2023-08-26, 23:50
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Vad är det man gör som produktionsmedarbetare? Jobbar på lager eller?

Man jobbar på golvet i en produktionsmiljö, vilket vill säga att man sköter automatiska maskiner, alternativt uför enklare manuella monteringsuppgifter, packar färdiga produkter och deltar i underhåll och rengöring av maskiner. Eventuellt kör man truck, om det ingår i arbetet och, exempelvis, riggar maskiner.

Arbetet kan utföras på dagtid, eller i olika skiftformer, där de vanligare är 2, 3, 4 och 5-skift, men det finns också andra skiftformer.
Citera
2023-08-28, 07:01
Medlem
Hon klarar väl av ett 8-16, 5 dagar i veckan jobb någon månad och sen tröttnar hon väl..
Citera
2023-08-28, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Oavsett diagnos eller inte så borde man prioritera sitt barn.. varannan vecka kanske inte funkar av många anledningar men att planera in en dag med sin son några gånger i månaden borde alla föräldrar vilja göra…varför gör han inte det????! Tragiskt.

Bor hans son i närheten eller annan del av landet?
Citera
2023-08-29, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Bor hans son i närheten eller annan del av landet?

Det är väl knappt två timmar därifrån.
Citera
2023-08-29, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henben
Det är väl knappt två timmar därifrån.

Är det någon här som känner Patricia? Hjälp henne isåfall, jag har följt henne i många år och jag har aldrig sett henne så olycklig som dom senaste åren. Jag förstår att bära en sorg efter att ha förlorat ett barn är svårt, men det här har pågått så himla långt före, jag som följare drabbas av panik av att bara titta på....
Citera
2023-08-31, 22:07
Medlem
Kunde inte låta bli att flika in här. Efter att ha läst hela tråden och nu om hennes nya jobb och graviditetstestet som syntes i en story så följer min teori. Hon har ju bara skaffat det här jobbet på Axfood för att hon ska få en sgi så kan hon vara sjukskriven med sjukpeng när jobbet blir ”för tungt som gravid” och sen så hon får pengar från fk när barnet kommer.. en lite tanke såhär på kvällskvisten.
Citera
2023-09-01, 07:33
Medlem
I morgonstoryn skriver hon att hon pluggar, vad pluggar hon? Har helt missat..
Citera
2023-09-01, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tickitickitick
Kunde inte låta bli att flika in här. Efter att ha läst hela tråden och nu om hennes nya jobb och graviditetstestet som syntes i en story så följer min teori. Hon har ju bara skaffat det här jobbet på Axfood för att hon ska få en sgi så kan hon vara sjukskriven med sjukpeng när jobbet blir ”för tungt som gravid” och sen så hon får pengar från fk när barnet kommer.. en lite tanke såhär på kvällskvisten.

Ser inte arbetsgivare igenom det när hon lämnar CV och då varit på varenda jobb i en kvart?
Citera
2023-09-01, 08:46
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgum18
I morgonstoryn skriver hon att hon pluggar, vad pluggar hon? Har helt missat..
Hon pluggar till CE-kortet.
Citera
2023-09-01, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzoerp
Hon pluggar till CE-kortet.

Behöver hon lastbilskort för att köra en truck på ett lager…?
Citera
2023-09-01, 18:00
Medlem
Citat:

Något som inte stämmer, kan det vara så att hon äntligen har lämnat honom??
Citera
2023-09-01, 18:10
Medlem
Citat:

Hon kanske ska köra varor osv till affärerna? Varför skulle det betyda att hon har lämnat honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in