Flashback bygger pepparkakshus!
2024-04-03, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Hon tar ju inget ansvar alls så är inte ett dugg förvånad över det. Usch alltså

Nu åkte dom bara själva på flyget som jag förstår och nån vuxen mötte upp i Spanien.
Flög själv första gången då jag var 10 år så det är inte dödsfarligt.
Citera
2024-04-03, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kollar man på hennes övriga barn så ser de inte speciellt sunda ut heller. Enorma svarta ringar runt ögonen och eller över/undervikt. Kanske McDonalds dieten och total brist på fostran gjort sitt. För hur i helskotta ska man få tid att ge varje barn sitt när man ägnar dagarna åt att redigera videos eller ljuga på sociala medier.

När Patricialjug filmar i svartvitt blir det än tydligare att ungarna ser sjuka ut. Och nu menar jag verkligen inte fula utan sjuka.

”Enorma svarta ringar runt ögonen och eller över/undervikt”. Ursäkta mig, men vem fan är du att kommentera andra barns utseende?
Usch vilken jävla kommentar. Tack vare såna som dig dödar barn sig själva.
Citera
2024-04-03, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejmidlov
”Enorma svarta ringar runt ögonen och eller över/undervikt”. Ursäkta mig, men vem fan är du att kommentera andra barns utseende?
Usch vilken jävla kommentar. Tack vare såna som dig dödar barn sig själva.

Cry me a river, ungarna är alldeles för små för att häcka på flashback och nej jag tyckte inte det var speciellt elakt sagt. Säkerligen samma sak som skolsköterskan redan påtalat för både barn och de slappa föräldrarna.
Citera
2024-04-03, 20:25
Medlem
Blir förbannad när jag ser äckligt självbelåtna J bära sin dotter i babyskyddet. Men din son då????? Lilla T?
Citera
2024-04-03, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stensota
Blir förbannad när jag ser äckligt självbelåtna J bära sin dotter i babyskyddet. Men din son då????? Lilla T?

Man får hoppas att sonen är för ung för att förstå att han blivit blockad från familjen PatriciaLjug.
Citera
2024-04-03, 21:23
Medlem
Nu kan man bara gissa hur lång tid det tar för prematuren att bli sjuk pga alla virus de andra i apflocken släpar hem. Förstår inte hur sjukhuset kan släppa hem dom så fort men gissar att det var en enorm lättnad för alla som jobbar på akademiska.

Jag satsar på två veckor max innan det kommer något gråtinlägg från Patricialjug och det kommer såklart vara alla andras fel
Citera
2024-04-03, 21:50
Citat:
Nu kan man bara gissa hur lång tid det tar för prematuren att bli sjuk pga alla virus de andra i apflocken släpar hem. Förstår inte hur sjukhuset kan släppa hem dom så fort men gissar att det var en enorm lättnad för alla som jobbar på akademiska.

Jag satsar på två veckor max innan det kommer något gråtinlägg från Patricialjug och det kommer såklart vara alla andras fel

Är du medveten om hur mycket påhopp du gör om barnen inlägg efter inlägg? Känns inte ok oavsett vad du tycker om den här Patricia.
Citera
2024-04-03, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karinkanin
Är du medveten om hur mycket påhopp du gör om barnen inlägg efter inlägg? Känns inte ok oavsett vad du tycker om den här Patricia.

Hennes content är hennes barn. Det är vad hon tjänar sina pengar på. Självklart får folk ha en åsikt. Fixar du inte detta så finns det andra forum för sådana som dig.
Tacohej.
Citera
2024-04-04, 01:08
Citat:
Hennes content är hennes barn. Det är vad hon tjänar sina pengar på. Självklart får folk ha en åsikt. Fixar du inte detta så finns det andra forum för sådana som dig.
Tacohej.

Man är ingen godhjärtad människa
om man känner behov av att klampa ner
på oskyldiga barn. Jag säger inget om P för hon har valt det offentliga absolut, men barnen har inte valt det och stämmer det vad du säger om P så är det definitivt redan synd om barnen som det är.
Citera
2024-04-04, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karinkanin
Man är ingen godhjärtad människa
om man känner behov av att klampa ner
på oskyldiga barn. Jag säger inget om P för hon har valt det offentliga absolut, men barnen har inte valt det och stämmer det vad du säger om P så är det definitivt redan synd om barnen som det är.

🥱🥱
Citera
2024-04-04, 01:16
Citat:
🥱🥱

Med tanke på all energi du lägger här i tråden och försöker övertyga allt och alla om hur sjuk P är så förutsätter jag att du iallafall gjort en anmälan, om du nu bryr dig om barnen.
Citera
2024-04-04, 14:39
Medlem
Nu är hon igång och gnäller igen över hur eländigt det är på sjukhuset. Ett sjukhus är ju inget jävla hotell?! Det vet alla! Du kan ju inte förvänta dig att få lagad mat och bli servad? Hon tycker dessutom att andra ska ta hand om hennes bebis åt henne.. alltså Fyfan va sjuk hon är. Så otroligt bortskämd och vek. Förstår inte alla som hyllar henne som en superwoman och att hon är så stark? Hur? Var och när? Vad har jag missat? Det enda hon gör är att gnälla över allt och alla och beklaga sig över hur jobbigt allting är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in