😅
Citera
2024-04-02, 23:58
Medlem
Tycker att man ser väldigt lite av N på patricias Instagram. Undra varför.
Citera
2024-04-03, 00:04
Medlem
Citat:

Pratar vi No-liv nu?
Hon blir/är 16 år så säkert totalt ointresserad av att visas upp som någon trofe på sin mytomanmammas sociala medier.

Hade inte hon också en annan pappa som kanske satt ner foten och tillsammans med dottern krävt vårdnaden så Patricialjug kanske inte har några bilder att visa?!
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-04-03 kl. 00:10.
Citera
2024-04-03, 00:13
Medlem
Citat:
Pratar vi No-liv nu?
Hon blir/är 16 år så säkert totalt ointresserad av att visas upp som någon trofe på sin mytomanmammas sociala medier.

Hade inte hon också en annan pappa som kanske satt ner foten och tillsammans med dottern krävt vårdnaden så Patricialjug kanske inte har några bilder att visa?!

Novalie är yngre än W och hon fyllde ju 14 nyss. Tror att N är 12-13 och hon har ju samma pappa som M och T.
Citera
2024-04-03, 00:27
Medlem
Citat:
Novalie är yngre än W och hon fyllde ju 14 nyss. Tror att N är 12-13 och hon har ju samma pappa som M och T.

Sparade ner när PatriciaLjug lade ut hur gamla hennes barn var och hur mycket de vägde och No-liv är född februari 2012, så du har rätt i att hon är 12 år gammal nu.

Hon och W är de enda som inte fötts underviktiga.

Men visst har W en annan pappa? P har väl barn med tre stycken stackare?
Citera
2024-04-03, 06:21
Medlem
Citat:
Sparade ner när PatriciaLjug lade ut hur gamla hennes barn var och hur mycket de vägde och No-liv är född februari 2012, så du har rätt i att hon är 12 år gammal nu.

Hon och W är de enda som inte fötts underviktiga.

Men visst har W en annan pappa? P har väl barn med tre stycken stackare?

Ja det stämmer att W har en annan pappa, så hon har tre olika pappor till sina barn. Bara det är en bedrift i sig.
Citera
2024-04-03, 09:27
Medlem
Citat:

P har tidigare skrivit att de äldsta tjejerna inte vill vara med på hennes instagram längre

Jag har förstått det som att n har mest aktiviteter av barnen fotboll ridning osv

Jag blev dock lite förvånad p och L låter henne resa själv med en killkompis i den åldern
Citera
2024-04-03, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
P har tidigare skrivit att de äldsta tjejerna inte vill vara med på hennes instagram längre

Jag har förstått det som att n har mest aktiviteter av barnen fotboll ridning osv

Jag blev dock lite förvånad p och L låter henne resa själv med en killkompis i den åldern

Hon tar ju inget ansvar alls så är inte ett dugg förvånad över det. Usch alltså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in